Kesäisenä bileiltana 1/2

Kaunotar vaan

Olimme viettäneet tyttöjen kanssa saunailtaa kaverini luona ja alkuillan aikana olimme nauttineet shamppanjaa ja siideriä. Oli lämmin alkukesä ja jo alkuillan aikana olimme keskustelleet tyttöjen kanssa miehistä ja seksistä. Ystävättäreni kertoivat, kuinka haluaisivat jo löytää sen oikean ja saada säännöllisesti seksiä. Itse hykertelin tyytyväisenä sillä oli edellisenä viikonloppuna tavannut miehen kenen kanssa olin viettänyt mielettömän yön ja olimme sopineet tapaavamme uudelleen. Mies oli kaikin puolin täydellinen, hän oli hellä, huomaavainen ja kaiken lisäksi hyvässä ammatissa – lääkäri. Olen aina ollut heikkona lääkärimiehiin. Hän oli särmikkään näköinen, ei liian huoliteltu, mutta kuitenkin selvästi ns. paremmista piireistä. Hän oli pitkä ja sopivan lihaksikas. En ollut kuitenkaan valmis sitoutumaan sillä aioin nauttia kesästä täysin siemauksin sinkkuna ja vapaana kuin taivaan lintu.

Saunan jälkeen olimme vilvoitelleet tyttöjen kanssa terassilla ja meikkailleet sekä laittaneet hiuksiamme. Ystävättärilläni ja minulla oli kauniit alusvaatteet ja ihailimme toinen toistemme alusvaatemakua. Itselläni oli mustat pitsiset push up –rintaliivit ja seksikkäät hipsterit. Saunabileistä jatkoimme illan viettoa upeannäköisiksi laittautuneina, minä ja kolme tyrmäävän upeaa kaveriani. Olemme kaikki vaaleita ja miesten päät suorastaan kääntyivät kun kävelimme sisään yökerhoon. Minulla oli päälläni musta lyhyt syvään uurrettu mekko ja korkokengät, ystävättärillänikin oli bilemekot päällä. Mekkoni imarteli kurvikasta vartaloani ja rintani olivat sopivan seksikkäästi esillä. Olimme päivettyneitä ja nautimme kesäillan lämpimästä ilmasta, minkä vuoksi oli ihanaa olla minimekossa paljain säärin.

Baariin päästyämme menimme heti baaritiskille tilaamaan mansikkamargaritat. Tanssilattia oli melkein täynnä sillä dj soitti todella hyvää musiikkia. Aikamme joimme margaritoja kunnes bilefiilis oli niin korkealla, että meidän oli päästävä tanssilattialle juhlimaan. Tanssilattialla saimme välittömästi kaikkien ympärillä olevien miesten huomion. Muut naiset katselivat meitä vähän kateellisena, sillä meillä oli selvästikin hauskaa. Muutama mies tuli juttelemaan ja kertomaan kuinka tyrmääviltä näytimme. Me tytöt kuitenkin vain nauroimme heille ja nautimme musiikista yhdessä tanssien. Päätin mennä hetkeksi vilvoittelemaan baaritiskille sillä minulle oli tullut tanssiessa kuuma. Ennen kuin ehdin tilata uutta drinkkiä, koin ihanan kosketuksen kaulallani ja niskassani kun edellisenä viikonloppuna tapaamani mies siirsi hiukset kaulaltani ja kuiskasi aistillisesti korvaani: "Hei kaunotar". Kylmät väreet menivät läpi kroppani ja tunsin välittömän hyvänolontunteen joka puolella. Mies oli pukeutunut tummansinisiin farkkuihin ja valkoiseen kauluspaitaan ja hän oli hengästyttävän hyvännäköinen. Hänen hiukset olivat ristiveriset ja silmissä seksikäs pilke. Keskustelimme alkuillan vietosta miehen kanssa ja hän kertoi olleensa myös kavereidensa kanssa joukkueen saunaillassa. Hän kertoi kuinka oli ajatellut koko työviikon viime viikonloppua ja yhteistä yötämme. Hän kertoi että välillä oli ollut jopa vaikeaa keskittyä töihin sillä minä olin ollut hänen mielessään.

Aikamme juteltuamme baarissa alkoi soimaan sensuelli hidas kappale. Menimme tanssimaan ja tanssi oli niin kuumaa että minulla hädin tuskin jalat kantoivat. Hän suuteli minua hellästi mutta ahnaasti ja painoi minua lähelleen niin kuin vain mies voi. Hän hyväili käsillään minua pitkin selkää ja melkein pakaroille asti. Hän kuitenkin tiesi, että en halua liian seksikästä kohtausta julkisesti joten hän ehdotti että joisimme vielä muutamat drinkit ystävättärieni kanssa, tanssisimme ja juhlisimme hieman ja lähtisimme sitten hänen talolleen taksilla jatkamaan iltaa. Tyttöjen seuraan oli liittynyt muutamia hyvännäköisiä pukuihin pukeutuneita alle kolmekymppisiä miehiä ja he olivat ottaneet yhdessä pöydän läheltä tanssilattiaa. Pöydässä oli tilattuna muutama shamppanjapullo coolerissa sekä tyhjiä laseja. Liityimme miehen kanssa heidän seuraansa ja keskustelimme ammateistamme sekä viikonloppusuunnitelmistamme yhdessä. Tapaamani mies aikoi lähteä sunnuntaina veneilemään ja pyysi minua seurakseen. Olin tietenkin valmis ja sovimme että menemme yhdessä hänen moottoriveneellä meren selälle ja ankkuroimme sinne uinnin ja lounaan ajaksi. Hän piti minua lähellään koko illan ja aloin olla jo melko malttamaton kunnes hän viimein ehdotti että lähtisimme ja jättäisimme muut jatkamaan iltaa yökerhossa.

1

12430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • håtbeib

      jatka?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      22
      1321
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe