Ajattelin väsätä seinänmittaisen hyllyn ulkovarastoon. Onko höylätty 2x2" runko liian heppoinen? Kannattaako hyllytasoiksi laittaa höylättyä lautaa vai vesivaneria?
Hylly ulkovarastoon?
3
7681
Vastaukset
- hylllll
Riippuu mitä sinne hyllylle laitat???
Jos raskaampaa, niin tee 2x4. Tasona meillä(kin) vesivaneri, kätevä. - uh åuh åoih
Kestäähän kakkoskakkonenkin paljon, jos jänneväli ei ole pitkä. Jos haluat pitkiä hyllyjä, paksumpaa puuta tai mieluummin ehkä metallirunko. Sama hyllyissä. Kapea ja lyhyt hylly voi olla mitä tahansa, pitkä ja leveä aivan eri asia. Filmivaneri ihan hyvää hyllyvärkiä. Senkin alle voi lisätä tukia. Elikkäs sellainen tikapuurakenne runkoon.
Tekemistä jonkin verran, eikä se materiaalikaan ihan ilmaista ole. Kierteles jossain kierrätyskeskuksissa tms, jos sattuis kohdalle käytöstä poistettua metallista ja tukevaa ja suunnalleen sopivan kokoista hyllyä. Ei maksa omaisuuksia ja vaatii noin tekemisen puolesta ehkä maalaamisen. Noita halpoja marketeissa jne myytäviä valmishyllyjä kannattaa välttää, jotain maailman ohuinta läkkipeltiä ja hyvä kun kahvipaketin painon kestävät.
Jotkut laittaneet vanhat keittiökalusteet varastoon. Joop, kehno idea. Lastulevy kestä mitään, etenkään kosteutta. - Hyllyrakentaja (amk)
Itse pitäsi myös rakentaa n. 4 metriä lattiasta kattoon -hyllystö varastoon.
Nóita halpoja peltihyllyjä näkyy tarjouksissa, Terrassa oli 15e/kpl (30x75x150). Mutta kun ne on aina noita 30-senttisiä, ei niillä tee mitään. Ja tosi rimpuloita, pitää ruuvata seinään.
Vähänkin laatu paranee niin maksaa jo satasen kappale. Ja kunnon (trukkilava) hyllystö on tonneja...
Kai se puusta ja levystä kannattaa. Tuohon menee varmaan 10 m2 vaneria ja 30 metriä tolppaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911671
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1911283- 771283
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55962Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47898
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9844- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35799