hankin netin kännykkään ja nyt tuntuu että sormet ovat aika tumpeloina kosketusnäytöllä, olisiko ns styluskynä hyvä käytössä jolla saa merkattua pienet kohdat? toimiiko vaikka olisi suojakalvo näytössä
stylus kynä kosketusnäytölle
3
1062
Vastaukset
- N+S
Jos puhelimessasi on takuu voimassa, hanki VALMISTAJAN SUOSITTELEMA stylus(ei ole kaikissa puhelimissa vakiovarusteena). Suojakalvosta en muuta tiedä, kuin, että puhelimeni ohjeessa oli ainaskin suositus poistaa se, jotta kosketusnäyttö toimisi(herkkyys) paremmin. Stylusta(tuli puhelimen mukana) en ole käyttänyt-vielä.
- anonymous52
suojakalvo mulla ainakin on ja kosketusnäyttö toimii kynälläkin tökkiessä sen kanssa, menen tänään ostamaan sen stylus-kynän kun viestien kirjoittaminen qwertyllä tuntuu aika haastavalta tällä samsungilla. suosittelen jos on vaikeaa, mulla ainakin on puhelimessa semmonen juttu mihin saa kännykkäkorun ja styluksen, ja samsungin styluksessa näky tuo lenkki olevan niin sen saa näppärästi siihen.
- slygooper2011
Mistä ostan??gigantis vai mist mull on samsung
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216705Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562303- 1471867
- 851261
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981055- 72980
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.89953Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843- 32840
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147767