Avattava Kypärä

Edullisesti

Pitäisi löytää edullinen ja laadukas avattava kypärä. Olen kyllästynyt repimään tuota vanhaa "pottaa" päästäni ja nyt on päätös tullut hankkia avattava. En ole mikään himoajaja joten huokeampi malli kiinnostaa.. Jos joku voisi suositella vaikkapa ihan kokemuksen perusteella niin mielelläni otan vinkistä vaarin.
Tiedän että välttämättä ei hyvää ja halpaa ole mutta jos olisi sellainen jollakin kuitenkin suositella niin..

Hyvää ajokautta kaikille ja turvallisia kilometrejä.

2

599

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mika2

... on Shubert C3, mutta se on aivan järkyttävän kallis eli ei vastaus kysymykseesi. Hyvä se kummiskin on. Itselläni on kokemusta AGV Longwaysta, jota en voi suositella, vaikka hinnaltaan se on varsin maltillinen. Itseäni siinä kypärässä häiritsi ahdas maski (yksilöllinen juttu ja jollekin lyhyempi naamaiselle voi sopia). Kypärä oli varsin äänekäs, mutta korvatulpat auttaa siihen. Eniten minua häiritsi se, että tuuli ravisteli sitä kypärää rajusti ihan maantienopeuksissa (tähän seikkaan vaikuttanee kuskin pituus ja pyörän tuulenohjaimet ja en kokeillut kypärää olenkaan katteettomalla pyrällä).

• Vena

Mulla on kaupunkikypäränä Nolanin avattava malli, joka on edullinen, mutta ei kovin hyvä koska:
        - se on painava 1650g
        - yhden käden avausmekanismi takkuilee
        - toppaukset ovat painuneet kasaan ja kypärä ei enää istu hyvin

Muuten se on ihan tomiva. Halvalla ei kuitenkaan saa hyvää, joten kannattaa katsella vähän kalliimpia malleja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      848
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe