Itse syön ravinteista ainoastaan näitä koko ajan!
Life Extension, Bromelain Powder, 100 g
Life Extension, Benfotiamine with Thiamine, 100 mg
Life Extension, Magnesium Citrate, 160 mg
Life Extension, Super Selenium Complex
Now Foods, Alpha Lipoic Acid, 100 mg
Healthy Origins, CoQ10 Gels, 100 mg
Life Extension, Super Carnosine, 500 mg
Life Extension, Super Booster Softgels
Life Extension, Specially-Coated Bromelain, 500 mg
Life Extension, D-Ribose Powder
Now Foods, Vitamin D-3, Highest Potency, 5,000 IU
Now Foods, Zinc Picolinate, 50 mg
Jarrow Formulas, L-Glutamine 1000, 1000 mg
Now Foods, Adam Superior Men's Multi
Möllerin omega 3 kapseleita
Mitä syöt?
4
445
Vastaukset
- Minä taas
Syö mitään?
Kaikella on oma kohteensa ja näistä on ollut apua useassa vaivaassa enemmän kuin osasin aavistaakaan.
Ainoa ongelma on kun aamulla ottaa näitä, kyllästyttää ottaa niin montaa pilleriä, mutta toisaalta se on sitten pois tulevaisuuden lääkkeistä.
Näillä pyrin parantamaan kaikki ne ongelmat joihin lääkärit eivät ole pystyneet löytämään ratkaisua useista käynneistä huolimatta ja ongelmaty ovat pysyneet vuosia ilman hoitoa.
No lääkäri ei ottanut mitään kantaa näihin aineisiin koska se ei ole heidän alaa tietenkään.- enni88
sanalolia 1rkl tai c-pore tabletin, maitohappo bakteeritabletin, ja monipuolisesti oikeaa ruokaa. Treeni päivinä proteiinia 0,5 dl. n. kerran 3kk rauta kuurin.
- Teppo Pohjola
enni88 kirjoitti:
sanalolia 1rkl tai c-pore tabletin, maitohappo bakteeritabletin, ja monipuolisesti oikeaa ruokaa. Treeni päivinä proteiinia 0,5 dl. n. kerran 3kk rauta kuurin.
En haluaisi moittia noita valitsemiasi ravinteita, mutta sanasol on pelkkää aspartaamisotkua jossa kovin vähän mitään vitamiinia, arvot ovat liian alhaisia.
Jos ei ole aspartaamia niin jotain muuta makeutusainetta, en muista mitä oli, mutta kannattaa miettiä muita monivitamiinivalmisteita.
C-tä pitäisi syödä 3*1 gramma päivässä jotta sillä olisi täysi teho, C-poreessa on 1000 eli pitää siis syödä 3!
- Terveysruoasta
Koska olen jo pian 70-vuotias, otan päivittäin D-vitamiinia 10 mikrogrammaa. Ei muuta hyvän ruoan lisäksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1151479
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881317Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1381087- 68984
- 39927
- 69884
- 97877
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54862- 75846
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39794