Näinkin päin :)

Nyt kun on ylipäätään paljon keskusteltu suomalaisten esim.palvelualojen ym.tyylistä asiakkaita kohtaan ( ja tuli vähän tuosta Sikrankin jutusta mieleen),varsinkin negatiivisesta puolesta ja sitten negatiivisesta suhtautumisesta ylipäätään paljon nykypäivänä koiriin,niin yhdistänpä aiheen,mutta vähän toiseen suuntaan ;D

Elikäs,tänään tuolta "tivolilenkiltä" kun tultiin kotiin,niin päätettiin mennä mäkkäriin terveysruualle :D
Muut jäi sisälle syömään,mutta itse jäin tuon koissun kanssa,joka oli mukana,ulos syömään.
Enpä kauan ehtinyt siinä pupeltamaan,kun pöydän viereen tulla tupsahti iloinen nuorehko mäkkärin mies työntekijä,joka toi koissulle keksejä o-O.Kysyi vielä,että onkohan koiralla jano,hän voi kyllä hakea vielä vettäkin...
Täytyy sanoa,että vähän ällikällä olin,mutta onneksi sentään tajusin kiittää.Kyllä nuoret on upeita :O)

Joskus näinkin päin.Pieni juttu,mutta lämmitti mieltä :)

5

223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiakkaat otettiin kaikki huomioon;)) Sillä kaverilla oli asiakasystävällinen käytös ja otti kaikki asikkaat huomioon.:-D

      Joskin kaksijalkaiset maksoivat nelijalkaisille tuotiin muuten vain.

      • Jep,niin oli.Kyllä tuon tyyppisellä palvelulla hyvät valtit tulee kilpailussa olemaan,kun lähialueelle pyrkii toinenkin kilpailija,kuulemma.


      • molossi kirjoitti:

        Jep,niin oli.Kyllä tuon tyyppisellä palvelulla hyvät valtit tulee kilpailussa olemaan,kun lähialueelle pyrkii toinenkin kilpailija,kuulemma.

        Teidän kannattaa sitten käydä useamminkin ulkona syömässä:-D
        Meilläkin paranai kaupan valikoimat kun tuli kilpailija alueelle.


    • mäkkari

      myrkytettyjä keksejä ja yritti tappaa sun piskisi

      • No en tajunnut viedä kyllä tutkittavaksi.Kun en ihan noin negatiivinen osaa oikein olla...;)
        Mutta ihan hengissä piski kyllä vielä on.Voiskohan johtua siitä,että kun on kotiruokakoira,niin vatsa on tottunut niin moneen :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1757
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1308
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      67
      1207
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      219
      980
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      46
      920
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      58
      849
    7. 69
      798
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      38
      738
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      684
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      660
    Aihe