Mainostelevisiomaksu on 1000€/vuosi

setä55

Luuleeko joku oikeasti että mainoskanavilta tuleva mökäjöötti on ilmaista.

Mainostaminen töllössä maksaa paljon, ja kenenkähän kukkarosta ne €urot otetaankaan?

a) Joulupukin kukkarosta
b) Mainoskanavien omistajayhtiön kukkarosta
c) Mainostajien kukkarosta
d) Vain mökäjöötin katsojien kukkarosta
e) Kaikkien kukkarosta tavaroiden hinnoissa, täysin riippumatta siitä katsooko jööttiä vai ei

2

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KIKI.

      TIEDÄN, MAINOKSET MAKSAA AIVAN HELVETISTI, JOSKUS ÄIDIN FIRMALLA OLI 20 SEK MAINOS ENNEN KYMPIN UUTISIA, VAIN TURUN ALUEELLA, JA SE OLI JOTAIN LÄHEMMÄS TONNIA (EUROISSA) JA LISÄKSI MAINOKSIA OLI AINA TÄHTI(RA)PORTIN MAINOSKATKOILLA, EI JUURI MUUTEN.

      MUTTA TOSIAAN, ESIM DELTA-AUTON, EMÄTINPUIKKOJEN, FINNMATKOJEN TMS MAINOKSET EI MAKSA MULLE MITÄÄN, MUTTA ESIM LIDLIN MAINOKSET VAIKUTTAA ETTÄ LIDLISSÄ MUN OSTAMA SIPSIPUSSI VOI OLLA EHKÄ 0,5C KALLIIMPI KUIN MUUTEN, LIDLILLÄKIN MUUTEN KESTI JOKU 2-3 V PERUSTAMISESTA, ENNENKUIN NE ALOITTI TV-MAINOKSET.

      ELI MINÄ (ETKÄ VARMAAN SINÄKÄÄN) KÄYTÄ KAIKKIA MAINOKSISSA OLEVIA TUOTTEITA/PALVELUITA, TAI MENETKÖ HETI OSTAMAAN UUDEN DATSIAN JA EMÄTINPUIKKOJA JA LAITILAN KUKKOA KUN NIITÄ MAINOSTETAAN?

    • ei pelastu mailma ei

      1000 e vuodes ei riitä vaan on ostettava enemmän tarpeetonta moskaa roskaa kotiin.

      Mitä tuolla sitten saa? Vastaus EI HEVON MITÄÄN. Kun muuttaa huomaa miten helvatun monta turhaa ostosta olikin tehty MAINOSTEN TAKIA. Sinne roskalavalle lenteel väristimet ja muut tarpeettomat koskaan ei ees kokeillut vermeet. Ryhmästä löytyy POIKKEUS, eli kosmetiikka. Ilman sitä ei ykskään itseriittoinen akka lähde mihkään. Naamaan sudidaan ainetta, joka PIDENTÄÄ ripset kullikarvoja pidemmiksi. Kiuksiin ainetta joka SAA NE NÄYTTÄMÄÄN TERVEILTÄ vaikka oikeesti pila loputkin elämät ja peittää paskan silikoonilla, jota normaalisti laitetaan tisseihin. Dödö?? Ei sellasii ole, kun käytetään persepantteja, jotka on epäterveellisiä, kun tukkii ne haisevat hikitihkukolot. Vain MAINOS tekee noin viiitusti vahinkoa ihmiselle ja ympäristölle.

      HAITTAVERO pitäs saada aikaan, mut VIHREET ei tee mitään, kun ne on sellasii.

      Kannattaa muuten MIETTIÄ miten monta vaippaa, sairaussidettä yms tuotetta kuskataan kaatiksella VUODESSA. Osa osaa duunaa vaipat veskipönttöön, kun ei viitti viedä rodeen. Mainos sanaa aina, et tää RÄTTI on parempi ja se ei tunnu missään. Akat juksee kauppaan ja kaatis senku täyttyy.

      Eikö IHMINEN osaa pestä ees HAMPAITA, jos sitä ei mainosteteta erikseen ja osta osta osta tämä kippura keppi ja osta uus jo huomenna. MAinokset pitää kieltää kokonaa, siis moska roska mainokset. Osta kaljaa ja RIKO pullot luontoon, olet vitttu kova sankari. Heitä pahvit vitttuun, kun rodeen ei tarvii viedä.

      Vappuna näkee juuri sen helvetun mitä mainostus saa aikaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3467
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3189
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2378
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1831
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1441
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe