YIT työpaikkana

aatu12345

Minkälainen firma on olla töissä?

Minkälainen palkkataso näissä isommissa firmoissa on? Entä työntekijöiden vaihtuvuus?

9

2329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !

      Suomalaiset koulutetut timpurit lomautetaan,tai irtisanotaan.

      • Tuunari10

        Joo ja tilalle otetaan ulkomaalaisia ahkeria ja HALPOJA miehiä. Ja sitten ei tiedetä että ne on todellisuudessa pimeetä työvoimaa. Jopa vastaavat naureskelee ulkomaisten palkoille. Että semmonen on YIT.


    • jiiiiiiiiii

      Minä lähtisin heti jos vaan paikkaa tarjosivat. Omat kokemukset on ollu työharjottelupaikka, peräti viikon virallinen yittiläinen sitten noitten vuokrafirmojen kautta. Rento paikka on ollu mestareille on voinu sanoa asiat niinkun ne on ja kestivät vittuilua ihan kohtuu hyvin. Eikä ollut sellasta "mestarin pelkoa" kuin joissain paikoissa.

      Tosin ovat huomanneet venäläiset "paremmiksi" työntekiöiksi.

    • pppekka45

      Kannattaa YIT:stä pysyä mahdollisimman kaukana.. Niitten hommat kusee iha huolella, muutama osaava rento mestari löytyy, mutta pääpiirteittäin siinä touhussa ei oo paskaakaa järkeä

      • dfgfetre

        Suosii aliurakoitsijoita jotka maksaa pimeenä sekä ulkomaista orjatyövoimaa. Vaikka ois viimeinen työpaikka en YIT:lle menis. Palkatkin on yleensä surkeita.


      • Utelias?
        dfgfetre kirjoitti:

        Suosii aliurakoitsijoita jotka maksaa pimeenä sekä ulkomaista orjatyövoimaa. Vaikka ois viimeinen työpaikka en YIT:lle menis. Palkatkin on yleensä surkeita.

        Entä työntekijät, ovatko kaikki samaa tasoa laadultaan? Vastaavatko kysymyksiin, onko ihan epämääräistä amatöörihommaa vai aloitteellista tosipalvelua?


      • nvvcvncnvcvb
        Utelias? kirjoitti:

        Entä työntekijät, ovatko kaikki samaa tasoa laadultaan? Vastaavatko kysymyksiin, onko ihan epämääräistä amatöörihommaa vai aloitteellista tosipalvelua?

        kaikki ryssät ovat yhtä laadukkaita!suomi ei pärjää ilman heitä sanoo hallitus!


    • BEEN THERE DONE THAT

      SAMA VASTAUS PRIKULLEEN KUIN NIM. EI YITILLE

    • Tuntematon Potilas

      Itse voin kyllä lämpimästi suositella hakemista YIT:lle, olen nyt ollut 4kk haalariharjoittelussa kesätöissä kahdella eri työmaalla ja en voi kuin suositella. Todella mukavat työkaverit ja työilmapiiri, mestarit sun muut kanssa mukavia mutta samalla ihan sopivan vaativia sekä tiukkoja, hyviä valmentajia.

      Olen itse Oulun seudulta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3660
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2992
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2890
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2768
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      23
      2683
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2455
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      2159
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1907
    9. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      209
      1888
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1847
    Aihe