Alkukesää Rukalla

Pixe

Millaista on kesäkuun alussa Rukalla, tylsistyykö ja jäätyykö siellä? Vai onko luonto jo kaunista ja keli lämpiämään päin?

12

814

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kampus

      et saa taatusti rahoille vastinetta, ei siellä ole kesällä mitään tekemistä, alkukesä on kylmää ja keskikesällä taas on liikaa hyttysiä ja muita öttiäisiä että suosittelen ennemmin tahkoa keskellä kaunista järvisuomea!
      siellä minä kesäni vietän 3 kuukautta ja ei tylsisty ja eikä ole puoliakaan öttiäisiä mitä rukalla on ..

    • zvbsdhb

      muutan ite 15.5 rukalle ja täällä pääsee joihinkin rinteisiinkin viellä kesäkuun puoleen välliin asti.

      • tunturitytöt

        Oulanka on yksi maailman hienoimmista retkeilykohteista! Amerikalainen lehti listasi kauneimpia paikkoja järjestykseen ja Oulanka oli 7. Se on hieno saavutus kun tarjolla on miljoonia paikkoja!

        Kuka ei ole käynyt, niin suosittelen lämpimästi sinne menoa ja tutustumista erilaisiin paikkoin!

        Olen ollut itse muutamia kertoja keväällä ja alkukesästä siellä, voin sanoa että upeaa...........

        Mukavaa lomakautta!

        tunturityttö


      • mäkimatti

        PUOLESTA VÄLISTÄ ja sekin vaan ryssien käyttöön että se siitä ja juhannus tahkolla ihan eriluokkaa kun tuolla hyttysten kanssa juhlia.


      • wefwrf
        mäkimatti kirjoitti:

        PUOLESTA VÄLISTÄ ja sekin vaan ryssien käyttöön että se siitä ja juhannus tahkolla ihan eriluokkaa kun tuolla hyttysten kanssa juhlia.

        Joo mennään suomalaiset, niin ryssiä on sitte vähemmistö :)


    • Kanta-asiakas

      Tervetuloa LÄMPIMÄSTI!!
      Mittari nakutellu jo 20-30 asteen lukemia 13.5 alkaen eikä loppua näy.. Tänään tulvahuippu ja kaikki lumet ja jäät sulaneet ihan silmissä.. Tänne todellakin kannattaa tulla sulan maan aikana, huomattavasti enemmän tekemistä kuin talvisin.. Kitka joelta saat suomen mittakaavassa parasta koskenlaskukyytiä ja jos haluat mennä parhaaseen firmaan joka sitä tekee, niin osoite sulla on www.basecampoulanka.fi
      Koskenlasku kausi pyörähti käyntiin tänä viikonloppuna ja jatkuu lokakuulle, joten ei muuta kuin nokka kohti Kuusamoa ja tänne!!!

      • teennäinen

        etkö parempaan pysty? nakutellut lähelläkään kolmeakymppiä ehkä korkeintaan sun unelmissas sun ruma russakko eukkos voi olla kolmekymmentä mutta lämpötilat on pysytelly hellerajan alapuolella reilusti ja tänäänkin siellä niin paljon satanu vettä että mutaa valuu perseestä ja rinteestä, suustaki tulee russakoiden spermaa jokapaikkaan homojen mesta ei tulla vittu mikä räkälä se österiki on ei osata valkovenäläisiä tehdä on siinä arvokas mesta varmasti juopot viihtyy ennemmin levillä ruka on moukkamesta muiden rinnalla!


    • DDASSDASDASDA

      AIVAN MAHTAVA OLI RUKAN ALKUKESÄ 2009 ELI VIIMEVUONNA, SAATIIN BÖÖNAA JA SEKSIÄ TYRKYTETTIIN JOKA NURKILLA, VIINAA JUOTIIN JA LAPSIPERHEET PYSY LOITOLLA, EI SINNE KANNATA NYYPPIEN TULLA VITTUILEE JA IMEE BÄLÄÄ KU EI SAA TENGULLA EDES SUKSIA POIS :d

    • ganjabis

      rukalla ei ole MITÄÄN tekemistä, jos jaksatte ajaa noinkin kauas korpeen vielä niin miksette suoraan mene leville tai ylläkselle ihan naurettava paikka toi ruka oikeesti , ei siellä osata palvella edes perus juomia valmistaa jotka pitäs mun mielestä osata jo peruskoulun jälkeen eihän elämää ole ilman valkovenäläisii!! =)

    • membhis

      vaikka kelit "suosivatkin" tuurilla teitä kun ja jos vahingossa tonne jotenkin menette tyhmyyksissään eksymään niin paikkahan on itessään niin jäätävä että ei siitä voi kun ohi ajaa ja kovaa kohti yllästä, siellä on parhaat kesä meiningit ja tunturin maisemat, porojakin pääsette tervehtimään ja nauttimaan kesästä heti alkukesästä kelit meitä on aina suosinu siellä ja palvella osataan, osataan kokata maittavaa ruokaa jne jne

    • dwjjdwdqww

      paitsi että siellä pyörii helkutisti hinttareita ja juoppoja räyhäämässä yöt ja päivät se on rukan huonopuoli ja liikaa ryssiä haisee pahalle hyi hyi ei lasten katseltavaa / kuunneltavaa käsittämätöntä touhua oli rukan touhu kun kaikki sai örveltää miten halus ja meitä ei huomioitu ollenkaan surkee mesta välttäkää ja ajakaa lappiin

    • Pixe

      Valitettavasti vaan reissu meni pieleen täydellisesti, oli toden totta liikaa itikoita ja liian kylmää joka on idyyli keli itikoille, palvelusta en viitsi edes tässä mainita , reitit oli merkattu ihan syteen ja saveen eikä meinannut määränpäähän löytää ei sitten millään, ensikerralla toiseen mestaan missä otetaan turistit huomioon paremmin ja reitit on merkattu selvästi ettei metsikössä tarvitse navigaattoria ottaa käyttöön, pyh ..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe