Sain äsken elämäni karmeiman panon...tai siis en saanut ollenkaan!Ajattelin kerrankin ryhtyä villiksi ja pokata miehen netistä ilman että oisi mitään parisuhdetta toivomassa vaan kunnon panosuhteen..Ajattelin että kyllähän naisena tämän pitäisi nyt vähintään houkuttaa vapaana olevat kiljuen kehiin,kun ei nyt mikään karmivan näköinen ole....ja flaksi kävi.Sovimme ilman mitään sitoomuksia että testataan.....pahat aavistukset hiipi kun näin kaverin....ylipainoinen..joo....en ole nyt ennakkoluuloinen ...voi olla hyväkin....ja otse kehunut tekstareissa että kyllä lähtee....no ei muuta kuin hommiin....järkytyin kun tajusin että kalu on tosi pieni...ei sitä mitä herra kehui..noo..ajattelin että kyllähän se siitä...tiedän olevani hot ja hyvä suihin ottaja.....kaveri olikin onneksi loistava suuseksissä..sain hyvät orkut....tämä pelasti jotai.....kun otin suihin ...kaveri kesti minuutin ja sai.....mitä vittua...kyllä tiesin että osaan...mutta minuutti...ja olisin jo haluttut melaa mekkoon pitkän selipaatin jälkeen....onneksi se tajus edes jatkaa nuolemista ja suuseksi toimi,DÄN KAAD!!!Ja uusi yritys niin kaveri kesti sisälläni minuutin......ei muuta kuin suihkuu.....ja tylynä sanoin että olet varmaan lähtenyt kun tulen suihkusta....kyllä VITUTTI!!!!!!!!Kaiken sen jälkeen kaveri on sitä mieltä että huhuh mikä meno!!JUMALAUTA mut on petetty.....Pyydän anteeksi etukäteen kaikilta ketä tämä loukkaa mutta kyllä se on niin että tästä kaverista ei ole nyt meikäläisen vakipanoksi.....on varmaan mahdollista että tähän latautui liikaa ja kaveri jännitti mutta me ollaan neljäkymppisiä ja tää pitäis olla hallussa...mitä helvettiä äijät kehuu taidoillaan kunnon panomiehenä ja sitten tulee tällänen eunokki!!!!NO nielen pettymykseni ja kiitos niille jotka jakoi vitutukseni.....no ei muuta kuin uutta kehiin...huokaus:)))
panomies...
10
1626
Vastaukset
- frangröbba
niinhän ne aina kehuu ja ovat täysin saamattomia runkkareita,minäkin kerran kun pokasin yhden naisen niin kerroin kyllä sille että voipi tulla aika nopeesti kun en ole pitkään aikaan saanu mutta peuhattiin sängys kuitenkin kakstuntii,en ihan heti lauennutkaan,muija vain totesi ettet sä nyt niin kauheen nopee ollutkaan ja oli ihan kohtuullisen tyytyväinen,minulla ainakin on sellainen hetki jos sen yli menee niin sitten laukee mut jos sen hetken saa pidätettyä niin sitten kestää aika kauan
- raksaukko
tuleee riittämään. Heti eron jälkeen tuli seikkailtua pitkin suomea naista etsiessä hirvittäviä 8 tuntia kestäviä naintisessioita, joista piti lähteä letku hellänä kun naiset eivät pidä kropastaan mitään huolta. lantion lihaksia ei osata käyttää, jos niitä on olemassakaan. Sadan pettymyksen jälkeen olen tullut siihen tulokseen että naiset ovat itsekeskeisiä paskiaisia, varsinkin yksinhuoltajat jotka hakevat orgasmeja toisensa perään sitä kykenemättä miehelle antaa. Pojat on eriasia, josta kirjoitit. Itse kirjoitin 30-40 vuotiasta tytöistä.
- huono kokemus
Nainen kehui itseään italialaistyyliseksi ja erittäin seksikkääksi pakkaukseksi. no minähän siitä innostuin että nyt saa sitten tiukkaa tavaraa. Menin paikalle ja ensimmäisenä nenääni tuoksahti vanha viinan ja tupakan lemu. Edessäni seisoi keski-ikäinen kalpea nainen joka ei saanut sanaa suustaan. jouduin koko ajan lypsämään jutunjuurta ja koska mitään ei tullut niin ajattelin että vedetään nyt mällit silmille ja lähetään kotiin.
nainen ei osannut edes itse riisua vaatteitaan vaan minun piti se tehdä. Lopulta olimme sitten riisumisen suorittaneet ja sängylle menimmme. Nainen kävi selälleen mutta makasi siinä kuin lahna, mitään ei tehnyt.
Jouduin ottamaan oikein kädestä kiinni ja laittamaan se kalulleni jotta se hyväilisi. Mieleeni jo tuli ettei muija ole ikänä ollut miehen kanssa kun se ei osannut tehdä mitään. Päätimpä sitten että alan suuseksillä niin kyllä se siitä. Mutta kun levitin jalat niin auta armias mikä lemu sieltä tuli, hyi hel....i. Ikänä en ole niin pahan hajuista pimppiä tavannut. Siihen loppui meikäläisen halut tykkänään. Sanoin sille että ei tästä taida tulla kuule yhtään mitään, eikä varmaan olisi tullutkaan.
Nyt vielä jälkeen päinkin ihan puistattaa se haju.- jäi ilman kullia....
Allekirjoittaneena tosiaan näitä kauhutarinoita löytyy kummaltakin puolelta...mutta jotenkin tuntuu kauhealta että ihmiset kuvailevat itseään joksikin muuksi mitä ovat!Onko se nyt niin että kaikkien miehien pitää olla panomiehiä alfauroksen kropassa ja naisten puumia....miksi tarjonta ja tarpeet ei aina kohtaa...No mieli rauhoittunut ja ehkä omat odotukset olivat liian kovat ja kumminkin ei ollut tarve loukata miestä nöyryyttämällä toista taidoista tai kestävyydestä..kuten totesin ......sain ainakin erittäin hyvää suuseksiä..suorastaan taivaallista:)Ja itse kysyin juuri että mistä toinen pitää tai mitä haluaa....se kun oli pelin henki että panosta ja tarpeista kysymys...ehkä naiset tosiaan eivät kysy mitä miehet haluavat ja se yllätti...mutta tälläisissä leikeissä se on ehdoton juttu että kummatkin saa....Ja jälkikäteen otin kohteliaisuutena että oli kulma tiukkaa tavaraa...nelikymppiseksi....Kyllähän naistenkin pitäisi pitää huolta itsestään siinä missä miestenkin :)No näitä sattuu ja toivossa on hyvä elää ja estotonta seksiä kaikille toivoo hän....
- Kai sitä
jäi ilman kullia.... kirjoitti:
Allekirjoittaneena tosiaan näitä kauhutarinoita löytyy kummaltakin puolelta...mutta jotenkin tuntuu kauhealta että ihmiset kuvailevat itseään joksikin muuksi mitä ovat!Onko se nyt niin että kaikkien miehien pitää olla panomiehiä alfauroksen kropassa ja naisten puumia....miksi tarjonta ja tarpeet ei aina kohtaa...No mieli rauhoittunut ja ehkä omat odotukset olivat liian kovat ja kumminkin ei ollut tarve loukata miestä nöyryyttämällä toista taidoista tai kestävyydestä..kuten totesin ......sain ainakin erittäin hyvää suuseksiä..suorastaan taivaallista:)Ja itse kysyin juuri että mistä toinen pitää tai mitä haluaa....se kun oli pelin henki että panosta ja tarpeista kysymys...ehkä naiset tosiaan eivät kysy mitä miehet haluavat ja se yllätti...mutta tälläisissä leikeissä se on ehdoton juttu että kummatkin saa....Ja jälkikäteen otin kohteliaisuutena että oli kulma tiukkaa tavaraa...nelikymppiseksi....Kyllähän naistenkin pitäisi pitää huolta itsestään siinä missä miestenkin :)No näitä sattuu ja toivossa on hyvä elää ja estotonta seksiä kaikille toivoo hän....
..nyt naisena tuntee koska mies on laukeamassa, niin voisi hieman toppuutella kuuma Kallea, esim pyytää nipistämään itseään, ettei heti laukea. vai onko se niin ihanaa kuitenkin kun mies laukeaa sisään?
Näin ainakin itse toimin, silloin kun haluan naisenkin nauttivan naimisesta.
Mut useimmat naisethan pitävät kyllä myös hyvästä kieliseksistä, eli pillun nuolemisesta. ja laukeavat siitä herkemmin. - dghhh
Kai sitä kirjoitti:
..nyt naisena tuntee koska mies on laukeamassa, niin voisi hieman toppuutella kuuma Kallea, esim pyytää nipistämään itseään, ettei heti laukea. vai onko se niin ihanaa kuitenkin kun mies laukeaa sisään?
Näin ainakin itse toimin, silloin kun haluan naisenkin nauttivan naimisesta.
Mut useimmat naisethan pitävät kyllä myös hyvästä kieliseksistä, eli pillun nuolemisesta. ja laukeavat siitä herkemmin.ei sitä välttämättä tunne jos on pieni muna eikä oo ennen sitä ukkoa pannut.. Tulee vaan semmonen tunne että jes nyt se meni vasta täyteen mittaansa mutta sitten huomaakin että se vaan laukes vahingos.
- kuin sinne huudetaan
Minä vaihdoin Suomalaisen muijani Virolaiseen ja kummasti parani seksielämä. Muutenkin Virolainen nainen kunnioittaa miestään enempi kuin Suominainen. Itsetuntokin on kasvanut huikeasti kun muija näyttää selvästi että se välittää musta, aikaisemmin en saanut mitään huomiota.
Olisko tämä Suomalaisten naisten käytöksen seurausta että miehiltä häviää itsetunto ja omanarvon tunto kun ei arvosteta. haukutaan kyllä aika avoimesti. Eikö se vanha sanalasku mennyt niin että, niin metsä vastaa kuin sille huudetaan.
Nykyinen suhteeni on niin mukava etten vaihtaisi sitä mistään hinnasta pois ja nyt tunnen olevani Mies. Ennen en ollut muuta kuin pieni reppana ja niin luulin itsekin kun siitä koko ajan mainittiin. Suomalainen nainen voisi alkaa ajattelemaan muitakin kuin vain itseään niin rakkautta alkaisi tulemaan eritavalla. Kuka sellaista naista voi rakastaa keltä ei saa yhtään mitään ja jos saa niin se ei ole ainakaan rakkautta.- sesuomalainenpaska
Haluan kommentoida kirjoitustasi, koska minun kokemukseni mukaan suomaliset naiset ja miehet kasvatetaan äideiksi ja isiksi ei aviopuolisoiksi, jotka hellivät ja rakastavat toisiaan, lapsiaan ja läheisiään. Kyllä niin naiset kuin miehetkin arvostelevat ja mollaavat toisiaan, mutta kumpikaan osapuoli ei tee asioille mitään tai edes ajattele mistä moinen vaativuus ja kylmyys on peräisin?
Se vanhemmuuden malli, joka meillä suomessa on ei ole hyvä, se ei arvosta lasta henkisenä olentona, joka tarvitsee tukea tunne-elämän terveelle kehitykselle, eikä osaa opettaa saati tehdä fyysisen hyvinvoinnin hyväksi jotain vaan mennään ali siitä mistä aita on matalin. Vieläkin niin kotona kuin koulussa, päiväkodeissakin syyllistetään vanhempia, vaikka kyseessä olisi joku synnynäinen/perinnöllinen vaiva tai sairaus.
Koska emme osaa pitää itsestämme huolta niin henkisesti tai fyysisesti, voimme huonosti ja syytämme muita, vaadimme muita muuttumaan, tekemään asioille jotain. Emme arvosta itseämme, emme ole sitä koskaan tajunneet tai oppineet, miten sellainen mies tai nainen voi rakastaa tai arvostaa toista? Kotoa saatu parisuhteen malli toimii, seuraa kuin hai laivaa, vaikka kuinka on päättänyt, että ei omassa parisuhteessa niitä virheitä tee! Sitä menee naimisiin ja todennäköisesti sellaisen ihmisen kanssa jolta odottaa kaikkea hyvää niin kuin isiltä tai äidiltä ilman omaa panosta tai vaivannäköä tai miettimistä mitä itse on valmis tekemään parisuhteensa eteen.
Suomalaisen naisen suurin vika on, että hän ei osaa ajatella itseään hyvänä kumppanina ihmisenä. Hänet on aikojen alusta opetettu ajattelemaan muita sitten muita ja vielä sen jälkeenkin tulee muut! Sitten on helvetin pitkä väli tyhjää, sitten tulee muita ja sitten tulee pirun pitkästi tyhjää ja sitten tulee sinun vuorosi! Ei sellainen nainen voi antaa rakkautta kenellekkään jos sitä ei ole koskaan saanut! Kuinka sellainen nainen jota ei ole koskaan rakastettu voi tietää jotain rakkudesta, tai osaa rakastaa????? - ev.lut mies
sesuomalainenpaska kirjoitti:
Haluan kommentoida kirjoitustasi, koska minun kokemukseni mukaan suomaliset naiset ja miehet kasvatetaan äideiksi ja isiksi ei aviopuolisoiksi, jotka hellivät ja rakastavat toisiaan, lapsiaan ja läheisiään. Kyllä niin naiset kuin miehetkin arvostelevat ja mollaavat toisiaan, mutta kumpikaan osapuoli ei tee asioille mitään tai edes ajattele mistä moinen vaativuus ja kylmyys on peräisin?
Se vanhemmuuden malli, joka meillä suomessa on ei ole hyvä, se ei arvosta lasta henkisenä olentona, joka tarvitsee tukea tunne-elämän terveelle kehitykselle, eikä osaa opettaa saati tehdä fyysisen hyvinvoinnin hyväksi jotain vaan mennään ali siitä mistä aita on matalin. Vieläkin niin kotona kuin koulussa, päiväkodeissakin syyllistetään vanhempia, vaikka kyseessä olisi joku synnynäinen/perinnöllinen vaiva tai sairaus.
Koska emme osaa pitää itsestämme huolta niin henkisesti tai fyysisesti, voimme huonosti ja syytämme muita, vaadimme muita muuttumaan, tekemään asioille jotain. Emme arvosta itseämme, emme ole sitä koskaan tajunneet tai oppineet, miten sellainen mies tai nainen voi rakastaa tai arvostaa toista? Kotoa saatu parisuhteen malli toimii, seuraa kuin hai laivaa, vaikka kuinka on päättänyt, että ei omassa parisuhteessa niitä virheitä tee! Sitä menee naimisiin ja todennäköisesti sellaisen ihmisen kanssa jolta odottaa kaikkea hyvää niin kuin isiltä tai äidiltä ilman omaa panosta tai vaivannäköä tai miettimistä mitä itse on valmis tekemään parisuhteensa eteen.
Suomalaisen naisen suurin vika on, että hän ei osaa ajatella itseään hyvänä kumppanina ihmisenä. Hänet on aikojen alusta opetettu ajattelemaan muita sitten muita ja vielä sen jälkeenkin tulee muut! Sitten on helvetin pitkä väli tyhjää, sitten tulee muita ja sitten tulee pirun pitkästi tyhjää ja sitten tulee sinun vuorosi! Ei sellainen nainen voi antaa rakkautta kenellekkään jos sitä ei ole koskaan saanut! Kuinka sellainen nainen jota ei ole koskaan rakastettu voi tietää jotain rakkudesta, tai osaa rakastaa?????Tuossa on varmasti paljon perääkin, syynä saattaa olla mm. luterilainen kasvatus, mutta ethän kai tarkoita, että em. koskee vain naisia? Kyllä aivan samat asiat koskevat myös miehiä.
- Jo jotakin?
Kannattaisi varmaan asettua sextaamaan erikoisluvalla Torisi pyörivään lasikaappiin, palkinnoksi iltaisin oikein kunnon Klunssikallelle ihailijoiden joukosta,jotka seisoisivat plättänenät lasin peittoina?Lolita-Tähti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495729- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197