Tarviin apua driving simulator 2009 liittyen. Miks kaasu polkimet ei toimi kunnolla? Olen kalibroinut ohjaimen mutta mitään ei tapahtunut =(. Ohjain on microsoft sidewinder precision racing wheel. Kiitos etukääten joka autoit
driving simulator 2009
helppiiiii
4
1104
Vastaukset
- helppiiii
ja tämä käyttöjärjestelmä on windows 7 . XP:ssä toimi kunnolla
- ganymedes2
Ratin asetuksissa on varmaan ruksituskohta "asenna polkimet samalle akselille". Vaihda tää asetus toiseen vaihtoehtoon. Mulla auttoi. NFS Shift-pelissä on tää vaihtoehto pelinkin asetuksissa.
- Aa.Aa
Siis toimiiko se sun kaasus ollenkaan vai jotenki? :D mulla on se peli, ja tiiän siitä aika plajon.. xD niih et onko sulla oikee vaihde päällä? vaii... et : N, R vai se yks..
- xdfanny132
SAAKS gme stop sellost noita driving simulator 2009ksöitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513635Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142570Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5972302Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192046KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar781817Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431678- 201658
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1421592Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?951469- 281456