Peter Nyman jättää

Teotwawki

Uutisvuodon ja siirtyy MTV3.n uutisankkuriksi. MTV3:n on täytynyt tehdä Suomen oloissa ennenkuulumaton tarjous Nymanille, koska tällaista siirtoa emme ole aiemmin nähneet. Rohkenen olettaa, että hänen palkkansa tulee olemaan MTV3:n historian suurin. Ikävää, sillä hänen toimittajanvapautensa tämän jälkeen kapenee huomattavasti.

29

346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jää sitten ainakin multa näkemättä, maikkarin uutisia en kato.
      Uutisvuotokin on kyllä aikansa elänyt.

jos Nyman saikin Yleltä fudut, ihmettelin kans, että wtf, kun eka kerran siirtymisestä kuulin.

• fuduja YLE:lta, vaan tarjous tehtiin MTV3:n puolelta.

• jotain erikoisia lahjoja, en ole erikoisemmin tuota miettinyt?
      Sinä ammattiveljenä osaat arvioida paremmin hänen taitonsa.

• ohjelmaa, jota hän veti ennen Uutisvuotoa. Siinä hän teki poliitikkojen elämän hankalaksi ja osoitti toimittajan kykynsä. Uutistenlukijana hänen kykynsä menevät kyllä hukkaan.

• Teotwawki kirjoitti:

ohjelmaa, jota hän veti ennen Uutisvuotoa. Siinä hän teki poliitikkojen elämän hankalaksi ja osoitti toimittajan kykynsä. Uutistenlukijana hänen kykynsä menevät kyllä hukkaan.

mutta olen nähnyt Peterin kaksi kertaa Mannerheimintiellä, aivan samassa kohtaa molemmilla
        kerroilla ja väliä oli vuosi.
        Ehkäpä hän itse haluaa uutistenlukijaksi, syistä joita emme tiedä.

• Anceli kirjoitti:

mutta olen nähnyt Peterin kaksi kertaa Mannerheimintiellä, aivan samassa kohtaa molemmilla
        kerroilla ja väliä oli vuosi.
        Ehkäpä hän itse haluaa uutistenlukijaksi, syistä joita emme tiedä.

nimi taisi olla Mediapeli, mutta siinä hän pisti mm. Paavo Väyrysen aika koville. Toimittajan vapaudella.:-)

• Teotwawki kirjoitti:

nimi taisi olla Mediapeli, mutta siinä hän pisti mm. Paavo Väyrysen aika koville. Toimittajan vapaudella.:-)

tutulta tuo ohjelman nimi, minähän vuonna/vuosina sitä mahdettiin esittää?

• Anceli kirjoitti:

tutulta tuo ohjelman nimi, minähän vuonna/vuosina sitä mahdettiin esittää?

lienee ollut joskus 1990-luvulla.

• ei kai tuo ihme ole

siirtyi aikanaan Leena Pakkanen ylelle, jäi nyt eläkkeelle, tänään viimeinen työpäivä oikeesti oli.

Valintoja ne on vain ei muuta ja olemme kaikki asiasta tietoisia.
      Maikkarin uutisia tulee vähemmän seurattua.

• ei kehtaa, ei

jo sinun nukkuvan, ei näköjään, menen itse sitten sänkyyn.

• Walapuri

ihmettele, jospa on kuin vanha sanonta sanoo, 'money makes the world go round'.
      Suremme kyllä hänen lähtöään Uutisvuodosta. Toista hänenlaistaan tuskin siihen löytyy.

• hänen tilalleen tulle Simo Frangen. Ei huono valinta, mutta Nymanin kaltaista lahjakkuutta tulemme kaipaamaan.

• Walapuri
        Teotwawki kirjoitti:

hänen tilalleen tulle Simo Frangen. Ei huono valinta, mutta Nymanin kaltaista lahjakkuutta tulemme kaipaamaan.

että ei ainakaan hän. Pitäisi löytää joku sujuvakielinen, joka olisi jollainlailla "tuntemattomampi". Frangenin julkisuuskuvaan on aina sisältynyt hieman hömppähuumoria, minun mielestäni. Toki, kieli ei hänellä mene solmuun.

• hyi hyi
        Teotwawki kirjoitti:

hänen tilalleen tulle Simo Frangen. Ei huono valinta, mutta Nymanin kaltaista lahjakkuutta tulemme kaipaamaan.

ois Mertarantakin.

• hyi hyi kirjoitti:

ois Mertarantakin.

ei paikkaa P. Nymania, parempi olisi Simo Rantalainen!! No maailma elää mallillansa nyt sitten katson MTV:n uutiset aina vaika ennen suosinkin yleä. Näenhän tuon ihanan Peterin puhumassa totisella naamalla, mutta siellähän on se kevennys...ja Urpoakin on ikävä.

• Walapuri kirjoitti:

että ei ainakaan hän. Pitäisi löytää joku sujuvakielinen, joka olisi jollainlailla "tuntemattomampi". Frangenin julkisuuskuvaan on aina sisältynyt hieman hömppähuumoria, minun mielestäni. Toki, kieli ei hänellä mene solmuun.

että seuraaja on Frangen?

• Walapuri
        Teotwawki kirjoitti:

sopii minulle. Voittajalle ei kultaa, mutta kunniaa sitäkin enemmän. :))
        Niin, siis minä en usko, että on, toki voi ollakin.

• Walapuri
        Teotwawki kirjoitti:

Baba Lybeck korvaa Peter Nymanin.

• wowki

oih ja muita vaivoja..onko sulla ?

• vaivoja ole, mutta sulla taitaa olla.

• en asu täällä yöllä
        Teotwawki kirjoitti:

vaivoja ole, mutta sulla taitaa olla.

eli olet yksi luulotautinen hullu näistä monista!

• ei sula ei

äläs kopioi juoruja,kehittele oma juttu,uutisille oma paikka,kait ossoot muutaki ku toisen juttuja,eiko oo ommoo sanomista sulla? onko? onko sulla? onko?

• pois.

• olisko muuta
        Teotwawki kirjoitti:

pois.

on palsta mailman menoa ihmisille joilla on ollut aika köyhää se oma elämä,se elämä josta ei kirjoituksia saa.
        Totuus koskee, muuten olisi hailee !
        palautus täällä ihkua, muilla palstoilla no joo sulle,mutta ehkäpä rakastuit itseesi jo lapsena kun peilin näit.
        Mutta onhan sinussa sitä jotain, kun kirjoituksiasi ei siirretä oikeille palstoille mihin ne kuulusivat.

• tiluliluliiii
        olisko muuta kirjoitti:

on palsta mailman menoa ihmisille joilla on ollut aika köyhää se oma elämä,se elämä josta ei kirjoituksia saa.
        Totuus koskee, muuten olisi hailee !
        palautus täällä ihkua, muilla palstoilla no joo sulle,mutta ehkäpä rakastuit itseesi jo lapsena kun peilin näit.
        Mutta onhan sinussa sitä jotain, kun kirjoituksiasi ei siirretä oikeille palstoille mihin ne kuulusivat.

äijä joka haluaa wappendaalina puhua työasioista.

• 8+8

noita jaksaa seurata, että minne kukin siirtyy, niin paitsi sinä, varsinkin tällä palstalla.

• 17

Peter on ihan kiva poju .En ole seurannut enää uutisvuotoa .Siihen aikaa kun Tommy Tabermann
        istuskeli joukossa oli mielenkiintoa uutisvuodossakin .

Sama mille kanaville vetäjät loikkaavat , kunhan ohjeman taso pysyy hyvänä .

• muori..
        17 kirjoitti:

Peter on ihan kiva poju .En ole seurannut enää uutisvuotoa .Siihen aikaa kun Tommy Tabermann
        istuskeli joukossa oli mielenkiintoa uutisvuodossakin .

Sama mille kanaville vetäjät loikkaavat , kunhan ohjeman taso pysyy hyvänä .

en minäkään ole sitten Tommy Tabermannin lähdön jälkeen juurikaan katsonut. Tuo Peter Nyman on kyllä iän myötä tullut aina vaan charmikkaamman näköiseksi ja oloiseksi. Onhan hän jossain ykkösellä tulevassa ohjelmassa toisen naisjuontajan kanssa ollut mukana. Olisiko ollut joku "Puoli seitsemän" niminen juttu.

Täytynee alkaa katsomaan Maikkarin uutisia sitten enemmän jatkossa Peterin myötä.

• HTZA

että Peterin tarvitsee, enää, pahemmin toimitella.
      Johan Mtv3 kertoi, että tarkoitus oli löytää Urpon jälkeen uskottavan huvittava vitsinkertoja loppukevennyksiin.
      Ja Peterillä on nyt kolme vahvaa miestä taustajoukoissa: Tervo, Saanila ja Taberman. Jos ei tuolta porukalta löydy loppukevennyksiin loistavaa laatua, niin ei sitten mistään.
      Peterin "toimittamiseen" jää vain se, että osaa poimia ne, sopivan roisit.
      Mtv3 voisi, oikeastaan, kehittää uuden ohjelman: PrimeTimeen esityskelvottomat loppukevennykset.
      Mukaan sketseihin Urpo, Arstila, Polttila ja Leena, mikä se nyt oli.
      Stanilta parta pois ja tukka kuntoon, Taberman myöskin parturiin,Tervolle viisaan näköiset silmälasit.
      Tämä formaatti oli kovaa valuuttaa myytäväksi ulkomaillekin.

Minä haluan sitten provikat, 5000€ per lähetys ja 10000€ per ulkomaille myyty oikeus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      8
      1528
    2. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1155
    3. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      108
      1088
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      953
    5. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      62
      827
    6. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      184
      749
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      726
    8. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      725
    9. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      679
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      633
    Aihe