seurustellut jo 4 vuotta. seurustelu kumppani ei halua muuttaa yhteen. Ei koskaan puhu sitoutumisesta. omasta mielestäni ei enää kannata seurustella.. Itse haluaisin sitoutua ja muuttaa yhteen asumaan. Itse olen tosissani ja tunteita on paljon .
kun mies ei halua sitoutua
6
1166
Vastaukset
- lellu...
Oletko keskustellut hänen kanssaan asiasta ? Mitkä hänen suunnitelmat tulevaisuuden suhteen ovat ? Jos hän ei halua sitoutua sinuun jatkossakaan, turhaan roikut hänessä. Keskustele asiat halki.
OLEN KESKUSTELLUT USEAAN ERI OTTEESEEN, EI HALUA KOSKAAN NAIMISIIN, KOSKA ON KERRAN OLLUT. EIKÄ SITOUTUA, VAAN SEURUSTELLA, EI HALUA ASUA YHDESSÄ. KOVIN VAIKEAA ON TIEDON SAANTI ASIASTA SEURUSTELUKUMPPANILTA. [KIITOS VASTAAJALLE ).
- sinun valinta
riinat kirjoitti:
OLEN KESKUSTELLUT USEAAN ERI OTTEESEEN, EI HALUA KOSKAAN NAIMISIIN, KOSKA ON KERRAN OLLUT. EIKÄ SITOUTUA, VAAN SEURUSTELLA, EI HALUA ASUA YHDESSÄ. KOVIN VAIKEAA ON TIEDON SAANTI ASIASTA SEURUSTELUKUMPPANILTA. [KIITOS VASTAAJALLE ).
Asia on yksinkertainen, mutta ei sinulle mieluinen.
1) te tapailette silloin tällöin loppuelämänne (ellei mies jostain keksi uutta naista)
2) sinä lopetat yhteydenpidon kyseiseen mieheen ja etsit sellaisen, joka haluaa sitoutua. sinun valinta kirjoitti:
Asia on yksinkertainen, mutta ei sinulle mieluinen.
1) te tapailette silloin tällöin loppuelämänne (ellei mies jostain keksi uutta naista)
2) sinä lopetat yhteydenpidon kyseiseen mieheen ja etsit sellaisen, joka haluaa sitoutua.KIITOS PALJON JÄRKEVISTÄ VASTAUKSISTA.
HEI. JOKU VASTASI MULLE SÄHKÖPOSTIIN, MUTTA EN SAANUT VIESTIÄ AUKI. VOISITKO VASTATA TÄHÄN KESKUSTELUPALSTALLE UUDESTAAN. KIITOS.
- Lycklig
OTTAA CAPS LOCKIN POIS PÄÄLTÄ. KIITOS.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso234974Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1614134Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani133456Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai673096- 892859
Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1522667Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist282473- 372473
- 201685
"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For1211660