Tanskaan

miiabambiina

Heinäkuussa ollaan lähdössä kolmen mukulan kanssa Tanskaan autolla.Helsingistä laivalla Tholmaan ja siitä sitten kaikki auki. Kannattaako ajaa Tholmasta suoraan Tanskaan? Jos ei missä olisi mukavaa majoitusta?
Kauanko ajo Tanskaan kestää? Tanskassa olisi tarkoitus olla ekaksi Köpiksessä 2yötä ja sitten siitä Århuussiin ,jossa majoitus.

Kaikki linkit ja vinkit esiin!

4

447

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kolmårdeniin

niin suoraan vain Köpikseen. Matkan ajaa mukavasti yhdellä kahvitauolla Grännassa Vätternin rannalla ennen Jönköpingiä. Gränna on viehättävä pieni kaupunki ja sieltä löytyy myös majoitusta, sekä paksummalle että ohkasemmalle lompakolle.

• Automatkaaja

Kauanko sitten kultakin menee, kun ajetaan reilu 600km, mikä suurimmaksi osaksi moottoritietä ja nopeusrajoitus 110km/h? Eipä tuossa välillä kyllä oikein mitään nähtävää ainakaan itselleni ole ollut. Grännassahan toki viimeistään kannattaa tauko pitää tai vaikka pari kilometriä sitä ennen ja käydä kurkkaamassa Brahe huussin (vai mikä lie) rauniot siinä tien vieressä. Kivat maisemat Vättern-järvelle. Jos ei oikein kiirus ole perille, niin muksut varmaan tykkäisi käydä Kolmårdenin eläintarhassa, toki siellä aikaa kuluu useampi tunti.

Itse olemme viettäneet yön yleensä Malmössä ja kerran oltiin Värnamön Ibiksessä. Näitä halpahotelliketjuja, mutta varmaankin varsin uusi rakennus aivan moottoritien varressa. Tanskan puolella hotellimajoitus on kalliimpaa, joten itse ainakin yöpyisin Ruotsin puolella ensimmäisen yön, vaikka Malmössä ja siitä sitten Köpikseen.

Google Maps ja sen street view:n avulla voit ajella koko matkan virtuaalisesti ennen heinäkuuta...

• tipsaaja

Sehän riippuu aivan siitä kummalla lautalla tulette. Ilta vai päivä-lautalla ja kuinka kuski jaksaa ajaa.
      Lapsiperheelle olisi aika mukava siinä puolivälissä Bredaryd nimisellä paikkakunnalla tällainen villinlännen teemakylä highchaparral.
      Yöpyminen perheelle maksaa noin 1000:- ja sisältää liinavaatteet mutta ei aamiaista. Linkitys: www.highchaparral.se
      Jos olette Scandichotelliketjun jäseniä niin voitte yöpyä Jönköpingissä ja käydä Rosenlundin uimahallissa hinta 1125:- sis. 2 aik. 3 lasta 0-13v. aamiaisineen ja sisäänpääsymaksu sinne uimahalliin.
      Muutenkin on Scandi hotelleissa Ruotsissa kesä hinnat 295:-/pers mutta ne täytyisi tilata ennen 31/5

• 66uytgr

Eipä siinä matkalla tosiaankaan juuri mitään ollut. Tarvittaessa tosiaan ajanee hyvinkin vähän reilussa kuudessa tunnissa. Muutama viikko sitten tuli ko. väli ajettua, yövyimme Helsingborgissa,mut yhtä hyvin ois voinut ajaa suoraan Tanskaan asti. Tanskassa on majoitus kalliimpaa, kuten joku kirjoittikin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2437
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1607
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1346
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1034
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe