elikkä olen ostanut uuden tietokoneen ja tuli ongelma että olen tallentanut sähköpostin salasanan eli kone automaattisesti laittaa sen kun kirjaudun sählöpostiin. mutta nyt olen unohtanut sen enkä pääse uudella koneellani ollenkaan sähköpostiin enkä voi vaihtaa sitä koska kone sähköposti kysyy vanhaa salasanaa vaihdon yhteydessä.
pystyykö tuon salasan löytämään vanhalta koneelta jotenkin, vai onko vaan tehtävä uusi sähköposti?
Salasana unohtunut
9
4921
Vastaukset
Jos ei alkuperäistä salasanaa löydy, niin vaihda se vanhalla koneellasi toiseen. Ei tosin toimi kaikilla selaimilla tai sähköpostiohjelmilla, mutta niitähän et suvainnut paljastaa.
- kuortti3
Tällä saa salasanat esille vanhasta koneesta
http://www.nirsoft.net/utils/mailpv.html - nakunaku
Salasanani unohtunut?
- sasse_taas
Loppukin järki lensi pois?
- Anonyymi
minä en muista sähköpostin salasanaa. mistä sen löytäisin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minä en muista sähköpostin salasanaa. mistä sen löytäisin
Kysäse siltä kenen sähköpostiin yrität
- nakkimakkarg
Hei olen unohtanut salasanani voisiko joku auttaa
- lenkkimagara
Salasanasi on
- wanhassa_wara_parempi
Paperi on wanha keksintö.
Sille kun tallentaa ei kone hukkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204894
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861752Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2881602Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741554Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561428Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351187Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121170Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041109Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi681084- 931064