Niin siinä sitten kävi. Tommi lopettaa pituushypyn ja urheilun muutenkin! Toivottavasti ainakin!! Toivotaan, että päätös pitää!
Vastaukset 6
- ookoo12
Miksi sitä pitäisi toivoa? Mielestäni on harmi, ettei Tommi jatka uraansa. Suomen selkeästi paras pituushyppääjä pitkään aikaan.
- hannelle
mutta kun tulee tiukat paikat nii pupu on pöksyssä ,olin todella pettynnyt häneen ,ettei edes voinnut nimikirjoitusta antaa :(
En kyllä toista kertaa nöyry menee pyytäkkään nimmaria .
Ihmeen elvistelijä on kyllä tyyppi !!
- Johmna
MIstä tälläinen tieto tullut???
- 19+13
... keksitty tieto.
Tommi sivusi suomenennätystä 822 saksassa viime viikonloppuna. - Väliliha vaan vinkuu
19+13 kirjoitti:
... keksitty tieto.
Tommi sivusi suomenennätystä 822 saksassa viime viikonloppuna.on tulossa Rantarockin ysifemmaan leiskauttaa kolmijalkaloikkaa päkstakella!
Say No More!
Ollin isä shemale kuulemma.
- opiakellut.
toivoisin jatkavan, sillä onhan hän maailman parhaimmistoa, vaikka ei aivan paras,
toisaalta, viisaampaa on lähteä opiskelun tielle kuin liikaa urheilla,
opiskelun hedelmistä saa nauttia kahdeksankymppisenäkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651434
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58705Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87667Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203558- 48516
- 37506
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15480- 112473
- 25473
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus46460