Itse kokeilin hetki sitten taas hääpukuani, ja totesin että onpas sillä vaikea hengittää. Tuntuu että koko ajan tarvisi vetää syvää henkeä että olisi hyvä olla. Otin hääpuvun pois päältäni ja ollessani rintaliiveillä huomasin että ahdistus johtuikin liiveistäni! Niidenhän pitää olla hyvin hyvin napakat vyötäröympärimitoiltaan, mutta en silti ymmärrä näitä hengiysvaikeuksiani? Liivit on kuitenkin oikean kokoiset ja hyvinistuvat.
Onko muilla samaa ongelmaa? Onnea muuten kaikille tuleville morsmaikuille :)
ahdistaako teitä hääpuvussa?
1
398
Vastaukset
Ahdistavatko liivit silloinkin jos on jotain muuta päällä? Eli onko vika puhtaasti liiveissä vai hääpuvun ja liivien yhdistelmässä. Joissain hääpuvuissa on ihan kunnolliset tukevat liivinluut, jolloin hääpuvun kanssa ei ole tarkoituskaan käyttää liivejä. Tai jos hääpuku on sovitettu toisten liivien kanssa/ilman liivejä niin se voi olla turhan tiukka jostain kohdasta.
Jos kyse on pelkästään liiveistä (siis ahdistavat silloinkin kun ei ole hääpukua päällä), niin eiköhän siinä koossa kuitenkin ole jotain vikaa, jolloin ei auta muu kuin hankkia uudet liivit, mieluiten niin että menee asiantuntevaan liikkeeseen jossa myyjä ottaa mitat ja tarkistaa liivien sopivuuden.
Eli noissa voi löytyä syitä. En ollut aivan varma mikä oli vialla kun sanot kuitenkin että liivit ovat oikean kokoiset, silloin niiden ei nimenomaan pitäisi puristaa vaikka tukevat ovatkin. Kannattaa kokeilla myös uudestaan jossain vaiheessa, ahdistus on voinut liittyä myös johonkin muuhun eikä ongelmia seuraavan kerran sovittaessa tule (mua ainakin alkaa silloin tällöin ahdistaa ja on hengitysongelmia ihan ilman mitään syytä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 134357
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831649Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641488Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731465Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371351Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341080Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931024
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993