elikkä olen ostanut uuden tietokoneen ja tuli ongelma että olen tallentanut sähköpostin salasanan eli kone automaattisesti laittaa sen kun kirjaudun sählöpostiin. mutta nyt olen unohtanut sen enkä pääse uudella koneellani ollenkaan sähköpostiin enkä voi vaihtaa sitä koska kone sähköposti kysyy vanhaa salasanaa vaihdon yhteydessä.
pystyykö tuon salasan löytämään vanhalta koneelta jotenkin, vai onko vaan tehtävä uusi sähköposti?
Salasana unohtunut
9
4869
Vastaukset
Jos ei alkuperäistä salasanaa löydy, niin vaihda se vanhalla koneellasi toiseen. Ei tosin toimi kaikilla selaimilla tai sähköpostiohjelmilla, mutta niitähän et suvainnut paljastaa.
- kuortti3
Tällä saa salasanat esille vanhasta koneesta
http://www.nirsoft.net/utils/mailpv.html - nakunaku
Salasanani unohtunut?
- sasse_taas
Loppukin järki lensi pois?
- Anonyymi
minä en muista sähköpostin salasanaa. mistä sen löytäisin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minä en muista sähköpostin salasanaa. mistä sen löytäisin
Kysäse siltä kenen sähköpostiin yrität
- nakkimakkarg
Hei olen unohtanut salasanani voisiko joku auttaa
- lenkkimagara
Salasanasi on
- wanhassa_wara_parempi
Paperi on wanha keksintö.
Sille kun tallentaa ei kone hukkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291538- 371441
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551190- 691014
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198986- 74935
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16840Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838