Moi! Kysyisin teiltä jotka omistavat pitkäkarvaisia pystykorvia,esim. Suomenlapinkoira,eurasier,samojedi jne. että jääkö niiden perskarvoihin kakatessa ulostetta? Oletteko "trimmanneet" peräkarvoja,vai onko se ollut ollenkaan tarpeen?
uloste tarttuu peräkarvoihin?
4
415
Vastaukset
- vastausta =)
mulla pitkäkarvainen koira. Ei ole jäänyt muulloin kun silloin jos on ripuli. Silloin olen vain huuhdellut tarvittaessa. Eli karvoja ei ole tarvinnut leikata pois. =)
- taksutin
taas on mitteli poika. Useimmat lenkeistä menee loistavasti, ettei tarvitse perskarvoja pestä, mutta kyllähän niitäkin sitten piisaa milloin esim viimeisen tulee sen ver löysänä, että joutuu suihkussa käyttämään. Onneksi pienestä asti opetettu niin sujuu moitteettomasti eikä kauaa aikaa vie koirashampoo hyvä apuväline jos sitä paljon karvoissa on. Trimmausta ei olla edes harkittu, voisi näyttää liian karulta moinen :D
- yasimne__
kyllä oon omalta pommilta trimmannu pyllyn, kakat tarttuu jos on vähän löysällä masu..
vaikka kyllä se niin kiltisiti antaa pyllyn pestä jos on tarvetta.
oon trimmannu sen pyöreän malliseksi, eli en oo sitä iha lyhyeks kynyiny ja söpö peppu on :D - Suhinas
Ainoastaan jos on vatsa löysällä tarttuu. Meillä ensin pestään huosukarvat puhtaaksi ja pistetään karvat ponnarilla nyytiksi niin ei tartu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991536Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131196- 2271179
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2641032Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81989- 141960
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179943Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15909Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33792- 71787