Palvelupuhelut

UltimaBigDaddy

Moro,

Mulla on Nokia 5800 XpressMusic kytky jossa tekstareita 150 kpl / kk ja puheluita 50 min / kk. Hintaa tällä paketilla on 21,40e josta puhelimen osuus on 11 euroa. Nyt tuli kuitenkin Soneralta lasku jonka loppusumma on 54,17e. Eikä ole ensimmäinen kerta kun menee paljon yli ton 21,40e. No tietysti vähän päälle 10e tuli jo siinä kun olen puhunut yli ton puhepaketin, mutta sitten laskuerittelyssä on myös tämmönen kohta

http://ameba.lpt.fi/~kivikall/Lasku2 001.jpg

Onko noi voinut tulla muka siitä kun kerran soitin Saunalahden vikapalveluun kun olin juuri hommannut Saunalahden mokkulan enkä saanut sitä pelittämään (apu muuten löytyi nopeasti ja nyt pelittää hyvin). Enkä kyllä mielestäni puhunut sinnekään reilua 20 minuuttia, mutta en ole muihin palvelunumeroihin edes soittanut. Sitäpaitsi sanoivat vielä sielä, että sinne soittaminen maksaa ihan normi puhelun verran. Mitä meinaa toi "sykäys" kun niitä on tossa melkein 200 kpl yhteensä?

Tuolta Soneran Omat Sivut mestasta ei taho löytyä mitään apua. Ainoastaan nään sieltä tämänhetkisen saldon mikä näyttäis olevan toistaseks ihan kunnossa, mutta aion tarkkailla sitä nyt koko laskutuskauden ajan, koska tää ei ollu ensimmäinen kerta kun tulee laskutusta semmosesta mistä en oo ihan perillä :D

3

1887

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bananarama

      Sykäystä käytetään netin käytöstä. Eli jos puhelimessasi ei ole kiinteää kuukausimaksua netistä ja siinä on netti mahdollisuus niin puhelin voi aina mennä vahingossa nettiin. Maksat joka sekunnista, vaikka olisi vahinko ja et nettiä edes halunnut. Yhteys on hyvin hankala sulkea, täytyy kahdesta paikasta sulkea ja sittenkään ei mitään takuita jos vaikka vahinko sattuisi taas.

    • JOHANNES 2

      MITKÄHÄN KAIKKIPUHELUT OVAT PALVELUPUHELUITA TAKSIN TILAUS ON AINAKIN. MAHTAAKO ESIM JORVIN AJANVARAUKSEE JONOTUS OLLA SELLAINEN,

      • Hei Johannes 2,

        Tarkoitatko HUS:n ajanvarausta --> http://www.hus.fi/sairaanhoito/laboratoriot/naytteenottopaikat/Sivut/laboratoriot.aspx?type=l&c=Espoo

        Löysimme sieltä ajanvarauksen puhelinnumeron 09 471 86800, ja Viestintäviraston sivujen mukaan ko numero ei ole palvelunumero joten siitä päättelimme että siihen soittaminen on normaalihintaista, samaten jonotus. Jos sinulla on liittymässäsi puhelupaketti niin ko puhelu menee sen paketin "piikkiin".

        Käyhän sinäkin katsomassa asiaa Viestintäviraston sivulla --> https://www.viestintavirasto.fi/internetpuhelin/puhelinnumerot/paikallispuhelutjatelealueet/kiinteanpuhelinverkonnumerosarjat.html

        Ja tällä Viestintäviraston sivulla kerrotaan palvelupuheluista/palvelunumeroista --> https://www.viestintavirasto.fi/internetpuhelin/puhelinnumerot/palvelunumerot.html

        Tero@SoneraPartio


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      229
      1913
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      83
      1173
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      998
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      83
      984
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      837
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      753
    8. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      92
      699
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      121
      671
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      22
      647
    Aihe