Ollaan lähdössä nyt toukokuun lopussa Barcelonaan reiluksi viikoksi, nyt kaipaillaan vinkkejä, mitä kannattaa tehdä ja käydä katsomassa :) Tietysti matkaoppaat yms. on pullollaan vinkkejä, mutta ihan käytännön kautta hyväskoettuja vinkkejä kaivataan. Sitten ihan kysymys liittyen pankkiautomaatteihin ja rahan nostamiseen, miten onnistuu Barcelonassa, vai onnistuuko?
Barcelona!
1
564
Vastaukset
- flkw
Suurimmasta osasta automaatteja voi nostaa rahaa kansainvälisillä luotto- ja debitkorteilla sekä Electroneilla. Nosto maksaa jonkun verran - olisikohan ollut 10 % nostosummasta. Katso ennen nostoa, että automaatissa on korttisi logo. Kaikissa automaateissa ei käy kaikki kortit - esim. oma OP Visa Debitini ja MasterCardini ei käynyt yhdessä maatissa, mutta miehen Nordea Visa Electron kävi.
Ikävä ylläri Suomeen palattua tuli pankin kirjeen muodossa - Masterini oli kopioitu Barcelonassa. Kannattaa katsoa, ettei automaatissa näy mitään epäilyttävää, vaikka vaikeahan se on tietää miltä automaatin pitäisi näyttää. :P Onneksi ei kuitenkaan kortillani mitään oltu osteltu.
Nähtävyyksistä ja tekemisistä sitten...
Mulle on parhaiten jäänyt mieleen Park Guell (Gaudin absurdi puisto), Mont Juic puistoineen, Tibidabon antiikkinen huvipuisto 500 m korkeudessa ja Fountain Magica (suihkulähdenäytös musiikin kera). Seuraavalla kerralla aion käydä cava-tilalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000588944124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?132405Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1911560Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja221317- 71960
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41897Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72814Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57812En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.41762Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75662