Te jotka olette antaneet nimeksi Jooan niin milloin olette viettäneet nimipäivää? Katsoin että kalenterissa ei Jooalle ole nimipäivää merkittynä.
Kiitos vastauksista!
Nimipäivä?
4
783
Vastaukset
- jenna.
Jooa 29.03. Joonan päivälle sijoitettu samankaltaisuuden ansiosta.
http://www.etunimet.net/erikoiset-nimipaivat
siinäpä tuollanen:) - Jooan äiti
Itse olemme lapsillemme valinneet nimiä, joita ei ole kalenterissa. Niinpä ei heillä myöskään ole nimipäiviä. Mikäli nimipäivä on niin kovin tärkeä, olisi ollut hyvä valita joku kalenterissa oleva nimi.
Toki voihan olla, että nimillä on joskus riittäväsati kantajia nimipäivän saamiseksi, niin kävi itsellenikin 35:n vuoden kypsässä iässä sekä esikoiselle.
Onnea Poikavauvan johdosta! - äiti ja kummitäti
Kummipoikani nimi on Joa. Olen joskus onnitellut häntä JOAKIMin päivänä, en vain nyt muista ulkoa missä kuussa Joakim viettää nimppareitaan. Minusta Joa ja Jooa voisivat hyvin viettää nimipäiväänsä silloin mutta sehän on tietenkin vain minun mielipiteeni...
- Anonyymi
Ovelasti tehty Eipä tarvitse viettää nimi päiviä seuraaville lapsille voisit antaa nimet tollo tai pöljä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3882094Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882029- 961722
- 4411714
- 71404
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1041099- 200917
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9846Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41812Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭69778