Moikka!
Iloinen 13-vuotias tyttö etsii 13-15 vuotiasta poikaa pk-seudulta tanssipariksi E-tason kursseille.
Kysy lisää: [email protected]
Tanssipari hakusessa
8
684
Vastaukset
- 1+19
Oletko etsinyt paria osoitteesta www.tulospalvelin.fi
Onnea parinhakuun- Tyttö 13v
...on tuolla montakin ilmoitusta, mutta ei tunnu löytyvän... :
- keino sinulle
Tyttö 13v kirjoitti:
...on tuolla montakin ilmoitusta, mutta ei tunnu löytyvän... :
Jos kuulut jo johonkin tanssiurheuluseuraan, niin kannattaa kysyä myös kurssien vetäjiltä ja valmentajilta.
Usein heillä on tiedossa paria vailla olevia. - Tyttö 13v
keino sinulle kirjoitti:
Jos kuulut jo johonkin tanssiurheuluseuraan, niin kannattaa kysyä myös kurssien vetäjiltä ja valmentajilta.
Usein heillä on tiedossa paria vailla olevia.Okei, kiitti neuvoista!
Laitan kuitenkin näille nettisivuille jos löytyisikin pari (; - tanssiatar123
keino sinulle kirjoitti:
Usein heillä on tiedossa paria vailla olevia.Kysyin mun valkult mut ei se tienny mun valkku on jutta helenius
- tanssiatar123
MOI kuka tietää paikan josta sais 11v parin ja se asuis kirkkonummel
Hei,
Olen viisikymppinen, sopusuhtainen lavatanssija nainen Turusta. Etsin itselleni paria tavoitteelliseen lavatanssin harjoittelemiseen ja kilpailemiseen. Olen harrastanut tanssia noin kahdeksan vuotta eli kokemusta toivoisin myös sinulta.
Ota rohkeasti yhteyttä niin katsotaan meneekö askeleet yhteen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911062
- 55732
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35614Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39546Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49490Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi46475- 31469
- 34447
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14441- 38434