Hei! Olen kyllästynyt uuden tyttöystäväni pieniin tisseihin ainahan naiset haukkuvat miesten vehkeitä mutta nyt on minun vuoro haukkua naiseni pieniä rintoja.
En saa niistä minkäänlaista visuaalista kiihotusta olen suunnittellut jättäväni naisen koska hän omaa huomattavasti keskivertoa pienemmät tissit voin kuulostaa kylmältä ja tunnottomalta mutta näin se vaan on
Eikun etsimään vähä isompi rintaista misua että ei tarvis aina käteen vetästä panon jälkeen. Terveiset kaikille pieni rintaisten naisten miehet tiedän mitä joudutte kokemaan naisenne näyttäää alasti aivan mieheltä. :S:S:S:S:S
Pienet rinnat
13
1017
Vastaukset
- jussiahde
PS: lauta on lauta se joutaaa vessan seinälle
- LOOOOOOL!!
pidät siis naisesta ulkonäön takia ? ja jätät sen, koska sen ulkonäössä on se pieni ongelma, että sil on pienet rinnat.ootko huomannu et ehkä silläki on tunteet ?
- adsadsasd
Voi, kuinka mukavasti sanottu.
- Näin se vaan on
Ja tytöt! Jättäkää ne kaikki pojat joilla on alle 20 cm kyrpä. Eihän niistä saa mitään tyydykettä!
- Mmmmanboobs
Huolesi ovat ohi kun kasvatat poikatissit.
- pinnallisia ihmisiä
Kylläpä on pinnallisia sellaiset pojat, jotka haukkuu tyttöä sen tissien koosta. Pinnallisia ovat myös ne tytöt, jotka haukkuvat poikaa sen kalun koosta. Voi hyvänen aika, milloinkohan te tajuutte, että ei ihminen sille yhtään mitään voi, että minkäkokoiset tissit tai minkä kokoinen kalu sillä on. Mulle on ainakin luonne paljon tärkeempää kuin joku tissien koko tai kalun koko.
- jussiahde
AHHAHA eikö yhtään kunnon marmatusta tullut :D joo elikkä minulla on pieni tissinen tyttöystävä mutta olen kyllä todella tyytyväinen häneen koska hän on todella kaunis naamasta ja hyvä perse hoikka muija muutenkin.tissien koko ei juuri edes kiinnosta jos muuten on kaunis ja hoikka totta kai tissit on plussaa jos on mutta enemmin pienet kun riippu tissit :D
Oli vain pakko pistää tänne tälläinen kun yleensä täällä on niitä kalun haukkujia niin katsoin vain minkäslaista kommenttia tulee jos pistää naisille vähän takas :D:D hihihi - VITUN HAUSKAA HAHAHA
jussiahde kirjoitti:
AHHAHA eikö yhtään kunnon marmatusta tullut :D joo elikkä minulla on pieni tissinen tyttöystävä mutta olen kyllä todella tyytyväinen häneen koska hän on todella kaunis naamasta ja hyvä perse hoikka muija muutenkin.tissien koko ei juuri edes kiinnosta jos muuten on kaunis ja hoikka totta kai tissit on plussaa jos on mutta enemmin pienet kun riippu tissit :D
Oli vain pakko pistää tänne tälläinen kun yleensä täällä on niitä kalun haukkujia niin katsoin vain minkäslaista kommenttia tulee jos pistää naisille vähän takas :D:D hihihihihihihihihihiiiii kyllä oli hauskaaa :D:D::D:D:::D:D:DD:D:D:D:D:D:D:DD:D:D::DD:D äxdee äxdee äxdee äxdee
=D=D=D=D=D=DD=D=DDDDDDDDD VÄHÄX SIIS HAUSKA JUTSKA OLI HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHE =)=)=):D:D:D:D:D:DDDDDDDDDddddddddddddddddddddd AHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA HAAAAAAAAAAAAAA XDXDXDXDXD - ndrrh
jussiahde kirjoitti:
Oli vain pakko pistää tänne tälläinen kun yleensä täällä on niitä kalun haukkujia niin katsoin vain minkäslaista kommenttia tulee jos pistää naisille vähän takas :D:D hihihiKun tästä sun huonosti kirjoitetusta provosta näki jo kilometrien päähän, että jauhat paskaa, niin miks kukaan ois vaivautunu oikeesti vetämään herneet nenään asiasta?
Onnea vaan sulle ja tissiselle tyttöystävällesi, mitä se sitten lie tarkoittaakaan. - Onnellinen 22v. mies
Itse en naisten osalta katso paljoa ulkonäköä. Ja jos sanon ulkonäöstä niin sanoisin että pienitissiset ovat parempia. Koska pääsee paremmin painautumaan kehollaan tällaista tyttöä vasten ja tyttö tykkää siitä tosi paljon, samoin minä. Näin minulla, omasta näkökannastani katsoen on onni kohdallani ollut. Mutta meillä onkin suhteessa enemmän tunteita mitä ulkonäköpaineita. Suhteen syvyys riippuu tunteiden syvyydestä. Syvässä suhteessa saa kyllä aika paha riita tulla että suhde pamahtaa poikki.
- msjfiosdm
Melkein hymyilin tyhmyydellesi.
- >:x
EI VITTU TOLLAKO PERUSTEELA JÄTÄT TYTTÖYSTÄVÄN !!!! itte ainakin jättäsin vaan jos jätkä on ihan läpimätä ja ajattelee vaan omaa parastaan ja kuhan saa vaan stondaa että näkee tytön jolla on vitun suuret tissit jotka ei mahu etes paidan sisään SE ON TOSI ÄLLÖÄ SORI VAAN !!!!!!! ETTÄ MIETIPPÄ UUDELLEEN HALUATKO JÄTTÄÄ TYTÖN ULKONÄÖN PERUSTEELA !!!!
ja voin vaan sanoa että HAISTA VITTU PASKA SAATANA HOMO!! :) - -
Pienirintaiset tytöt ovat kauniita ja suloisia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 455851
- 485356
- 483728
- 143675
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise963376- 313136
- 592894
- 582746
- 532400
- 381854