Tiedän, että aihe on niin vanha ja kulunut, mutta kun morsian on ehdottomasti halunnut stripparin polttareihinsa... Onko kellään tietoa, missäpäin olisi ns. yleistä naisille tarkoittettua strippausta toukokuun lopussa tarjolla TAI mistä voisi hommata kohtuu (alle 250€) maksavan sällin vaikka sitten sinne yksityisasuntoon, jos ei muuta paikka löydy?
miesstrippari helsingin alueella??
3
1001
Vastaukset
- näin se menee
joopa joo,kylläpäs on kulahtanut juttu.taitaa morsian olla ylipainoinen akka,joka ei oo tyytyväinen ukkoonsakaan ja toivoo viellä näkevänsä kunnon lihaa,mutta turhaa hommaa.avioero tulee muutaman vuoden sisään jokatapauksessa
- ksdf
ai ylipainoinen. kaverini on todella hyvännäköinen 25 vuotias ja 45kg oleva hottis, joka aikalailla kääntää jokaisen miehen pään baarissa :) ja tällä en tarkoita vain kroppa kuntoa vaan myös todella kauniita kasvoja. Silti hänellä sekä minulla oli polttareissa mies strippari ! kunnon lihaa on myös kotona, mutta ei me sentään strippausta harrasteta keskenään :) kunnon show on aina hyvä ja sai muunkin polttari porukan hymyilemään. Ai niin, olen ollut nyt naimisissa 4 vuotta ja eroa ei näy ;) eli kateelliset voivat olla hiljaa.
- Lamourha
Tuo ei ole totta, jos te siellä stripparia katselitte ja samalla runkkasitte niin olette vähintäänkin ylipainoisia ammattikoulusta kondiittori-puolelta valmistuneita horoja....valitan. Kauniit ja fiksut naiset ei hikisiä äijiä stringeissä katsele!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204714
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831712Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871576Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741524Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2451395Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121160Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341141Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651043