kerrostalosta vierekkäiset huoneistot 8 hengelle toukokuussa viikoksi, lähdetään muutaman viikon kuluttua sinne.
Kaikki on sujunut vuokrauksesta hyvin tähän asti, saimme 3h ja 2h, yhteensä maksamme perillä 700€.
Koska lentokone tulee vasta yöllä ja avaimet pitäisi saada sekä käteisenä maksettua vuokra niin sovimme että sieltä tullaan hakemaan meitä ja vie sitten perille..
Hinta on 35€/ 8 henkilöltä, tulee kai kaksi taksia Takaisin lentokentälle menemme omin päin.
Ei tavinnut etukäteen maksaa mitään varausmaksua eikä sähköpostiin tulleessa vastauksessa ole "takuuraha" maksamisesta mitään.
Kun oimme viime vuonna Riiassa, maksettiin huoneistosta varausmaksu ja loput käteisenä. Riiassa piti antaa takuumaksu jonka saimme lähdössä kun kaikki huoneistossa oli OK.
Ensi kertaa kaunasiin, toivottavasti kaikki menee hyvin ja miksi ei menisi, käymme museoissa, mm. pahlaismuseo kiinnostaa mukana olevia nuoriamme.
Me Vuokrasimme Kaunasissa
Katse kaunasiin
1
408
Vastaukset
- justers
www.traveller.lv
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853617
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683092On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442242- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271799- 351755
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668