Siis, olen ollut kohta vuoden vapaaehtoistyossa Bangladeshissa. Taalla olen tuntenut eraan paikallisen miehen kohta puolisen vuotta. Meilla juttu sujuu aina eika kummallakaan ole koskaan tylsaa. Muutama paiva sitten ajaidun tamn tyypin kampille ja yllatys yllatys, petihommiin (pitaa tehda sukupuolitautitesti, kun palaan kotiin).
Han on useaan kertaan sanonut, etta haluaa naida lansimaisen tyton ja me voisimme olla hyva pari. Mina pidan kyseisesta miehesta, mutta en voisi kuvitella naivani hanta ja jaada elamaan Bangladeshiin hindulaista elamaa (olen ateisti). Lisaksi pelottaa, etta onko han vain tulossa suomeen sossun elatiksi? On sanonut, etta tietaa yhden tyypin, joka asuu suomessa.
Vastatkaa asiallisesti ja alkaaka huoritelko!
Reittako pitkin
Parempaan elamaan
3
482
Vastaukset
- ei reisireitti
omapa on elämäsi..tee niin kuin lystäät
- selvääkin selvempi
Tostahan näkee heti läpi, mikä kaverilla on mielessä. Jätä kaveruustasolle koko juttu. Älä tuo tänne veronmaksajien elätiksi. Myös noi juitsarit lähettää rahaa ansioistaan/fattan tuestaan kotimaahansa.
- PERSE PYSTYSSÄ
OLLA. You filthy harlot!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦595640Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.1804574En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v164082Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k523594- 513551
- 813327
- 113231
- 312779
Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia342371- 462317