Tiedän, että aihe on niin vanha ja kulunut, mutta kun morsian on ehdottomasti halunnut stripparin polttareihinsa... Onko kellään tietoa, missäpäin olisi ns. yleistä naisille tarkoittettua strippausta toukokuun lopussa tarjolla TAI mistä voisi hommata kohtuu (alle 250€) maksavan sällin vaikka sitten sinne yksityisasuntoon, jos ei muuta paikka löydy?
miesstrippari helsingin alueella??
3
898
Vastaukset
- näin se menee
joopa joo,kylläpäs on kulahtanut juttu.taitaa morsian olla ylipainoinen akka,joka ei oo tyytyväinen ukkoonsakaan ja toivoo viellä näkevänsä kunnon lihaa,mutta turhaa hommaa.avioero tulee muutaman vuoden sisään jokatapauksessa
- ksdf
ai ylipainoinen. kaverini on todella hyvännäköinen 25 vuotias ja 45kg oleva hottis, joka aikalailla kääntää jokaisen miehen pään baarissa :) ja tällä en tarkoita vain kroppa kuntoa vaan myös todella kauniita kasvoja. Silti hänellä sekä minulla oli polttareissa mies strippari ! kunnon lihaa on myös kotona, mutta ei me sentään strippausta harrasteta keskenään :) kunnon show on aina hyvä ja sai muunkin polttari porukan hymyilemään. Ai niin, olen ollut nyt naimisissa 4 vuotta ja eroa ei näy ;) eli kateelliset voivat olla hiljaa.
- Lamourha
Tuo ei ole totta, jos te siellä stripparia katselitte ja samalla runkkasitte niin olette vähintäänkin ylipainoisia ammattikoulusta kondiittori-puolelta valmistuneita horoja....valitan. Kauniit ja fiksut naiset ei hikisiä äijiä stringeissä katsele!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399