ahdistaako teitä hääpuvussa?

morsian 2010

Itse kokeilin hetki sitten taas hääpukuani, ja totesin että onpas sillä vaikea hengittää. Tuntuu että koko ajan tarvisi vetää syvää henkeä että olisi hyvä olla. Otin hääpuvun pois päältäni ja ollessani rintaliiveillä huomasin että ahdistus johtuikin liiveistäni! Niidenhän pitää olla hyvin hyvin napakat vyötäröympärimitoiltaan, mutta en silti ymmärrä näitä hengiysvaikeuksiani? Liivit on kuitenkin oikean kokoiset ja hyvinistuvat.

Onko muilla samaa ongelmaa? Onnea muuten kaikille tuleville morsmaikuille :)

1

401

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ahdistavatko liivit silloinkin jos on jotain muuta päällä? Eli onko vika puhtaasti liiveissä vai hääpuvun ja liivien yhdistelmässä. Joissain hääpuvuissa on ihan kunnolliset tukevat liivinluut, jolloin hääpuvun kanssa ei ole tarkoituskaan käyttää liivejä. Tai jos hääpuku on sovitettu toisten liivien kanssa/ilman liivejä niin se voi olla turhan tiukka jostain kohdasta.

Jos kyse on pelkästään liiveistä (siis ahdistavat silloinkin kun ei ole hääpukua päällä), niin eiköhän siinä koossa kuitenkin ole jotain vikaa, jolloin ei auta muu kuin hankkia uudet liivit, mieluiten niin että menee asiantuntevaan liikkeeseen jossa myyjä ottaa mitat ja tarkistaa liivien sopivuuden.

Eli noissa voi löytyä syitä. En ollut aivan varma mikä oli vialla kun sanot kuitenkin että liivit ovat oikean kokoiset, silloin niiden ei nimenomaan pitäisi puristaa vaikka tukevat ovatkin. Kannattaa kokeilla myös uudestaan jossain vaiheessa, ahdistus on voinut liittyä myös johonkin muuhun eikä ongelmia seuraavan kerran sovittaessa tule (mua ainakin alkaa silloin tällöin ahdistaa ja on hengitysongelmia ihan ilman mitään syytä)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      46
      5921
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      59
      3484
    3. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      186
      2759
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      13
      2675
    5. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2299
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      32
      2235
    7. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      18
      2027
    8. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      18
      1825
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      148
      1399
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      279
      1306
    Aihe