4 muijaa lomailee 2

viivi20

mun ei tarvinutkaan mennä kouluun tänään,jatkan siis ainakin jonku matkaa..
seuraava päivä meni lähestulkoon nukkuessa, ruoka ja seksi kaupas käytiin,yöllä ajettiin,aamulla varhain saavuimme sannan perheen mökille,"saatana,mun serkut on tääl,miks ne ei voi ilmoittaa itestään" "eikai ne voi kuvitellakaan että sä olet matkalla tänne,jaana lohkas"
mökin seinustalla oli 2 kevaria,molempien päällä oli kaks kypärää,mökissä ei ollu ketään paikalla.
"make ja pete on näköjään kalareissulla täällä,ne on jossain "aamusyönnillä" nytkin"
"vai kalareissulla !",pirtin pöydällä oli tyhjä ja melkein tyhjä leijona pullo,sannan huoneen ja vierashuoneen sängyt oli ollu kovassa käytössä,sannan sängyllä oli punaiset stringit ja stay up sukat,jääkaapissa oli koffia ja sidukkaa.
niillä on jotku pikku-hutsut mukana, ei ne taidakkaan olla enään niin pikku poikia,onhan ne sentään kohta 17.v,niitä ei kyl tahdo erottaa toisistaan,kaksosia nääs...
samassa rannasta päin alkoi kantautua ääniä,pojat ei nähny et pihalla seisoo auto,aurinko paisto just sillai,kaikki oli uikkareissa joten taisivatkin olla aamuuinnilla..
tulijat lievästi yllätty kun istuimme tuvan sohvalla,"he.hei sanna,miten sä täällä" tytöt oli aivan kauhuissaan,toisella oli frtsuja koko keho täys.
"lähdettiin lomaileen,täs on make ja pete,oikeelta lukien viivi,mira ja jaana"
"tää on ellu" "mä oon krista"
"teil on vissiin ollu kiihkeäkin yö kun katsoo sänkyjä,kumman ne seksikkäät vehkeet on mun sängyl ?" "mun,vastas ellu"
pojat alko lämmittään saunaa,terassilla sidua naukkaillessa sanna kerto poikien viel 2 vuotta sitten tirkistelleen hänen saunareissuja,uima reissuista nyt puhumattakaan,anto tahallaan silmän iloa,ui alasti,pyllisteli oikein hartaasti,otti jalat auki tai pylly pystössä aurinkoa,make tuli kerran vintille yllättäin,sanna oli siel sormet pillussa huohottamassa,"en tiedä kauanko se oli katsellu,mut seiso sillä ainakin"
"make onkin perverssi,vai mitä krista,sanoi ellu"
krista tyytyi nyökkäämään.
"mitä se pervoilee,kertokaa nyt ennenkun pojat tulee,yllytti sanna"
"eilenkin se "pakotti" mut ja kristan pussaileen kielareita,sit mun piti sitoo krista niiden sänkyyn mahalleen,käsistä ja jaloista,make alko nuoleen ja hyväileen kristaa,pete ois halunnu vaikka mukaan mut sain raahattuu sen pois"
pojat tuli saunalta,"katohan pervo veljekset"
"mitä sä meinaat tolla,pete sanoi"
"ellu kerto teidän hommista eilen"
"ellu on ite pervo,aina sormet pillussa kun silmä välttää,lukkiutuu kylppäriin sauvan kans ym."
"me käytiin kans shoppaileen sauva,siin on kaks päätä,se on näin pitkä,ihanan punainen,käyx mira hakeen sen ?kysyi sanna"
"tätähän voi käyttää kaks samaan aikaan,heh..heh"ihmetteli make
"aivan,ostakaa tytöillekkin tällainen,vai mitä tytöt"
"tää ois upee,pyöritteli krista sauvaa"
"onko se isompi kun makella,sanna kysy"
"aika nippa nappa"
"vilauta make vehettäs niin saadaan varmuus,laske krista maken shortseja"
"vau ihan kiva peli,tulkaa meidän kans saunaan niin nähdään ne kovana,meil on kaikilla posliini,voidaan ajaa tytötkin jos haluatte,?

jatkuu...

5

9830

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuning&fucking

      siis kertakaikkiaan loistava! eikai sua haittaa jos kopioin tekstit ittelleni talteen??

      • jeah

        Oli ihan mahtavia.......


    • akk

      sulla on ihan tosi hyvää tekstii. nyt ku pääsis jonnekkija vähän... ois kyllä sille tarvetta.

    • odotan

      jätät sen koulun kesken ja alat
      kirjoittamaan.

    • niini

      wau! aivan upea kiinnostaisko sua nuoren blondin / mallin seura ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      28
      1387
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe