paras kamera mitä minulla on ollut.
stuumi on tosi mahtava, saa kohteen tosi lähelle, ja silti veitsenteräviä kuvia.
mitä se kohina on?, josta täällä puhutaan paljon. Automaatti asetuksella olen tässä kuvaillut, kun en osaa oikeen käyttää valovoima ja aukko sun muita juttuja.... ei muuta kun hyviä vappuja kaikille ja hyviä kuvia.
fz28
3
823
Vastaukset
- Nikon D90
varsinkin kuvan tummissa osissa. Olen kuivannut FZ50 ja FZ38 Panan bridgeistä ja niissä ainakin on ollut. Sen saa tosin esiin vain 100% koossa tai suuremmassa. Kun vertaan suurennoksia noista Panan kameroista Nikonin D90 kuviin niin eroja löytyy joskin myös hinnassa. Pidän noita bridgejä kuitenkin hyvinä kakkoskameroina ja melkein aina sellainen onkin matkassa.
- ammattilainen
enkä suurenna kuviani 100%-kokoon, niin kohinalla ei paljonkaan merkitystä, suurennuslasilla ehkä näkyisi, mutta käytännössä sillä ei ole merkitystä.
Ammattilaisella on tietenkin eri vaatimukset.
- -danaaaa
on kyllä yks parhaimmista kameroista, ihan hintansa arvonen :) hyviä kuvia tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 693034
- 432963
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle502302Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3401966- 1401739
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161565Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71368Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101227- 421146
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661106