Vaihdoin maaliskuussa liittymää TeleFinlandille.Ilmoituksia tekstareilla,s-postitse ja kirjeitse olen saanut liittymän vaihdosta.
Ongelma nyt vaan on se,että haluaisin mahdollisimman helpon liittymän netin kautta hoituvine palveluineen.
En kuulemma/näköjään pääse omia tietojani lukemaan tai muuttelemaan kun minulla ei TeleFinlandille sopivia pankkitunnuksia (käyvät kyllä melkein missä tahansa muualla Kelaa ja muita viranomaistahoja myöten!).
Kun ei nuo pankkitunnarit (S-pankki) käy niin saan kuulemma tunnukset TeleFinlandin "omaliittymän" käyttämiseen postitse.
Näin luvattiin maaliskuussa!
..kyselin perään kun ei kuulunut ja on kuulemma tulossa.
Ei kuulunut eli kyselin uudestaan perään ja on lähetetty kuulemma uudestaan (mihinkähän ensimmäisellä kerralla päätyneet? Ei ainakaan minulle). Luvattiin tulevan n. vkon sisällä.
...tuosta viimeisestä on nyt kulunut n. 20 päivää! Asiakaspalvelu vieläpä kertoo (n. vkon s-postiviiveellä) tunnuksien lähteneen 15 päivää sitten postitse oikeaan osoitteeseen.
Itse saan kyllä lähetettyä kirjeen mihin tahansa Suomessa niin,että se perillä 2 päivässä!
Voi taivas tätä tämän firman asiakaspalvelua!
Yli kk:n kestää nykymaailmassa muka saada perille kirje,jossa tunnukset siihen palveluun,jossa voi (ainakin TF:n mainoksen mukaan) hoitaa asioita ilman viivettä? Ja alunperin kai kaiken olisi voinut hoitaa noilla pankkitunnareilla,joita TF ei vaivaudu huomioimaan ja jonka takia TF yrittää näitä postituksia huonolla menestyksellä hoitaa.
En suosittele kenellekään!!!!!!
SIIS YLI KK KESTÄÄ SAADA YKSINKERTAISIN ASIA HOIDETTUA TELEFINLANDIN KANSSA!!!! tai tiedä nyt hoituuko koskaan? Hankin varmuuden vuoksi toiselta operaattorilta liittymän,toiminee ennenkuin TF saa tunnarinsa toimitettua.
palvelua?
6
619
Vastaukset
- Tele Finland
Hei! Pahoittelut siitä, ettet ole saanut tunnuksia Omaan liittymään ajallaan. Laittaisitko yhteystietosi ja puhelinnumerosi sähköpostilla osoitteeseen [email protected], niin otamme yhteyttä asian korjaamiseen pikaisesti. Terveisin, Tele Finland
- elektronica
Kyllä lähes kaikkeen sähköiseen asiointiin tarvitaan pankkitunnukset, varsinkin silloin, jos olet hankkimassa jotain. Muutenhan voit henk.tunnuksen loppuosalla vaihdella liittymäsi sisältöä. Käytäntö on sama kaikilla teleoperaattoreilla. Pelkällä pankkitunnuksella ei kukaan voi operoida(jos se pelko on päällimmaisen) ilman TUNNUSLUKUJA ja niitähän ei kysytä. Asiointi sähköisesti on todella nopeata ja vaivatonta. Vartavasten hankin verkkopankkitunnuksen ja nykyisin hoidan myös laskunmaksun kotoa käsin, verkossa.
- toope?
elektronica kirjoitti:
Kyllä lähes kaikkeen sähköiseen asiointiin tarvitaan pankkitunnukset, varsinkin silloin, jos olet hankkimassa jotain. Muutenhan voit henk.tunnuksen loppuosalla vaihdella liittymäsi sisältöä. Käytäntö on sama kaikilla teleoperaattoreilla. Pelkällä pankkitunnuksella ei kukaan voi operoida(jos se pelko on päällimmaisen) ilman TUNNUSLUKUJA ja niitähän ei kysytä. Asiointi sähköisesti on todella nopeata ja vaivatonta. Vartavasten hankin verkkopankkitunnuksen ja nykyisin hoidan myös laskunmaksun kotoa käsin, verkossa.
Joo,aivan.
TF mainostaa siis sivuillaan,että pankkitunnareilla tilaukset voi tehdä liittymää hallinnoida.Sitten kun pääset niin pitkälle,että olet valmis tunnareita käyttämään niin S-pankin tunnarit ei käy! Siis kun olet tilauslomaketta täytellyt sivukaupalla ja yrität siirtyä tilauksen vahvistamiseen niin eipä sitten onnistukaan!
Joo,jos olet Nordean,Sammon tai vastaavan asiakas niin sitten...
Mitäs näistä S-pankin tunnareita käyttävistä,eihän niitä kuin vajaa miljoona?
Ja kun ei onnistu asian hoitaminen TF:n kanssa helpoimman kautta niin sitten hoidetaan tai "hoidetaan" asia lähettämällä postitse matskua,jota tarvitaan TF:n liittymän hallinnoimiseen netissä.
20 päivää olen odotellut TF:n viikossa postitse lupaamia tietoja.Kokonaisuudessaan olen odotellut n. 6 viikkoa ilman että mitään tapahtuu!
Asakaspalvelu vaikuttaa seuraavalta:
Keväiset yhteydenotot ja ongelmat hoidetaan kuntoon jouluun mennessä.En enää elättele toivoa homman hoitumiseta Jussiin mennessä.
VÄLTTÄKÄÄ TeleFinlandia JOS HALUATTE SUJUVAA JA NOPEAA ASIAKASPALVELUA.
- EisaaPalveluaKoskaan
TeleFinlandilta ei saa palvelua,se on nähty ja koettu.
Yritin soittaa heti kun asiakaspalvelu aukesi,oli mukamas heti niin kova ruuhka että jononpurkaja sanoi ottavansa yhteystiedot ylös ja käskeä osaavan henkilön soittamaan heti takaisin kun pahin jono on purettu.
Odottelin tyytyväisenä 24tuntia eikä mitään kuulunut.
joten soitimpa taas uudestaan ja jälleen jononpurkaja vastasi ja otti taas yhteystiedot ylös ja sanoivat palaavansa heti kun pahin jono on ohitse.
Odottelin tälläkertaa 5tuntia ja päätin soittaa uudestaan.
Tälläkertaa vastasi varsinainen asiakaspalvelija,joka juuri ja juuri vaivautui palvelemaan.
On kyllä semmoinen Pelle firma ettei mitään rajaa.
Palvelun saamiseen meni siis 24h 5h 0,5h soitellessa,välillä oli varattua ettei päässy edes jonottamaan.
Olen kuullut huonosta palvelusta mutta en näin huonosta.- YKS HÖYRYPÄÄÄ
elikkäs sain tele-finlandin asiakkaana karhulaskun karhu yhtiöltä.
ja vika vain tele-finlandin .
en ole ensimmäistäkään puhelinlaskua saanut sitten lokakuun 2009, jolloin vaihdoin elisan liittymäni tele finlandiin.
12 e perintäkulut ja ne muka pitäisi maksaa..en maksa.
kaikki laskut lähetetty vanhaan osoitteeseen josta olemme muuttaneet pois 2005 kesällä.
tiedä mistä moisen osoitteen ovat saaneet.
koska elisan liittymällä kaikki toimi kuin rasvattu ja oli asiallista laskut tuli ajallaan oikeaan osoitteeseen jne.
eli kannattaa vaihtaa tele-finlandiin, jos haluaa maksaa ylimääräisiä karhuamislaskuja..jees.
ja nyt pitäis maksaa yli puolen vuoden maksut tässä kuussa. kaikki kerralla. hö.
siihen meni kesäloma säästöt...
ihmettelen vaan että kun laskut lähettivät jostain vanhoista elisan tietokannoista ottamaansa osoitteeseen, vaikka uuden heille annoin.
en ymmärrä..nyt on asia hoidossa..meen vaihtamaan takas elisaan...heti tänään.
harmi että vaihto vie muutaman päivän.
TELE-FINLAND...EI IKINÄ. - kala_mies
YKS HÖYRYPÄÄÄ kirjoitti:
elikkäs sain tele-finlandin asiakkaana karhulaskun karhu yhtiöltä.
ja vika vain tele-finlandin .
en ole ensimmäistäkään puhelinlaskua saanut sitten lokakuun 2009, jolloin vaihdoin elisan liittymäni tele finlandiin.
12 e perintäkulut ja ne muka pitäisi maksaa..en maksa.
kaikki laskut lähetetty vanhaan osoitteeseen josta olemme muuttaneet pois 2005 kesällä.
tiedä mistä moisen osoitteen ovat saaneet.
koska elisan liittymällä kaikki toimi kuin rasvattu ja oli asiallista laskut tuli ajallaan oikeaan osoitteeseen jne.
eli kannattaa vaihtaa tele-finlandiin, jos haluaa maksaa ylimääräisiä karhuamislaskuja..jees.
ja nyt pitäis maksaa yli puolen vuoden maksut tässä kuussa. kaikki kerralla. hö.
siihen meni kesäloma säästöt...
ihmettelen vaan että kun laskut lähettivät jostain vanhoista elisan tietokannoista ottamaansa osoitteeseen, vaikka uuden heille annoin.
en ymmärrä..nyt on asia hoidossa..meen vaihtamaan takas elisaan...heti tänään.
harmi että vaihto vie muutaman päivän.
TELE-FINLAND...EI IKINÄ.Ja minulla on TF:ltä ja palvelu on PARASTA A-LUOKKAA.
palvelunumerokin vastaa välittömästi kun siihen soittaa, ei mitään murheita.
OLI PAKKO LAITTAA OMA KOMMENTTI. :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1958768
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264988- 524492
- 724013
- 533328
- 513276
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.573096Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262756- 432541
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422535