Näinkin päin :)

Nyt kun on ylipäätään paljon keskusteltu suomalaisten esim.palvelualojen ym.tyylistä asiakkaita kohtaan ( ja tuli vähän tuosta Sikrankin jutusta mieleen),varsinkin negatiivisesta puolesta ja sitten negatiivisesta suhtautumisesta ylipäätään paljon nykypäivänä koiriin,niin yhdistänpä aiheen,mutta vähän toiseen suuntaan ;D

Elikäs,tänään tuolta "tivolilenkiltä" kun tultiin kotiin,niin päätettiin mennä mäkkäriin terveysruualle :D
Muut jäi sisälle syömään,mutta itse jäin tuon koissun kanssa,joka oli mukana,ulos syömään.
Enpä kauan ehtinyt siinä pupeltamaan,kun pöydän viereen tulla tupsahti iloinen nuorehko mäkkärin mies työntekijä,joka toi koissulle keksejä o-O.Kysyi vielä,että onkohan koiralla jano,hän voi kyllä hakea vielä vettäkin...
Täytyy sanoa,että vähän ällikällä olin,mutta onneksi sentään tajusin kiittää.Kyllä nuoret on upeita :O)

Joskus näinkin päin.Pieni juttu,mutta lämmitti mieltä :)

5

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiakkaat otettiin kaikki huomioon;)) Sillä kaverilla oli asiakasystävällinen käytös ja otti kaikki asikkaat huomioon.:-D

Joskin kaksijalkaiset maksoivat nelijalkaisille tuotiin muuten vain.

• Jep,niin oli.Kyllä tuon tyyppisellä palvelulla hyvät valtit tulee kilpailussa olemaan,kun lähialueelle pyrkii toinenkin kilpailija,kuulemma.

• molossi kirjoitti:

Jep,niin oli.Kyllä tuon tyyppisellä palvelulla hyvät valtit tulee kilpailussa olemaan,kun lähialueelle pyrkii toinenkin kilpailija,kuulemma.

Teidän kannattaa sitten käydä useamminkin ulkona syömässä:-D
        Meilläkin paranai kaupan valikoimat kun tuli kilpailija alueelle.

• mäkkari

myrkytettyjä keksejä ja yritti tappaa sun piskisi

• No en tajunnut viedä kyllä tutkittavaksi.Kun en ihan noin negatiivinen osaa oikein olla...;)
        Mutta ihan hengissä piski kyllä vielä on.Voiskohan johtua siitä,että kun on kotiruokakoira,niin vatsa on tottunut niin moneen :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 535
      8609
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3698
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      9
      2215
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      161
      1203
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      856
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      764
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      752
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      726
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      715
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      657
    Aihe