Kesäisenä bileiltana 2/2

Kaunotar vaan

Taksissa mies piti kättään kädessäni ja olin todella jännittynyt sillä tiesin että talolle päästyämme olisi todella kuumat paikat. Minulla oli lämmin ja turvallinen olo hänen seurassaan ja halusin vain suudella häntä. Jäimme taksista pois hänen suuren valkoisen talon etupihalla ja hän kaappasi minut syliinsä heti. Pääsimme sisään ja hän suuteli minua intohimoisesti ja pitkään eteishallissa ennen kuin sain edes kenkiä pois jalasta. Halusimme kuitenkin pitkittää yhdessä olemaamme aikaa ja nautintoamme ja otimme jääkaapista kylmät sitruunamehut ja mansikoita ja menimme tyylikkääseen olohuoneeseen istumaan valkoisille nahkasohville. Olin käynyt talossa jo aiemminkin ja pidin siitä kovasti. Pidin myös miehestä, ehkä vähän liikaakin, sillä tämänhän piti olla sinkkukesäni. Päätin kuitenkin työntää vakavat ajatukset pois mielestäni ja pitää hauskaa tämän yön.

Mies veti minut sohvalla lähelleen ja siemailimme sitruunamehujamme. Mies suuteli minua suulle ja kaulalle ja aloin olemaan jo todella kiihottunut. Hän otti paitansa pois ja ihailin hänen lihaksikasta ja miehekästä ylävartaloaan. Hän ehdotti että siirtyisimme makuuhuoneeseen yläkertaan ja olin siihen jo aivan valmis. Kävelimme käsi kädessä yläkertaan ja makuuhuoneen isolle sängylle. Hän riisui minulta mekon päältä ja avasi rintaliivit vaivattomasti. Hän suuteli rintojani ja vatsaani ja puhalsi kuumaa ilmaa pitsisille hipstereilleni. Hän suuteli sisäreisiäni ja alkoi pikkuhiljaa riisumaan pikkuhousujani kertoen koko ajan kuinka kiihotan häntä ja hän haluaa minua. Hän viivytteli ja minä nautin jokaisesta sekuntista. Hän suuteli alapäätäni ja nuoli klitoristani ahnaasti. Hän oli todella kiihottunut ja minä kostuin ja voihkin kiihkosta. Hän työnteli etusormeaan sisälleni ja nuoli ja nuoli. Olin jo lähellä orgasmia mutta halusin säästää nautintoamme ja halusin laueta vasta kun saisin hänet sisälleni.

Viimein hän tajusi riisua omat housunsa ja otti esille erittäin miehekkään peniksensä. Se oli aivan kovana ja hän tuli päälleni ja johdatteli peniksensä sisälleni. Penis oli paksu ja lihaksikas ja se tuntui todella hyvälle sisälläni. Hän suuteli ja huohotti kaulalleni ja rakastelimme kuin vartalomme sopisivat täydellisesti yhteen. Hän oli päälläni ja jalkani olivat koukussa välillä toinen jalkani oli hänen hartiallaan. Pidimme katsekontaktia ja en voinut uskoa kuinka komea ja seksikäs hän oli. Hän suuteli minua pani minua kuin viimeistä päivää. Hänen peniksensä liukui sisälläni ja olin aivan ekstaasissa.

Jonkin ajan kuluttua hän käänsi minut nelinkontin ja laittoi samalla kätensä klitorikselleni etukautta. Hän hieroi minua ihanasti klitorikselta ja samalla laittoi peniksensä sisälleni takaapäin. Haukoin henkeä, sillä penis oli todella iso ja tuntui hyvältä sisälläni. Jatkoimme panemista takaapäin ja hän piteli minua lantiosta kiinni. Hän jyskytti kovalla ja isolla peniksellään minua niin että tunsin että minulta lähtee melkein taju. Hän paukutti minua ja puristeli välillä seksikkäästi pakaroista. Tunsin kuinka hän oli lähellä orgasmia ja hän hieroi klitoristani niin että räjähdimme samanaikaisesti ihanaan orgasmiin. Olimme molemmat voimattomia ja kaaduimme sängylle lusikka-asentoon. Nukahdimme tyydytettyinä ja onnellisina ja seuraavana aamuna heräsimme auringonpaisteeseen. Rakastelimme aamulla uudelleen yhtä kiihkeästi kuin edellisenä yönä ja lähdimme veneilemään merelle. Veneretkemme oli täydellinen ja aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta. Myös veneellä olimme vähän tuhmia mutta siitä voin kertoa joku toinen kerta.

Miehestä tuli myöhemmin aviomieheni ja asumme nyt siinä suuressa valkoisessa talossa yhdessä. Seksimme on vain jopa parantunut ensimmäisitä kerroista ja se on joka kerta eroottista ja kiihottavaa. Se siitä sinkkukesästä!

4

11666

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaunotar vaan

      Kertokaa mielellään kommenttejanne tästä tarinasta, tämä oli ensimmäinen kirjoittamani novelli. Kaikenlainen palaute on tervetullutta!

      • w

        tarina oli hyvä, joten kirjoita ihmeessä lisää ja kerro vaikka kuinka veneellä meni...


    • håtbeib

      ihan jees novelli, kertoisit vielä kiihottavammin ja tarkemmin että lukijoilla ois kädet housussa ku tätä lukee((;

    • dixie73

      Tykkäsin tästä kyllä, kaikki erotiikka oli uskottavasti kirjoitettu. Minua henkilökohtaisesti vähän naurattivat nämä juppimaiset detaljit kuten pukumiehet, iso valkoinen talo, tyylikäs olohuone jne. Mutta sivuseikka... Mieshahmossa on hyvä energia, hänellä on tilanne hallussa ja jahtaa naista. Naishahmossa taas pidän tosi paljon siitä, että hän on rento ja huoleton ja haluaa vain pitää hauskaa. On niin rasittavaa lukea muka eroottisessa tarinassa miten päähenkilö on nolostunut ja hermoilee. Siitä on nimittäin erotiikka sitten kaukana, mielestäni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3869
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      2027
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      303
      1236
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe