Moro,
Mulla on Nokia 5800 XpressMusic kytky jossa tekstareita 150 kpl / kk ja puheluita 50 min / kk. Hintaa tällä paketilla on 21,40e josta puhelimen osuus on 11 euroa. Nyt tuli kuitenkin Soneralta lasku jonka loppusumma on 54,17e. Eikä ole ensimmäinen kerta kun menee paljon yli ton 21,40e. No tietysti vähän päälle 10e tuli jo siinä kun olen puhunut yli ton puhepaketin, mutta sitten laskuerittelyssä on myös tämmönen kohta
http://ameba.lpt.fi/~kivikall/Lasku2 001.jpg
Onko noi voinut tulla muka siitä kun kerran soitin Saunalahden vikapalveluun kun olin juuri hommannut Saunalahden mokkulan enkä saanut sitä pelittämään (apu muuten löytyi nopeasti ja nyt pelittää hyvin). Enkä kyllä mielestäni puhunut sinnekään reilua 20 minuuttia, mutta en ole muihin palvelunumeroihin edes soittanut. Sitäpaitsi sanoivat vielä sielä, että sinne soittaminen maksaa ihan normi puhelun verran. Mitä meinaa toi "sykäys" kun niitä on tossa melkein 200 kpl yhteensä?
Tuolta Soneran Omat Sivut mestasta ei taho löytyä mitään apua. Ainoastaan nään sieltä tämänhetkisen saldon mikä näyttäis olevan toistaseks ihan kunnossa, mutta aion tarkkailla sitä nyt koko laskutuskauden ajan, koska tää ei ollu ensimmäinen kerta kun tulee laskutusta semmosesta mistä en oo ihan perillä :D
Palvelupuhelut
3
1886
Vastaukset
- Bananarama
Sykäystä käytetään netin käytöstä. Eli jos puhelimessasi ei ole kiinteää kuukausimaksua netistä ja siinä on netti mahdollisuus niin puhelin voi aina mennä vahingossa nettiin. Maksat joka sekunnista, vaikka olisi vahinko ja et nettiä edes halunnut. Yhteys on hyvin hankala sulkea, täytyy kahdesta paikasta sulkea ja sittenkään ei mitään takuita jos vaikka vahinko sattuisi taas.
- JOHANNES 2
MITKÄHÄN KAIKKIPUHELUT OVAT PALVELUPUHELUITA TAKSIN TILAUS ON AINAKIN. MAHTAAKO ESIM JORVIN AJANVARAUKSEE JONOTUS OLLA SELLAINEN,
Hei Johannes 2,
Tarkoitatko HUS:n ajanvarausta --> http://www.hus.fi/sairaanhoito/laboratoriot/naytteenottopaikat/Sivut/laboratoriot.aspx?type=l&c=Espoo
Löysimme sieltä ajanvarauksen puhelinnumeron 09 471 86800, ja Viestintäviraston sivujen mukaan ko numero ei ole palvelunumero joten siitä päättelimme että siihen soittaminen on normaalihintaista, samaten jonotus. Jos sinulla on liittymässäsi puhelupaketti niin ko puhelu menee sen paketin "piikkiin".
Käyhän sinäkin katsomassa asiaa Viestintäviraston sivulla --> https://www.viestintavirasto.fi/internetpuhelin/puhelinnumerot/paikallispuhelutjatelealueet/kiinteanpuhelinverkonnumerosarjat.html
Ja tällä Viestintäviraston sivulla kerrotaan palvelupuheluista/palvelunumeroista --> https://www.viestintavirasto.fi/internetpuhelin/puhelinnumerot/palvelunumerot.html
Tero@SoneraPartio
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532366
- 85884
- 49866
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11835- 69733
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35731Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640- 48545
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82537- 65522