Millainen..

on sun mielestä huomionhakuinen/huomionkipeä ihminen?
Useammin nainen vai mies, vai voiko yleistää..
Tuleeko piirre esiin jatkuvasti, vaiko vain ajoittain..
Alempana oli narsismista, ei oo tarkoitus sitä kopioida mitenkään!

66

318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Adria

Inehmo, joka on nenineen ja munineen tunkemassa joka paikkaan b-wisserinä. Huomionhakuista ärsyttää kuunnella loppuun toisen sanomaa. Ikäviä ihmisiä mun mielestä.

• Kun takerruin tuohon inehmo sanaan, ilmeisesti ihminen yleensäkin, ei nainen kun nuo munat mainitsit.. Paitsi jos kanaan viittasit..;) Sori, kun en Suomen kieltä(kään) hallitse.
        Oletan siis, että heitä on sun mielestä molemmissa sukupuolissa..

• Adria
        Sibone kirjoitti:

Kun takerruin tuohon inehmo sanaan, ilmeisesti ihminen yleensäkin, ei nainen kun nuo munat mainitsit.. Paitsi jos kanaan viittasit..;) Sori, kun en Suomen kieltä(kään) hallitse.
        Oletan siis, että heitä on sun mielestä molemmissa sukupuolissa..

Noo, ei ainaskaan naarakset yhtään huonompia ole huomionhakuisuudessaan. Ovat siinä yhtä erinomaisia kuin muutenkin. Dee dee.

• Adria kirjoitti:

Noo, ei ainaskaan naarakset yhtään huonompia ole huomionhakuisuudessaan. Ovat siinä yhtä erinomaisia kuin muutenkin. Dee dee.

kehuthan kelpaa aina.. ;))

• Ei se ole sukupuolesta tai muustakaan sentapaisesta kiinni. Kyllä kai useimmilla täällä on kokemusta pienistä lapsista, kaikki ovat huomionkipeitä syntyessään kunnes elämä koulii.

• onko sitte kovin epäkypsä ihminen, joka tuonkin jälkeen joskus haluaa myönteistä huomioo.. :)

• 17

• Sibone kirjoitti:

onko sitte kovin epäkypsä ihminen, joka tuonkin jälkeen joskus haluaa myönteistä huomioo.. :)

Ehkä siinä kahden äärimmäisyyden välissä on jotakin jota voisi nimittää kohtuudeksikin. Onhan se luonnollista että yrittää esittää asiansa jos sitä on ja tykkää siitä että muutkin huomaavat mutta yhtä luonnollista on myös se että osaa antaa tilaa muille joilla ehkä juuri sillä hetkellä on jotakin tärkeämpää sanottavaa tai jotka muuten yrittävät löytää tilaa äänekkäämpien joukossa.

• yohuuhkaja kirjoitti:

Ehkä siinä kahden äärimmäisyyden välissä on jotakin jota voisi nimittää kohtuudeksikin. Onhan se luonnollista että yrittää esittää asiansa jos sitä on ja tykkää siitä että muutkin huomaavat mutta yhtä luonnollista on myös se että osaa antaa tilaa muille joilla ehkä juuri sillä hetkellä on jotakin tärkeämpää sanottavaa tai jotka muuten yrittävät löytää tilaa äänekkäämpien joukossa.

myönnytys.. kohtuus kaikessa; ainakin melkein ;)

• .

esm . halonen .....

• olen kiinnittänyt huomiota siihen että he/me olemme huomionhakuisempia kuin miehet.
      Mikä siihen taas johtaa, voi vain arvailla. Jokaisella kun tuo elämä on erilainen.
      Millainen sellainen ihminen taas on? Ihan normaali..uskoisin.

• tulisi varmaan pitkä tarina, miten oot päätynyt siihen, että naiset haluaa enempi huomioo, mut sehän on
        sikäli hyvä, että tulee juttuun paremmin vähemmän huomionhakuisen kanssa :)

Josko nainen joskus ovelasti osaa peittää huomionhakuisuuttaan.. esim. työympyröissä helpompi tulla
        toimeen, jos selvästi erilainen 'lajitoveri' :)

Totta varmasti, eihän kaikki voi olla samankaltaisia, suht' normaalia elämää ja ihmisiä..

• kipeyttä monenlaista

on heikko itsetunto mihin hän hakee vahvistusta, oli sitten mies taikka nainen. Huomionkipeitä löytyy nykyään liikaakin :(

• Heikunkeikku

Eiköhän ne huomionkipeät ihmiset ole aika tasaisesti jakautuneet miehiin ja naisiin.
      Molempia "sopiva" määrä.
      Millainen on huomionhakuinen/huomionkipeä ihminen?
      Rupesin tuota oikein miettimään. Jatkuva suuna-päänä olo ja tukkimassa mielipiteitä tai Tietoja joka asiaan, vaikka ei tietäisikään asiasta mitään. Vaikea sanoa, jotenkin semmoset aiheuttaa mun niskakarvojen ylähä nousun. Jos on kovin huomionkipeä Aikuinen, niin hohhoijaa kun tuntuu rasittavalta.

Itse olen mieluummin taustalla olija ja semmonen tarkkailija tai olisko parempi käyttää kuuntelija-tyyppi.
      En yhtään tykkää olla keskipisteenä. Määrätynlainen ujous ehkä syynä. Myös se, että en edes halua aina sanoa mielipidettä, vaikka semmonen oliskin.

• viimeiseen kommenttiin jollain tapaa samaistun..
        Meinasin tuosta alempaa provosoitua, mutta onneksi en ;) Miksi ihmeessä käyttää energiaa turhaan :)
        Tuhannet kiitokset asiallisesta viestistäsi :)

• HTZA
        Sibone kirjoitti:

viimeiseen kommenttiin jollain tapaa samaistun..
        Meinasin tuosta alempaa provosoitua, mutta onneksi en ;) Miksi ihmeessä käyttää energiaa turhaan :)
        Tuhannet kiitokset asiallisesta viestistäsi :)

yritän vastata, parhaani mukaan.
        Olisit sanonut että: vain naiset saa vastata.
        Miesten vastaukset saavat aina kiih-- kiukustumaan.
        H.

• *lissu*
        HTZA kirjoitti:

yritän vastata, parhaani mukaan.
        Olisit sanonut että: vain naiset saa vastata.
        Miesten vastaukset saavat aina kiih-- kiukustumaan.
        H.

sut mainittiin?

• HTZA
        *lissu* kirjoitti:

sut mainittiin?

voin sitä tietää, täytyy vain arvata.
        :)

• Rotvallin reuna

luonteenpiirteisiin.

Minua hermostuttaa eniten ihminen joka tulee selostamaan itsestäänselviä asioita.
      Aivan kuin toinen ei ymmärtäisi itse mitään.

Yletön kovaääninen kailotus ja muiden keskustelun häiritseminen.
      Häne on aina tultava siihen keskelle ja rikottava muiden seurustelu.

Viivyttää päätöksentekoaan että muut joutuvat kyselemään mitä aikoo.

Muiden ideoiden varastaminen ja niiden esittäminen ominaan.

• liisamarjut

huomionhakuisuus ilmenee silloin kun miehiä on paikalla, alkaa kikatus ja mieletön tarve puhua.... laadusta viis. Itse tunnen enemmän naisia tällä saralla..... ja ilmenee joka päivä töissä, jos vaan miestä ilmestyy lähettyville.
      Vierestä kuunnellen tuollainen tuntuu typerältä.

• HTZA

Sibonelle sen vastauksen jonka hän halusi kuulla.
        Komeita miehiä alkaa olla , maalla, vähän, kaikki kun muuttavat silkkisukkien perään.
        Olette te naiset sitten ihania

• liisamarjut
        HTZA kirjoitti:

Komeita miehiä alkaa olla , maalla, vähän, kaikki kun muuttavat silkkisukkien perään.

on ollut hyötyä ;)))))
        Niin, kylläpä me olemmekin ihania, me naiset!

Ja mitä miehiin tulee, siis maalla asuviin miehiin... mistä sitä muuten tietäisi jos ei käy kurkkimassa.

• HTZA
        liisamarjut kirjoitti:

on ollut hyötyä ;)))))
        Niin, kylläpä me olemmekin ihania, me naiset!

Ja mitä miehiin tulee, siis maalla asuviin miehiin... mistä sitä muuten tietäisi jos ei käy kurkkimassa.

sitten nakella niskojaan, huomionkipeänä.

• höpön höpön

Höpön höpön..tuosta lausumastasi kuvastui vain kateus ja katkeruus.

• liisamarjut
        HTZA kirjoitti:

sitten nakella niskojaan, huomionkipeänä.

Mutta tottahan sekin on: uskoisin juuri tuon niskojen nakkelun olevan hyvä keino. Ettehän te arvon miehet meitä muuten edes huomaisi.... me naisparat, poloiset, vain pelkkää ilmaa

• HTZA
        liisamarjut kirjoitti:

Mutta tottahan sekin on: uskoisin juuri tuon niskojen nakkelun olevan hyvä keino. Ettehän te arvon miehet meitä muuten edes huomaisi.... me naisparat, poloiset, vain pelkkää ilmaa

huomaamme kaiken, ja hellästi hymyilemme niskojen nakkelulle, tietäen että ei se ole kohdistettu miehille.

• mieltä ;))

• HTZA kirjoitti:

Ihan omilla aivoillasi vedit sitte suoran johtopäätöksen ;)
        Usein sun naama mun galleriasivulla näkyykin.. Jos siellä on kuvia maalta, etkö itse koskaan käy kesäisin maalla. Olin maalta tai kaupungista, ei siinä mitään pahaa pitäis olla.
        Enkä todellakaan halunnut/odottanut, halunnut, mitään vastausta!?!

• liisamarjut
        HTZA kirjoitti:

huomaamme kaiken, ja hellästi hymyilemme niskojen nakkelulle, tietäen että ei se ole kohdistettu miehille.

Kyllä se on kohdistettu juuri teille miehille.
        Ajattelepas tätä: Kyllä tarkoittaa EI ja EI tarkoittaa KYLLÄ!
        Helppoa!

• Sibone kirjoitti:

mieltä ;))

Mä en oo huomannut naisten tuolla tavalla käyttäytyvän, josko sitte oonkin ite sellanen, kun en mitään huomaa ;)
        Mutta jos huomaan, typerältä se vaikuttaa..

• HTZA
        Sibone kirjoitti:

Ihan omilla aivoillasi vedit sitte suoran johtopäätöksen ;)
        Usein sun naama mun galleriasivulla näkyykin.. Jos siellä on kuvia maalta, etkö itse koskaan käy kesäisin maalla. Olin maalta tai kaupungista, ei siinä mitään pahaa pitäis olla.
        Enkä todellakaan halunnut/odottanut, halunnut, mitään vastausta!?!

Käyn minä maalla, 1-2 viikkoa mökillä ja jokunen viikko päälle, kaverin mökillä.
        Jotain asiantuntemusta, siis, on!

Täytyy myöntää että Galleriastasi sain tuon "maalaistyttö" idean.
        Viimeiseen virkeeseesi en usko alkuunkaan.
        H.

• Meriläinen

Toi on niitä nuorien tyttöjen juttujanoi kikattelut jota meilläkin esiintyy.
        Kuvittelen mielessäni kuinka 50 naiset meillä kikattelis, enkä onnistu näkemään sitä.
        Täytyykin kokeilla ensi yönä kun taas pitää laitosmiestä soittaa kuinka tehoaa kikattelut häneen. Luulisin että katsoisi hulluksi tulleen.
        Enkä muutenkaan kyllä lähtisi niin alas.
        Lirttailla voi ilman kikatteluakin. Ja se vaatiikin ehkä aivoja.

• HTZA
        liisamarjut kirjoitti:

Kyllä se on kohdistettu juuri teille miehille.
        Ajattelepas tätä: Kyllä tarkoittaa EI ja EI tarkoittaa KYLLÄ!
        Helppoa!

siinä ei pää laskeudu, nöyrästi, alas, se pysähtyy vaakasuoraan ja siitä taas ylös.
        Joten se on "kukkoilua" naisille. Jos pää nousisi alhaalta ylös, tukka heilahtaen, olisi se itsetietoisen naisen myöntyminen (pahus, kai se on annettava, kuinka ihanan alistuva tunne), jos taas, vaakasuorasta alas, olisi se ujon naisen alistuminen (Kuinka ihana tunne, ottakoon se minut)
        Minulta loppuu kohta selitykset...
        H.

• HTZA
        Meriläinen kirjoitti:

Kuvittelen mielessäni kuinka 50 naiset meillä kikattelis, enkä onnistu näkemään sitä.
        Täytyykin kokeilla ensi yönä kun taas pitää laitosmiestä soittaa kuinka tehoaa kikattelut häneen. Luulisin että katsoisi hulluksi tulleen.

Sinä kyllä osaat.
        H.

• Huomio!

pidä paikkaansa enää tässä iässä, ja harvemmin nuorempanakaan.

"Tuo mieletön tarve puhua...laadusta viis" tarvisi hieman tarkennusta. Ole hyvä ja selitä mitä laadusta puuttuu?

Jonkin tutkimuksen mukaan miehen aivot tekee tiltin, kun naisia on lähettyvillä. Mitä kauniimpi nainen on, sitä enemmän miehen pää sekaisin...ja syynä tähän on kuulemma se kun mies keskittyy naisen huomion hakuun. :)

Naisilla aivot toimivat normaalisti vastaavassa tilanteessa.

• liisamarjut
        Meriläinen kirjoitti:

hyvinkin, voisivat olla lapsiani. Kamalalta tuntuu ajatella tätä asiaa näin. Täytyy olla jokin virhe, sillä en voi olla vanhempi mitenkään, ainakaan noin paljoa. Paitsi tosikompi tässä tapauksessa, lienee silti hyve ;)))

Eihän sitä tiedä, vaikka laitosmies mitenkä tykkäisi.

• liisamarjut
        HTZA kirjoitti:

siinä ei pää laskeudu, nöyrästi, alas, se pysähtyy vaakasuoraan ja siitä taas ylös.
        Joten se on "kukkoilua" naisille. Jos pää nousisi alhaalta ylös, tukka heilahtaen, olisi se itsetietoisen naisen myöntyminen (pahus, kai se on annettava, kuinka ihanan alistuva tunne), jos taas, vaakasuorasta alas, olisi se ujon naisen alistuminen (Kuinka ihana tunne, ottakoon se minut)
        Minulta loppuu kohta selitykset...
        H.

asentoja siinä kerkiä tarkoin miettiä. Ylös, alas tai sivulta toiselle. Pääasia on se, että on paljon liikettä.

Toisinaan reseptit on aivan liian hankalia toteuttaa.

(vastahan tässä päästiin alkuun) Ok, oli ihan pakko vielä tähän vastata.

• Meriläinen
        liisamarjut kirjoitti:

hyvinkin, voisivat olla lapsiani. Kamalalta tuntuu ajatella tätä asiaa näin. Täytyy olla jokin virhe, sillä en voi olla vanhempi mitenkään, ainakaan noin paljoa. Paitsi tosikompi tässä tapauksessa, lienee silti hyve ;)))

Eihän sitä tiedä, vaikka laitosmies mitenkä tykkäisi.

Itse en näe virheenä sitä että on elämänkokemusta, eikä tarvi kikattaa itsetunnon takia.
        Sehän kuuluu nuoruuteen.
        Olen kyllä tasan tyytyväinen ikääni ja sen suomaan mielikuvitukseen. Ei tarvi olla tosikko, tässäkään iässä.

• HTZA
        Meriläinen kirjoitti:

Itse en näe virheenä sitä että on elämänkokemusta, eikä tarvi kikattaa itsetunnon takia.
        Sehän kuuluu nuoruuteen.
        Olen kyllä tasan tyytyväinen ikääni ja sen suomaan mielikuvitukseen. Ei tarvi olla tosikko, tässäkään iässä.

olla samaa mieltä.
        Tämänikäisten kikatus tuppaa olemaan vain huvittuneita katseita.
        Mutta, pieni, naisellinen, kikatus kyllä piristäisi päivää.
        "Ihana pissi, taas se on unohtanut nostaa istuimen, ja takalaitaan on ylettynyt, olikohan sillä .........?"
        Ja ihana kikatus siihen.

• Adria
        Meriläinen kirjoitti:

Sehän kuuluu nuoruuteen.

Nykyään kikatus on muuttunut estottomaksi suu selällään (teko) nauruksi ja mölyämiseksi. Telkkarissakin tuntuvat olevan suosiossa kaikki mölynauruohjelmat. Että mua kyrsii sellanen.

• Meriläinen
        HTZA kirjoitti:

olla samaa mieltä.
        Tämänikäisten kikatus tuppaa olemaan vain huvittuneita katseita.
        Mutta, pieni, naisellinen, kikatus kyllä piristäisi päivää.
        "Ihana pissi, taas se on unohtanut nostaa istuimen, ja takalaitaan on ylettynyt, olikohan sillä .........?"
        Ja ihana kikatus siihen.

Puuuuh (pään pyöritys).
        Empä kylläkään lähtis kikattelemaan tuossa tilanteessa, en.

• Meriläinen
        Adria kirjoitti:

Nykyään kikatus on muuttunut estottomaksi suu selällään (teko) nauruksi ja mölyämiseksi. Telkkarissakin tuntuvat olevan suosiossa kaikki mölynauruohjelmat. Että mua kyrsii sellanen.

Se tekonauraminen ja mölyäminen on usein just sitä huomionhakua. Ja aina se huomionhaku ei ehkä onnistu silleen kun haluttiin.
        Noi valmiiksi nauretut ohjelmat on poissa mun katselulistoilta, jos en osaa nauraa silloin kun mua naurattaa niin en kyllä siihen apuakaan tarvi.
        Sitäpaitsi usein ne kohdat just ei nauratakkaan missä ne telkussa nauraa.

• Meriläinen

Kyllä niitä löytyy molemmista.
      Yleensä sellainen ihminen joka kuvittelee olevansa parempi kun muut ja hänen asiansa on tärkeämpi kuin muiden.
      Joskus ärsyttää kun on puhumassa jonkun ihmisen kanssa ja tähän väliin tulee ihminen joka kailottaa omaa asiaansa kesken toisten puheen.
      Tai porukassa keskeyttää julmasti toisen asian, ikävän paljon näen tälläistä.

• Läderhooosen
      • sama tuli mieleeni.

• en itse keksi
        minttupuu kirjoitti:

sama tuli mieleeni.

ketä tarkoitatte?

• HTZA
        en itse keksi kirjoitti:

ketä tarkoitatte?

sodan.

• en itse keksi
        HTZA kirjoitti:

sodan.

Ei kysyvä tieltä eksy.

• en itse keksi kirjoitti:

Ei kysyvä tieltä eksy.

koko juttu.

Ois pitäny olla hiljaa, onneks se en ollut mä joka linkitti.

• hehhehheee
        HTZA kirjoitti:

sodan.

vaarilla pikkasen pienet kuviot? Meneppäs nyt välillä vaikka katsomaan televisiota, sieltä tulee lastenohjelmaa. Internetti aiheuttaa sulle harhoja.

• opas neuvoo
        en itse keksi kirjoitti:

Ei kysyvä tieltä eksy.

Mä avitan sua. Siinä oli kirjoitusta Stephen Hawkingsin nimisestä henkilöstä (ässällä).

• en itse keksi
        opas neuvoo kirjoitti:

Mä avitan sua. Siinä oli kirjoitusta Stephen Hawkingsin nimisestä henkilöstä (ässällä).

Stephen Hawking(s) huomionkipeä ihminen?

• HTZA
        hehhehheee kirjoitti:

vaarilla pikkasen pienet kuviot? Meneppäs nyt välillä vaikka katsomaan televisiota, sieltä tulee lastenohjelmaa. Internetti aiheuttaa sulle harhoja.

tulee teinijuttuja.
        Anti tulla vaan.

• opas neuvoo
        en itse keksi kirjoitti:

Stephen Hawking(s) huomionkipeä ihminen?

En tiedä hänestä. Minähän vastasin vain siihen, mitä sinä et osannut lukea :-).

• en itse keksi
        opas neuvoo kirjoitti:

En tiedä hänestä. Minähän vastasin vain siihen, mitä sinä et osannut lukea :-).

minä kysyin henkilöä, tokihan lukea osaan.

• HTZA
        en itse keksi kirjoitti:

minä kysyin henkilöä, tokihan lukea osaan.

jankuttamista.
        Nostakaa minut sitten tapeetille, jos joku henkilö pitää nostaa.
        Minä vastaan kyllä, vaan en, ehkä, siten kun toivotaan.

• en itse keksi
        HTZA kirjoitti:

jankuttamista.

hyvä on.

• Huvittunut*
        HTZA kirjoitti:

jankuttamista.

tämä esiintymisesi tässä avuksessa :))

• HTZA
        en itse keksi kirjoitti:

hyvä on.

ja tiesin pitkän aikaa, ketä haetaan.
        Iloisena seurasin asian kehittymistä, sellaisena huomionkipeänä.

• aisaisia

on Ihminen, joka haluaa huomiota itselleen. Huomionkipeys on luonteenpiirre, ei sukupuolirajoitteinen asia.
      Piirre esiintyy joskus selvemmin, harvemmin vähemmän selvästi.

• HTZA

osui kohdalleen.
        Kuten, itsestäänselvyydet, usein.

• aisaisia
        HTZA kirjoitti:

osui kohdalleen.
        Kuten, itsestäänselvyydet, usein.

täysi itsestäänselvyys, ainakin minulle.

• Kiitti kaikille, ja etenkin tälle HTZA:lle? joka vastasi avauskeen omalla tavallaan, ja teki ketjusta pitkän ;)
      Vähä jäi täs kiireen keskellä lukemattakin, mutta oletettavasti suurin osa lukemisen arvoisesta tuli
      luettua ;))

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      8
      1288
    2. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1135
    3. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      103
      1047
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      913
    5. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      62
      797
    6. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      705
    7. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      170
      667
    8. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      659
    9. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      656
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      613
    Aihe