Moikka!
Iloinen 13-vuotias tyttö etsii 13-15 vuotiasta poikaa pk-seudulta tanssipariksi E-tason kursseille.
Kysy lisää: [email protected]
Tanssipari hakusessa
8
640
Vastaukset
- 1+19
Oletko etsinyt paria osoitteesta www.tulospalvelin.fi
Onnea parinhakuun- Tyttö 13v
...on tuolla montakin ilmoitusta, mutta ei tunnu löytyvän... :
- keino sinulle
Tyttö 13v kirjoitti:
...on tuolla montakin ilmoitusta, mutta ei tunnu löytyvän... :
Jos kuulut jo johonkin tanssiurheuluseuraan, niin kannattaa kysyä myös kurssien vetäjiltä ja valmentajilta.
Usein heillä on tiedossa paria vailla olevia. - Tyttö 13v
keino sinulle kirjoitti:
Jos kuulut jo johonkin tanssiurheuluseuraan, niin kannattaa kysyä myös kurssien vetäjiltä ja valmentajilta.
Usein heillä on tiedossa paria vailla olevia.Okei, kiitti neuvoista!
Laitan kuitenkin näille nettisivuille jos löytyisikin pari (; - tanssiatar123
keino sinulle kirjoitti:
Usein heillä on tiedossa paria vailla olevia.Kysyin mun valkult mut ei se tienny mun valkku on jutta helenius
- tanssiatar123
MOI kuka tietää paikan josta sais 11v parin ja se asuis kirkkonummel
Hei,
Olen viisikymppinen, sopusuhtainen lavatanssija nainen Turusta. Etsin itselleni paria tavoitteelliseen lavatanssin harjoittelemiseen ja kilpailemiseen. Olen harrastanut tanssia noin kahdeksan vuotta eli kokemusta toivoisin myös sinulta.
Ota rohkeasti yhteyttä niin katsotaan meneekö askeleet yhteen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pitkään kestänyt ihastuminen
Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen1502445Torniolainen Tiiliä lukemaan
Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.51770Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.
Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain2731515Kumpa kaikkeen vois palata
Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin291336- 621094
Yrittäjien ahdinko
Onko seuraava paikallinen yritys kaatumassa? Ensimmäinen protesti ja merkittäviä maksuviiveitä. Terveet firmat ei protes171038- 60992
- 317961
Huvittaa tää
Välillä mä olen aivan varma, et säkin mies oot muhun ihastunut. Välillä mä mietin, et mitäköhän mä oikein kuvittelin. 😅40812Koska me sitten tavattaisiin?
Kerrothan, koska me sitten tavattaisiin? Vai meneekö liian vaikeaksi?44778