Palvelupuhelut

UltimaBigDaddy

Moro,

Mulla on Nokia 5800 XpressMusic kytky jossa tekstareita 150 kpl / kk ja puheluita 50 min / kk. Hintaa tällä paketilla on 21,40e josta puhelimen osuus on 11 euroa. Nyt tuli kuitenkin Soneralta lasku jonka loppusumma on 54,17e. Eikä ole ensimmäinen kerta kun menee paljon yli ton 21,40e. No tietysti vähän päälle 10e tuli jo siinä kun olen puhunut yli ton puhepaketin, mutta sitten laskuerittelyssä on myös tämmönen kohta

http://ameba.lpt.fi/~kivikall/Lasku2 001.jpg

Onko noi voinut tulla muka siitä kun kerran soitin Saunalahden vikapalveluun kun olin juuri hommannut Saunalahden mokkulan enkä saanut sitä pelittämään (apu muuten löytyi nopeasti ja nyt pelittää hyvin). Enkä kyllä mielestäni puhunut sinnekään reilua 20 minuuttia, mutta en ole muihin palvelunumeroihin edes soittanut. Sitäpaitsi sanoivat vielä sielä, että sinne soittaminen maksaa ihan normi puhelun verran. Mitä meinaa toi "sykäys" kun niitä on tossa melkein 200 kpl yhteensä?

Tuolta Soneran Omat Sivut mestasta ei taho löytyä mitään apua. Ainoastaan nään sieltä tämänhetkisen saldon mikä näyttäis olevan toistaseks ihan kunnossa, mutta aion tarkkailla sitä nyt koko laskutuskauden ajan, koska tää ei ollu ensimmäinen kerta kun tulee laskutusta semmosesta mistä en oo ihan perillä :D

3

1887

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bananarama

      Sykäystä käytetään netin käytöstä. Eli jos puhelimessasi ei ole kiinteää kuukausimaksua netistä ja siinä on netti mahdollisuus niin puhelin voi aina mennä vahingossa nettiin. Maksat joka sekunnista, vaikka olisi vahinko ja et nettiä edes halunnut. Yhteys on hyvin hankala sulkea, täytyy kahdesta paikasta sulkea ja sittenkään ei mitään takuita jos vaikka vahinko sattuisi taas.

    • JOHANNES 2

      MITKÄHÄN KAIKKIPUHELUT OVAT PALVELUPUHELUITA TAKSIN TILAUS ON AINAKIN. MAHTAAKO ESIM JORVIN AJANVARAUKSEE JONOTUS OLLA SELLAINEN,

      • Hei Johannes 2,

        Tarkoitatko HUS:n ajanvarausta --> http://www.hus.fi/sairaanhoito/laboratoriot/naytteenottopaikat/Sivut/laboratoriot.aspx?type=l&c=Espoo

        Löysimme sieltä ajanvarauksen puhelinnumeron 09 471 86800, ja Viestintäviraston sivujen mukaan ko numero ei ole palvelunumero joten siitä päättelimme että siihen soittaminen on normaalihintaista, samaten jonotus. Jos sinulla on liittymässäsi puhelupaketti niin ko puhelu menee sen paketin "piikkiin".

        Käyhän sinäkin katsomassa asiaa Viestintäviraston sivulla --> https://www.viestintavirasto.fi/internetpuhelin/puhelinnumerot/paikallispuhelutjatelealueet/kiinteanpuhelinverkonnumerosarjat.html

        Ja tällä Viestintäviraston sivulla kerrotaan palvelupuheluista/palvelunumeroista --> https://www.viestintavirasto.fi/internetpuhelin/puhelinnumerot/palvelunumerot.html

        Tero@SoneraPartio


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe