Digitoi.fi?

james93

http://www.digitoi.fi/

Onko Luotteva ja Onko kellään kokemuksia kaupasta? Lähi aikoina pitäisi nauhoittaa yks ohjelma pitäs sitten saada dvd:elle:)

11

4616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hauskoja heppuja

      Lainaus sivulta:
      "Digitoimissamme levyissä on laadun takeena kuva kotkan päästä"

      Heh heh.. kun painaa levyyn kotkan kuvan, se takaa laadun. Uskokoon ken tahtoo. Taidanpa ryhtyä minäkin digitointialalle. Jos kävisi vaikka gigantista ostamassa jonkun halvan paskan millä homman tekee nopeasti ja printtaisi levyihin vaikkapa oravan kuvan laadun takeeksi. Täytyyhän sen hyvä olla, kun siinä on oravan kuva.

      • digitoin fi

        Sainpa Kinder-munasta sellaisen apinaleimasimen joten nyt olisi laadun tae valmiina. Täytyykin kaivaa komeron pohjalta vanha dvd tallennin ja alkaa töihin.


    • deeveedeeär

      Siellä lukee myös:
      "Takaamme levyjemme toimivuuden"

      Tee niitten kanssa kirjallinen sopimus, että korvaavat työn hinnan korkojen kera, mikäli levy lakkaa toimimasta seuraavien 10 vuoden kuluessa. Kukaan vähänkään näistä asioista oikeasti tietävä ei menisi lupaamaan DVD-R levyjen toimivuutta muuten kuin ostohetkellä. Katteettomien lupausten sijasta pitäisi asiakkaalle tehdä selväksi ettei DVD-R median säilyvyydestä ole vielä tänä päivänä riittävästi kokemusta pitkällä aikavälillä. Hyviä levyjä kannattaa toki käyttää tallennuksessa ja kertoa rehellisesti asiakkaalle, ettei se tallenne nyt edelleenkään ole täysin turvassa siinä levyllä, vaikka siinä olisikin kotkan kuva.

    • Lage

      Tosta kaupasta en tiedä mut faija kävi siirtää pari kasettia nauhattalteen.comissa. Ihan ok

      • .

        20 euroa tunti videona on liikaa, itse siirrän 2 euroa tunti ulkoiselle kovalevylle.


      • -epäilijä-
        . kirjoitti:

        20 euroa tunti videona on liikaa, itse siirrän 2 euroa tunti ulkoiselle kovalevylle.

        Ja maksat toiminnastasi aiheutuvat verot ja muut maksut?
        Soon kuules poitsu laitonta tollanen. Me käräytetään sut.


    • niiiiiii

      mielenkiintoista keskustelua, kun yrittäjä itse laittaa mainoksen keskustelupalstalle ja kysyy: onko luotettava... vastaa siis itse viestiisi :)

    • Anonyymi

      Näistä viesteistä ei ollut mitään apua....

    • Anonyymi

      Me lähetimme parisenkymmentä 8mm kaitafilmejä tuonne digitoitavaksi. Meni yli puoli vuotta että työ valmistui. Oli kuulemma unohtunut. Mutta digitoinnin hinta oli suhteellisen edullinen ja tiedostojen laatu oli tosi hyvä. Palvelu voi ehkä olla hidasta, mutta laatu oli hyvä. Suosittelen tuota firmaa ainakin kaitafilmeille.

      • Anonyymi

        Kunhan asiakas osaa vaatia hyvää laatua. Automaattisesti ei meinaan tule. Eli pyytää ettei filmien digimuotoa pakata liian pieneksi. Digimaailmassa kun tuo tila on halpaa joten sitä ei kannata säästää laadun kustannuksella.


    • Anonyymi

      Mulla oli 15 kpl video8 kasettia kopioitaviksi, joista vain 6 onnistui. Oli mennyt sekaisin jonkun toisen asiakkaan kopiointihomman kanssa, eli näissä tiedostoissa oli heidän veneretket, häät sun muut. Onneksi sain niiden osalta rahat takaisin, ja kaikki omat nauhatkin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      2819
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2021
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1825
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe