Jumalattaren ja Jumalan kutsuminen

M'nerva

Voisitteko kirjoittaa tänne jotain kutsuja millä Jumalatar ja Jumala kutsutaan kehään? Kun varjojenkirja.comissa ei enää ole niitä :( Tarkoitan siis niitä "rakas valtiatar, maan äiti, veden valtiatar, kaunis neito, äiti ja viisas nainen, astu kehään plaa plaa plaa" -juttuja. varjojenkirja.comissa oli aika hyvät kutsut ennen, ja minulla oli ne, mutta kadotin ne kun hairahdin pois wiccan polulta hetkeksi ja heitin vanhan varjojenkirjani pois.

4

507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kidda

      Jumalan saat kutsuttua luoksesi avaamalla sydämesi Hänelle ja pyytämällä syntejäsi anteeksi (sillä jokainen ihminen on syntinen), tunnustamalla Jumalan Pojan, Jeesuksen Kristuksen puolestasi kuolleeksi.

      Toivon että sinä pääset pois varjosta ja astut kirkkauteen! Ota rohkeasti yhteyttä paikkakuntasi seurakuntaan.

      • M'nerva

        se ei oo mun heiniä.


    • Luminia

      Kannattaa lukea Janet & Stewartin kirja Witches Bible, jos vaan englanti sujuu. Sieltä löytää tosi hyviä ohjeita.:)

      Blessed be!

    • Kylmänmarja

      Hei vaan!

      Et ilmeisesti touhua rituaaleja covenissa, vaan itseksesi? Silloin voit kirjoittaa kutsut itse. Valmiit ovat tietysti helpompia, mutta itse kirjoitetut ovat henkilökohtaisempia ja toimivampia. Koska sekä Jumalattarella, että Jumalalla on monet kasvot, muodosta kutsusi sen mukaan, minkälaisena heidän toivot saapuvan paikalle. Käytä inspiraation lähteenä ympäröivää luontoa - keväisin voit kutsua vaikkapa "Kevään Neitoa, jonka jalanjäljistä kukat puhkeavat" sekä "Nuorta Sarvipäätä, Neidon sulhasta." Voit myös pohtia, mitä rituaalillasi aiot saavuttaa, parantamiseen voit kutsua paikalle vaikkapa Tummaa Eukkoa, viisauden äitiä.

      Ole luova!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1305
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1066
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      70
      853
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      787
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      715
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      698
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      681
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      668
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      644
    Aihe