Heipat,
mietin parhaillaan häiden kulkua ja aikataulua. Mitään minuuttiaikataulua ei tietysti kannata rakentaa, mutta jonkinlainen runko on ohjelmalla hyvä olla. Olen ollut monissa häissä, mutta en muista, moneltako esim. häävalssia on tanssittu jne. Lähinnä mietin, olisiko vihkimisen olla hyvä jo klo 15 vai oisko alla oleva alustava ohjelma bileiden kannalta mukava? Kertokaa kokemuksistanne - lähinnä haluaisin tietää, moneltako suurin piirtein hääkakkua on leikattu ja häävalssia tanssittu ja moneltako yleisön tanssi on alkanut?
tässä alustava runko
15.45 Vihkiminen
16.30—16.45 siirtyminen juhlapaikalle
16.45 Onnittelut ja onnittelumalja
17.30—19.30 Päivällinen
20.00 Hääkakun leikkaus
21.00 Häävalssi, tanssi alkaa, orkesterin eka setti 45 min.
22.00–23.00 Iltapala
22.30–23.15 Sukkanauhan heitto, orkesterin toinen setti
23.45–00.30 Orkesterin kolmas setti
Hääjuhlan ohjelmarunko ja aikataulu
2
2053
Vastaukset
- Mikkis
Jos kirkko on suosittu, ette päätä vihkimisajankohtaa itse, ellette ole hyvissä ajoin varaamassa aikaa.
Aikataulussa ei ollut morsiuskimpun heittoa ollenkaan, miksei? Muistaakseni se on yleensä ollut aikaisemmin kuin sinun aikataulussasi oli sukkanauhan heitto.
Kokonaisuutena aikataulusi oli mielestäni ihan ok ja toimiva. Päivälliselle kannattaa jättää paljon aikaa. Järjestelyt ja vierasmäärä ratkaisee sen, paljonko siihen lopulta aikaa vierähtää. Yleisön tanssia ei eroteta häävalssista, vaan se alkaa toisen tai kolmannen valssin aikana ja jatkuu sitten.
Iltaruokaa ei välttämättä tarvitse aikatauluttaa ollenkaan, jos se voidaan pitää jatkuvana. Juhlatunnelma vapautuu häävalssin jälkeen niin, että tarkkaa aikataulua ei kannata yrittääkään pitää. Parasta olisi, jos jokainen voi syödä iltapalaa omaan tahtiin. - minä
muuten aika ok mut eiks teillä oo muuta ohjelmaa kuin toi sukkanauhan heitto ja sekin noin myöhään?omasta kokemuksesta voin sanoa et ruuan ja kahvin väliin kannattaa ottaa jotain "kevennystä" esim.pieni esitys jos ei kisailla tykkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216484Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5552251- 1471837
- 821214
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971012- 72960
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.74886Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10823- 30814
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon145747