Palvelupuhelut

UltimaBigDaddy

Moro,

Mulla on Nokia 5800 XpressMusic kytky jossa tekstareita 150 kpl / kk ja puheluita 50 min / kk. Hintaa tällä paketilla on 21,40e josta puhelimen osuus on 11 euroa. Nyt tuli kuitenkin Soneralta lasku jonka loppusumma on 54,17e. Eikä ole ensimmäinen kerta kun menee paljon yli ton 21,40e. No tietysti vähän päälle 10e tuli jo siinä kun olen puhunut yli ton puhepaketin, mutta sitten laskuerittelyssä on myös tämmönen kohta

http://ameba.lpt.fi/~kivikall/Lasku2 001.jpg

Onko noi voinut tulla muka siitä kun kerran soitin Saunalahden vikapalveluun kun olin juuri hommannut Saunalahden mokkulan enkä saanut sitä pelittämään (apu muuten löytyi nopeasti ja nyt pelittää hyvin). Enkä kyllä mielestäni puhunut sinnekään reilua 20 minuuttia, mutta en ole muihin palvelunumeroihin edes soittanut. Sitäpaitsi sanoivat vielä sielä, että sinne soittaminen maksaa ihan normi puhelun verran. Mitä meinaa toi "sykäys" kun niitä on tossa melkein 200 kpl yhteensä?

Tuolta Soneran Omat Sivut mestasta ei taho löytyä mitään apua. Ainoastaan nään sieltä tämänhetkisen saldon mikä näyttäis olevan toistaseks ihan kunnossa, mutta aion tarkkailla sitä nyt koko laskutuskauden ajan, koska tää ei ollu ensimmäinen kerta kun tulee laskutusta semmosesta mistä en oo ihan perillä :D

3

1887

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bananarama

      Sykäystä käytetään netin käytöstä. Eli jos puhelimessasi ei ole kiinteää kuukausimaksua netistä ja siinä on netti mahdollisuus niin puhelin voi aina mennä vahingossa nettiin. Maksat joka sekunnista, vaikka olisi vahinko ja et nettiä edes halunnut. Yhteys on hyvin hankala sulkea, täytyy kahdesta paikasta sulkea ja sittenkään ei mitään takuita jos vaikka vahinko sattuisi taas.

    • JOHANNES 2

      MITKÄHÄN KAIKKIPUHELUT OVAT PALVELUPUHELUITA TAKSIN TILAUS ON AINAKIN. MAHTAAKO ESIM JORVIN AJANVARAUKSEE JONOTUS OLLA SELLAINEN,

      • Hei Johannes 2,

        Tarkoitatko HUS:n ajanvarausta --> http://www.hus.fi/sairaanhoito/laboratoriot/naytteenottopaikat/Sivut/laboratoriot.aspx?type=l&c=Espoo

        Löysimme sieltä ajanvarauksen puhelinnumeron 09 471 86800, ja Viestintäviraston sivujen mukaan ko numero ei ole palvelunumero joten siitä päättelimme että siihen soittaminen on normaalihintaista, samaten jonotus. Jos sinulla on liittymässäsi puhelupaketti niin ko puhelu menee sen paketin "piikkiin".

        Käyhän sinäkin katsomassa asiaa Viestintäviraston sivulla --> https://www.viestintavirasto.fi/internetpuhelin/puhelinnumerot/paikallispuhelutjatelealueet/kiinteanpuhelinverkonnumerosarjat.html

        Ja tällä Viestintäviraston sivulla kerrotaan palvelupuheluista/palvelunumeroista --> https://www.viestintavirasto.fi/internetpuhelin/puhelinnumerot/palvelunumerot.html

        Tero@SoneraPartio


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1588
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1238
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      839
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe