Moi! Kysyisin teiltä jotka omistavat pitkäkarvaisia pystykorvia,esim. Suomenlapinkoira,eurasier,samojedi jne. että jääkö niiden perskarvoihin kakatessa ulostetta? Oletteko "trimmanneet" peräkarvoja,vai onko se ollut ollenkaan tarpeen?
uloste tarttuu peräkarvoihin?
4
394
Vastaukset
- vastausta =)
mulla pitkäkarvainen koira. Ei ole jäänyt muulloin kun silloin jos on ripuli. Silloin olen vain huuhdellut tarvittaessa. Eli karvoja ei ole tarvinnut leikata pois. =)
- taksutin
taas on mitteli poika. Useimmat lenkeistä menee loistavasti, ettei tarvitse perskarvoja pestä, mutta kyllähän niitäkin sitten piisaa milloin esim viimeisen tulee sen ver löysänä, että joutuu suihkussa käyttämään. Onneksi pienestä asti opetettu niin sujuu moitteettomasti eikä kauaa aikaa vie koirashampoo hyvä apuväline jos sitä paljon karvoissa on. Trimmausta ei olla edes harkittu, voisi näyttää liian karulta moinen :D
- yasimne__
kyllä oon omalta pommilta trimmannu pyllyn, kakat tarttuu jos on vähän löysällä masu..
vaikka kyllä se niin kiltisiti antaa pyllyn pestä jos on tarvetta.
oon trimmannu sen pyöreän malliseksi, eli en oo sitä iha lyhyeks kynyiny ja söpö peppu on :D - Suhinas
Ainoastaan jos on vatsa löysällä tarttuu. Meillä ensin pestään huosukarvat puhtaaksi ja pistetään karvat ponnarilla nyytiksi niin ei tartu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492338- 262233
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161554Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545- 1241447
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut118963Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333893