Sairastuin hiljattain harvinaisen rajuun ripuliin. Sen sivuoireisiin kuuluivat vahvat sydämen rytmihäiriöt. "Kammiovärinän" tapainen oireilu vei kaikki voimat. Olin aivan vuodepotilaana.
Sydämen seudun alue oli niin kosketusarka, että hengittäminenkin oli jalkeilla ollessa kivuliasta.
Epäilin, että kyseessä olisi ollut virusperäinen sairaus. Myöhemmin selvisi, että runsaan vuorokauden ennen mahataudin puhkeamista viritin yöllä unenpöpperössä sisätiloissa olleen rotanloukun. Kuulin, kun joku otus laukaisi sen aamuyöllä.
Menin nukkumaan, enkä aamulla ennen aamupalaa pessyt kai tarpeeksi hyvin käsiäni. Otuksen laukaisemalla rotanloukulla oli pyydetty ulkotiloista pari rottaa. Nehän ovat tautien kantajia.
Onko kukaan kokenut ripulin yhteydessä pahoja sydämen rytmihäiriöitä?
Kokeneet vastaavaa?
3
396
Vastaukset
Että 'vesiripuliinkin' on olemassa lievitystä apteekista. Lääkkeen nimi on Imodium, saa myös kalliimpana Imodium nimisenä.
Itse en tiennyt, kunnes tuttava kertoi. Hankin tuotetta ja vaivaan alkoi tulemaan jotain tolkkuu.- 1+1=2
ollut iät ajat myynnissä. Tannopon poistettiin
- yo metsuri
1+1=2 kirjoitti:
ollut iät ajat myynnissä. Tannopon poistettiin
Silti kysellään isovanhemmilta, mikäköhän auttaisi mihinkin vaivaan. En nyt mitenkään halua lobata apteekin tuotteita, mutta onhan siellä tietoa ja tuotetta jos €uroja riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1772086Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli561447Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2121289Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi561162Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus801130Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e391069- 64988
- 68986
Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.125974Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy223925