Nyt kun on ylipäätään paljon keskusteltu suomalaisten esim.palvelualojen ym.tyylistä asiakkaita kohtaan ( ja tuli vähän tuosta Sikrankin jutusta mieleen),varsinkin negatiivisesta puolesta ja sitten negatiivisesta suhtautumisesta ylipäätään paljon nykypäivänä koiriin,niin yhdistänpä aiheen,mutta vähän toiseen suuntaan ;D
Elikäs,tänään tuolta "tivolilenkiltä" kun tultiin kotiin,niin päätettiin mennä mäkkäriin terveysruualle :D
Muut jäi sisälle syömään,mutta itse jäin tuon koissun kanssa,joka oli mukana,ulos syömään.
Enpä kauan ehtinyt siinä pupeltamaan,kun pöydän viereen tulla tupsahti iloinen nuorehko mäkkärin mies työntekijä,joka toi koissulle keksejä o-O.Kysyi vielä,että onkohan koiralla jano,hän voi kyllä hakea vielä vettäkin...
Täytyy sanoa,että vähän ällikällä olin,mutta onneksi sentään tajusin kiittää.Kyllä nuoret on upeita :O)
Joskus näinkin päin.Pieni juttu,mutta lämmitti mieltä :)
Näinkin päin :)
5
223
Vastaukset
Asiakkaat otettiin kaikki huomioon;)) Sillä kaverilla oli asiakasystävällinen käytös ja otti kaikki asikkaat huomioon.:-D
Joskin kaksijalkaiset maksoivat nelijalkaisille tuotiin muuten vain.Jep,niin oli.Kyllä tuon tyyppisellä palvelulla hyvät valtit tulee kilpailussa olemaan,kun lähialueelle pyrkii toinenkin kilpailija,kuulemma.
molossi kirjoitti:
Jep,niin oli.Kyllä tuon tyyppisellä palvelulla hyvät valtit tulee kilpailussa olemaan,kun lähialueelle pyrkii toinenkin kilpailija,kuulemma.
Teidän kannattaa sitten käydä useamminkin ulkona syömässä:-D
Meilläkin paranai kaupan valikoimat kun tuli kilpailija alueelle.
- mäkkari
myrkytettyjä keksejä ja yritti tappaa sun piskisi
No en tajunnut viedä kyllä tutkittavaksi.Kun en ihan noin negatiivinen osaa oikein olla...;)
Mutta ihan hengissä piski kyllä vielä on.Voiskohan johtua siitä,että kun on kotiruokakoira,niin vatsa on tottunut niin moneen :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761757
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471308- 671207
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html219980- 46920
- 58849
- 69798
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244538738- 119684
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79660