Pokeri servereistä?

RopsuAmatööri :D

Onko muut nettipokeri sivustot yhtä paskoja kuin paff?Voittojahan tietenkin tulee jos on hävinnyt ensin muutaman satasen ja tämä on sama varmaan muillakkin sivustoilla.Ei edes vituta enää hävitä paffilla hyvällä kädellä paskalle kun tietää miten toiminta menee vuosien pelaamisen jälkeen mutta kiinnostaisi kyllä joku muu paikka pelata kun valtaosa pelaajista myös tietää että kyllä se serveri antaa aika varmasti jos vaan tarpeeks tunkee rahaa turnauksiin sisälle ostoihinkin.

1

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vghfb

Sama systeemi joka paikassa,kannattaa vaan tallettaa sen verran,että sinulla on oikeus voittaa sen kokoisissa turnauksissa kuin haluat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      36
      3793
    2. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      390
      1561
    3. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      71
      1421
    4. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      283
      1294
    5. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      7
      1221
    6. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      1208
    7. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      195
      1094
    8. Kuinka paljon haluat

Häntä?
      Ikävä
      74
      1032
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      58
      1009
    10. Gallup: Ruusut ja risut Linnan juhlien puvuille: kenen puku oli paras ja kenen puvusta et tykännyt?

Linnan juhlissa nähtiin pukuja laidasta laitaan. Gallup: Ruusut ja risut Linnan juhlien puvuille: kenen puku oli paras j
      Suomalaiset julkkikset
      89
      952
    Aihe