Siis, olen ollut kohta vuoden vapaaehtoistyossa Bangladeshissa. Taalla olen tuntenut eraan paikallisen miehen kohta puolisen vuotta. Meilla juttu sujuu aina eika kummallakaan ole koskaan tylsaa. Muutama paiva sitten ajaidun tamn tyypin kampille ja yllatys yllatys, petihommiin (pitaa tehda sukupuolitautitesti, kun palaan kotiin).
Han on useaan kertaan sanonut, etta haluaa naida lansimaisen tyton ja me voisimme olla hyva pari. Mina pidan kyseisesta miehesta, mutta en voisi kuvitella naivani hanta ja jaada elamaan Bangladeshiin hindulaista elamaa (olen ateisti). Lisaksi pelottaa, etta onko han vain tulossa suomeen sossun elatiksi? On sanonut, etta tietaa yhden tyypin, joka asuu suomessa.
Vastatkaa asiallisesti ja alkaaka huoritelko!
Reittako pitkin
Parempaan elamaan
3
512
Vastaukset
- ei reisireitti
omapa on elämäsi..tee niin kuin lystäät
- selvääkin selvempi
Tostahan näkee heti läpi, mikä kaverilla on mielessä. Jätä kaveruustasolle koko juttu. Älä tuo tänne veronmaksajien elätiksi. Myös noi juitsarit lähettää rahaa ansioistaan/fattan tuestaan kotimaahansa.
- PERSE PYSTYSSÄ
OLLA. You filthy harlot!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1785005Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,194397Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522511
- 271929
- 221757
- 341743
- 681741