Niin siinä sitten kävi. Tommi lopettaa pituushypyn ja urheilun muutenkin! Toivottavasti ainakin!! Toivotaan, että päätös pitää!
Vastaukset 6
- ookoo12
Miksi sitä pitäisi toivoa? Mielestäni on harmi, ettei Tommi jatka uraansa. Suomen selkeästi paras pituushyppääjä pitkään aikaan.
- hannelle
mutta kun tulee tiukat paikat nii pupu on pöksyssä ,olin todella pettynnyt häneen ,ettei edes voinnut nimikirjoitusta antaa :(
En kyllä toista kertaa nöyry menee pyytäkkään nimmaria .
Ihmeen elvistelijä on kyllä tyyppi !!
- Johmna
MIstä tälläinen tieto tullut???
- 19+13
... keksitty tieto.
Tommi sivusi suomenennätystä 822 saksassa viime viikonloppuna. - Väliliha vaan vinkuu
19+13 kirjoitti:
... keksitty tieto.
Tommi sivusi suomenennätystä 822 saksassa viime viikonloppuna.on tulossa Rantarockin ysifemmaan leiskauttaa kolmijalkaloikkaa päkstakella!
Say No More!
Ollin isä shemale kuulemma.
- opiakellut.
toivoisin jatkavan, sillä onhan hän maailman parhaimmistoa, vaikka ei aivan paras,
toisaalta, viisaampaa on lähteä opiskelun tielle kuin liikaa urheilla,
opiskelun hedelmistä saa nauttia kahdeksankymppisenäkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881388
- 681146
- 65961
Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?
Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste164860Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.66705- 91690
Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?103664Oothan sä erilainen mies
Kaikintavoin. Ikävä kyllä en tunnistanut sitä seikkaa aikoja sitten, ja nyt olen armottoman rakastunut. Olen vaan ❤️37636- 43621
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova59619