Graafikoiden mielipiteitä?

stamb

Moro,

Kelpaisi oikeiden graafikoiden mielipiteet kuvien jäljestä? Onko mielessä jotain mitä selkeästi kannattaisi muuttaa?

Tuolla on muutama kuva:

http://thetruthseer.blogspot.com

5

632

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • grafiiiikkaa

Ainakin kannattaisi käyttää "multiply" funktiota kerrosten välillä, jotta ei näyttäs noin "kelluvalta" grafiikalta. Muuten en osaa sanoa muuta kuin aika epäselvää tekstiä..

• stamb

Kiitos vastauksesta.

Tuota kuvaa ei ole tehty käsin, vaan sen on tehnyt ohjelma kirjoittamani ohjelma (mukaanlukien tekstin)... Kuvassa ei ole varsinaisia "kerroksia" vaan tekstit ja kuvat "painetaan" suttaavalla algoritmilla paperin päälle. Se on vähän samaa luokkaa kun multiply, mutta jälkeä sotketaan erillisillä mäpeillä..

Eli sinusta fontti vois olla parempi? Teksti itsessään on generoitua eikä tosiaan lainkaan lopullista,... siihen ei kannata vielä puuttua tässä vaiheessa.

• graff
        stamb kirjoitti:

Kiitos vastauksesta.

Tuota kuvaa ei ole tehty käsin, vaan sen on tehnyt ohjelma kirjoittamani ohjelma (mukaanlukien tekstin)... Kuvassa ei ole varsinaisia "kerroksia" vaan tekstit ja kuvat "painetaan" suttaavalla algoritmilla paperin päälle. Se on vähän samaa luokkaa kun multiply, mutta jälkeä sotketaan erillisillä mäpeillä..

Eli sinusta fontti vois olla parempi? Teksti itsessään on generoitua eikä tosiaan lainkaan lopullista,... siihen ei kannata vielä puuttua tässä vaiheessa.

Jotenkin vaan näyttää kovin "kelluvalta", en tiedä filttereistä mutta pohjan kuvio pitäs tulla läpi tosta kaikesta mikä siinä päällä on (hieman samoin kuin tuo roskapostiestokuvakin).

• v vlyu glyu gluy gu

tekijänoikeudet. Kaikki materiaali oli sitten kokonaan omaasi?

• cooltyyli

Teksti sais olla selvemmin esillä, nyt tuo tausta sen alla tunkee liikaa silmille (varmaan liian räikeet taustat).

Idea on ihan "cool" mutta hieman pitäs hienosäätää tota luettavuuden parantamiseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4622
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1897
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1600
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      124
      1125
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1081
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1036
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      933
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      896
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      872
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      838
    Aihe