Nyt kun on ylipäätään paljon keskusteltu suomalaisten esim.palvelualojen ym.tyylistä asiakkaita kohtaan ( ja tuli vähän tuosta Sikrankin jutusta mieleen),varsinkin negatiivisesta puolesta ja sitten negatiivisesta suhtautumisesta ylipäätään paljon nykypäivänä koiriin,niin yhdistänpä aiheen,mutta vähän toiseen suuntaan ;D
Elikäs,tänään tuolta "tivolilenkiltä" kun tultiin kotiin,niin päätettiin mennä mäkkäriin terveysruualle :D
Muut jäi sisälle syömään,mutta itse jäin tuon koissun kanssa,joka oli mukana,ulos syömään.
Enpä kauan ehtinyt siinä pupeltamaan,kun pöydän viereen tulla tupsahti iloinen nuorehko mäkkärin mies työntekijä,joka toi koissulle keksejä o-O.Kysyi vielä,että onkohan koiralla jano,hän voi kyllä hakea vielä vettäkin...
Täytyy sanoa,että vähän ällikällä olin,mutta onneksi sentään tajusin kiittää.Kyllä nuoret on upeita :O)
Joskus näinkin päin.Pieni juttu,mutta lämmitti mieltä :)
Näinkin päin :)
5
171
Vastaukset
Asiakkaat otettiin kaikki huomioon;)) Sillä kaverilla oli asiakasystävällinen käytös ja otti kaikki asikkaat huomioon.:-D
Joskin kaksijalkaiset maksoivat nelijalkaisille tuotiin muuten vain.Jep,niin oli.Kyllä tuon tyyppisellä palvelulla hyvät valtit tulee kilpailussa olemaan,kun lähialueelle pyrkii toinenkin kilpailija,kuulemma.
molossi kirjoitti:
Jep,niin oli.Kyllä tuon tyyppisellä palvelulla hyvät valtit tulee kilpailussa olemaan,kun lähialueelle pyrkii toinenkin kilpailija,kuulemma.
Teidän kannattaa sitten käydä useamminkin ulkona syömässä:-D
Meilläkin paranai kaupan valikoimat kun tuli kilpailija alueelle.
- mäkkari
myrkytettyjä keksejä ja yritti tappaa sun piskisi
No en tajunnut viedä kyllä tutkittavaksi.Kun en ihan noin negatiivinen osaa oikein olla...;)
Mutta ihan hengissä piski kyllä vielä on.Voiskohan johtua siitä,että kun on kotiruokakoira,niin vatsa on tottunut niin moneen :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2431786Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys131212Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi1991156Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851095Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60883TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18874- 51806
- 59796
Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61763Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva125757