Oonko hyvä?
Tässä vähän kuvailua:
Oon 187 cm pitkä, mulla on vähä tavallista pidempi luonnonvaalea tukka ja kiinteä kroppa, kohtuullisen lihaksikas mut ei mikään karhumainen. Sixpäk löytyy. Sit oon ruskettunu, kun mun perheel on huvila karabial ja surffaan siel kesäisin. Mul on sellaset vaaleensiniset tai harmaat, kohtuullisen kylmät ja suuret silmät, joissa on salaperäinen katse. Mul on suora nenä, täyteläiset huulet muttei mitkään lapselliset törröt. Sit mul on kapea mutta vahva leuka ja hymykuopat. Oon myös tosi sosiaalinen, mutten mikään riehuja.
Oon 16 vee ja mun vanhemmat on menestyviä yrittäjiä ja saan suuren perinnön. Olen kiinnostunut pulskista tytöistä, huolitteko minua?
un piirteet siis ei ole täysin suomalaiset vaan enemmänkin amerikkalaiset, näytän kuulemma vähän jhonny deppiltä, mut vähä erilaiselta.
Mitä mieltä, tytöt?
14
531
Vastaukset
- tyttö15v
kyl mulle kelpais mut eikö löytys kuvia? mut mainostat hitusen liikaa rahaa...
- Trolli(ko)
En itse pidä erityisemmin pitkä hiuksisista pojista. Muuten sussa kyllä kaikki kohdallaan. Tykkäät pulskista tytöistä? Tekstisi luettua herää kysymys... oletko trolli?
- trollolol
Rolloti rolloti
- <3llä: irma
voitko alkaa?
- tiujija
on niitä tyttöjä täälä vaikka kuinka paljon. esim mä..... onks sul mesee tai jtn:D? ja mist päin oot?:)
- ÄFGÄFG
Kyllä sä nyt muijan löydät kun sanot oot syntyny kultalusikka perseessä ja sanot et saat vitunmoisen perinnön :O
- Pojat_on_possuja
Voi sua, pilaat nais sukupuolen maineen. Ei me nyt ihan NOIN tyhmiä olla et oikeesti tollasta uskottas -.-
- huohh-
voi teitä tyhmii oikeesti jätkähä kusettaa täysillä? oon ite muija ja nään sen heti miten kukaa muu ei?
- Ksalakdh
Niinpä niin, ehkä kannattais seuraaval kerral trollata kohtuullisemmin -.- Ensin esittelet olevas hyvännäkönen ja saavas suuren perinnön jne. jne. sit haluut jonkun pulskan tytön. Voi huhhuh...
- boysboysboys
hahhah täydelliselt vaikutat, rakastan siniharmaita silmiä, mut heh:D
- (;
mmm..... (; mun makuun mut niiku joku sanoi ennenki mainostit liian paljon rahaa
- surffarivaa
joo mut mä aion antaa paljon rahaa hyväntekeväisyyteen. Tietty kyllä ostaisin kivan kämpän jostain kivasta paikasta mulle ja mun mahdolliselle tyttöystävälle.
surffarivaa kirjoitti:
joo mut mä aion antaa paljon rahaa hyväntekeväisyyteen. Tietty kyllä ostaisin kivan kämpän jostain kivasta paikasta mulle ja mun mahdolliselle tyttöystävälle.
Surffaa rauhassa, trolli!
- Anonyymi
ullavanmafia kirjoitti:
Surffaa rauhassa, trolli!
heh taas oli joku kateellinenkin kanavalla,jos saa perinnön ei siitä tarvi kateellinen olla ei me täältä saada mitään mukaan kun lähtö tulee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18956- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875