Sain ajokortin helmikuussa 2000 ja ajoin saman vuoden elokuussa hirvi kolarin!Hirvi istui vieressäni..ihan oikeasti, sen peräpää tuli kartanlukijan penkille ja yläkroppa oli aluksi mun päällä, mut rajun pysähtymisen vuoksi etukroppa rojahti konepellille...!Säikähdin kuoliaaksi, mut hetken mietittyäni, nousin autosta oveni yli, sillä katto oli rullautunut taakse asti. Lähdin juokseen, ku tiesin yhen talon olevan lähellä(jonne olin muutenki menossa), mut en päässy sinne asti ku eräät metästäjät tulivat apuun....No, kuitenkin...toipumiseen meni aikaa...vieläkin pelottaa ajaa pimeällä, tuntuu et jostaki se hyppää eteen..mut aluksi en uskaltanut edes olla auton kyydissä pimeällä...et sen verran on edistystä tapahtunut..=) Voimia kaikille onnettomuudesta selvinneille..
hirvikolarista selviytyminen..
minä vaan..
1
840
Vastaukset
- pop
siitä on vuosi ja 9kk:tta kun ajoimme hirvikolarin ja vieläkin hirvittää...
näimme hirviä pari kappaletta ennen tätä viimeistä ja tämä viimeinen olikin sitten kunnon sarvipää. onneksi hidastimme vauhtia kun oli aikaisempia hirviä, eikä käynyt kenellekään mitään mukana olleet 3 kk:n ja 2 vuoden ikäiset vekarat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432160Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1801941- 1161362
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711160- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73919Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78869Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki44855Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931802- 54701