hankin netin kännykkään ja nyt tuntuu että sormet ovat aika tumpeloina kosketusnäytöllä, olisiko ns styluskynä hyvä käytössä jolla saa merkattua pienet kohdat? toimiiko vaikka olisi suojakalvo näytössä
Vastaukset 4
- N+S
Jos puhelimessasi on takuu voimassa, hanki VALMISTAJAN SUOSITTELEMA stylus(ei ole kaikissa puhelimissa vakiovarusteena). Suojakalvosta en muuta tiedä, kuin, että puhelimeni ohjeessa oli ainaskin suositus poistaa se, jotta kosketusnäyttö toimisi(herkkyys) paremmin. Stylusta(tuli puhelimen mukana) en ole käyttänyt-vielä.
- anonymous52
suojakalvo mulla ainakin on ja kosketusnäyttö toimii kynälläkin tökkiessä sen kanssa, menen tänään ostamaan sen stylus-kynän kun viestien kirjoittaminen qwertyllä tuntuu aika haastavalta tällä samsungilla. suosittelen jos on vaikeaa, mulla ainakin on puhelimessa semmonen juttu mihin saa kännykkäkorun ja styluksen, ja samsungin styluksessa näky tuo lenkki olevan niin sen saa näppärästi siihen.
- slygooper2011
Mistä ostan??gigantis vai mist mull on samsung
- Anonyymi00004
Suosittelen Joyroomin kosketusnäyttökynää. Tuo on ollut minulla nyt jonkin aikaa käytössä ja sen kosketusnäyttöpää ei ole kulunut vielä puhki. Paras kosketusnäyttökynä tähän mennessä mitä minulla on ollut 👍👍
Tekniikkaosat:
https://urly.fi/44Cb
24Shop:
https://urly.fi/44Cc
(Osoiterivejä lyhennetty URLy.fi:ssä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 52895
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍93862Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15776Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,3730Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1594- 72594
- 63585
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it184559- 56551
- 70533