Yksin vai sittenkin yhdessä ;)

-..-.

Väsymys sai mut hortoilemaan saunaosaston läpi kun sumussa. Kaikkialla oli hiljaista muiden kylpylän asiakkaiden ollessa katsomassa kuuluisan rock bändin keikkaa. Pitkä päivä kokouksissa istuen oli saanu mun viimesetki innostuksen rippeet hiipumaan ,ja ajattelin tyytyä vaan pitkään sauna tuokioon ja hotellin sänkyyn. Saunassa tuoksui eukaliptus ja paksu valkoinen höyry otti mut avosylin vastaan. Istuin pimeään nurkkaan, suljin silmäni ja hengitin hitaasti pehmeää ilmaa. Pian huomasin käteni hierovan rintojani vaivihkaa niin että B kupin rintojeni pienet nännit nöpöttivät kauniisti. Jos ihan vähän vaan pitäisin hauskaa ja purkaisin paineita. Kaikkialla oli hiljaista ja luotin voivani touhuta pimeyden turvin. Kostutin sormet suussani ja hieroin rintojani toisen käden sivellessä sisäreittäni lähestyen klitorista. Käsi liukui ihanasti vasta sheivatun posliini pilluni kummulla ja seinistä valuvat vesipisarat kutittivat vatsaani.
”Sulla on kaunis vartalo” kuului yhtäkkiä vieraan miehen karhea ääni vain parin metrin päästä minusta, pian erotin pimeyden ja höyryn läpi tumman mieshahmon joka seisoi paikallaan. Puristin säikähtäneenä reiteni kiinni ja suoristin ryhtini. Olikohan tuo vieras nähnyt puuhani. ” Älä säikähdä jatka vaan, ei se mua häiritse.”
Olin yhä vaiti… tilanne oli melko kiusallinen mutta samalla kiihottava. Hitaasti avasin jalkani ja jatkoin siitä mihin olin jäänyt. Näin miten mies siirtyi vähän lähemmäksi ja kykenin erottamaan hänen kasvon piirteensä. Tummat silmät tarkkailivat tekemisiäni ja miehen tumma, lähes pikimmusta iho helmeili pienistä vesipisaroista. Raotin varovasti häpyhuuliani, suljin silmäni ja aloin hieroa klitoristani. Toinen käteni hyväili rintojani seikkaillen ympäri vartaloani. Kiusoittelin itseäni aina päästäen hitaasti yhä enemmän kiiman valtaan. Raottaessani silmiäni näin miehen entistä lähempänä, hän katseli yhä minua pidellen käsiä haarojensa päällä. Onnistumatta kuitenkaan peittämään mitään oleellista, tartuin häntä kädestä ja vedin kädet syrjään. Näky kiihotti minua entisestään, täydessä juhlakunnossa oleva kaunis sopusuhtainen elin suorastaan kutsui tekemään lähempää tuttavuutta. Hivelin miehen sisäreittä ja tartuin penikseen, mies vävähti. Katsoin häntä silmiin ja aloin runkata kiihtyvällä vauhdilla. Mies yritti tarttua minua vyötäröltä mutta käskin hänen vain olla. Siittyin lähemmäksi ja otin peniksen suuhuni, nuolin ja imin sitä kuin lapsi tikkaria. Tunsin miten penis kovettui entisestään ja miehen hengitys tiheni.

Siirryin jälleen hoitamaan itseäni, ujutin käteni emättimen suulle ja aloin sormettamaan itseäni miehen nähdessä kaiken. ”Anna mä” sanoi mies yrittäen siirtyä lähemmäksi. ” Eh ei nyt saa katsoa , muttei koskea” vastasin vinkaten silmää. Hieroin kiiman vallassa klitorista samalla sormettaen. Suustani pääsi vaimeita voihkaisuja jotka pelkäsin jonkun ylimääräisen kuulevan. Nesteeni valuivat jo reisilleni ja tunsin orgasmin olevan lähellä, mutta hillitsin itseni. Yllätin lauteilla istuvan miehen siirtymällä istumaan hänen syliinsä hajareisin. Mies hyökkäsi rintojeni kimppuun kun hyeena, hän imi nännejäni ja yritti samalla salakavalasti nostaa minua jotta hän pääsisi sisääni. Onneksi arvasin miehen aikeet ja istuin vakaasti paikallani. Kihkon kastelema pilluni oli vain muutaman senttimetrin päässä hänen peniksensä tyvestä. Aloin runkkaamaan häntä, pian tunsin käsien etsivän reikääni ja nostin lantiotani helpottaakseni. Suljin silmät ja annoin tunteen viedä. Mies oli todella taitava käsistään niin vahvat mutta hellät sormet hieroivat vuoroin klitoristani aina muutaman sormen liikkuessa edestakaisin pillussani. Nännien näykkiminen sai ihoni kananlihalle ja siirryin lähemmäksi miestä. Nyt hän saattoi tuntea kosteiden häpyhuulieni hierovan peniksenvarttaan.

”Haluun sua” kuiskas mies hengästyneenä korvaani. Nousin korkeammalle ja siirsin pilluni aivan hänen peniksensä yläpuolelle. Laskeuduin hitaasti saaden sentti sentiltä kivikovan kalun sisääni. Aloin ratsastamaan ja annoin vauhdin kiihtyä. Mies hieroi yhä klitorista ja tunsin halkeavani sekunnilla minä hyvänsä. Sydämmeni hakkasi miljoonaa ja selkäni painui kaarelle orgasmin voimasta. Vieno huutoni sai saunan kaikumaan ja jokainen tilassa oleva olisi voinut päätellä mitä on tekeillä. Mies kiihdytti tahtia entisestään, ummisti silmänsä ja pian lämmin neste purkautui voimalla sisuksiini. Hetken huohotuksen jälkeen molemmat astelivat tyytyväiset hymyt kasvoillaan minä naisten puolelle ja mies miesten puolelle.

Perustuu tosi tapahtumiin ... eikä tosin jäänyt ainoaksi kerraksi kun kylpylässä törmäsin mieheen ;)

5

20678

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiihkeä posliini

      Ihanan kiihottavaa, aah. Tiukka posliinipilluni on kiimasta märkänä. Taidan toteuttaa tänään jotain samanlaista. Tosin oman seksiurokseni kanssa ;)

    • kummallistaa

      molemmat sukupuolet alasti. tuohan on vapaa naintihuone eikä kylpylä

    • saunojatar

      Esim. Kuusamon tropiikissa on molemmat sukupuolet alasti höyrysaunassa.. ;)

    • paljas uneksija

      seinistä valuvat vesipisarat kutittivat vatsaani , millaisessa asennossa sä siellä saunassa olit , sitten vielä imutit ja yht äkkiä mies olikin istumassa vieressä .
      no ei takerruta yksityiskohtiin tarinahan oli "tosi" .

    • kokenut saman

      Turku caribia..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe