Onko Ubuntulle olemassa oikeasti kunnollista ja helppokäyttöistä äänitysohjelmaa? Ardour ei toimi, Rosegarden ei toimi, Audacityllä saa äänitettyä ja kuunneltua mutta ohjelma on edelleen aivan hemmetin ikävä käyttää, vuodet eivät ole asiaa muuksi muuttaneet.
KUnnollista äänitysohjelmaa Ubuntulle?
5
503
Vastaukset
- untokuurna
ellei sopivaa ohjelmaa löydy, käyttöjärjestelmä kannattaa vaihtaa sellaiseen jossa voi ajaa tarvitsemiaan ohjelmia jotka myös toimivat.
- 6454272
ilmeisesti noiden muiden softien kohdalla kiikasti Jackin asetuksista... sain nyt tuon Rosegardenin pelittämään mutta se edellytti juuri niitä toimenpiteitä joita peruskäyttäjältä EI voi vaatia ja jota Linux-distrojen tekijät eivät vieläkään ymmärrä.
Minun tuli lisätä pari riviä limits.conf -tiedostoon sekä lisätä itseni osaksi Jack audio-ryhmää ajamalla päätteessä usermod-komento.
Perkele. Ei tuo Rosegardenkaan ainakaan vielä vakuuta mutta on se nyt paremmanoloinen kuin Audacity ja tuollakin sai sentäs äänitettyä, pitää perehtyä myöhemmin paremmin.- 3595839028
Näköjään nyt ei sitten toimi normaalit äänet enää, esim. Youtuben...
ihan kunnollinen äänitysohjelma on, ratkaiseva puute vain on reaaliaikaiset efektit. Mutta tuotoksista sitten sillä saa esim. ihan kelpo mp3:a. Nämä ilmaiset ns. "studio-ohjelmat" ovat aivan hanurista, ja biisin tekemiseen kuluneesta ajasta 80% on ihan muuta kuin musan tekemistä. Mac ja W ovat tässä ainoat kotimuusikon vaihtoehdot, koska niihin saa hyvin tuotteistettuja audiosekvensserejä, halvimmat toimivat maksavat jotain 50 euroa. Tämä on aihe, josta ei edes tarvitse kinata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214