Sattuipa päivänä eräänä kaupassa kun tarkoitus oli kulkea vain yhden hyllyvälikön ohi, no siinä sattui olemaan joku täysin tuntematon juippi ostoksilla, mutta kun lähestyin se kääntyi minua kohti ja oli silleen tyhjä ilme naamalla, tiedättehän, silmät muljollaan tuijotti ja suu vähän auki kuin ei ois tajunnu enää missä onkaan ja mitä tapahtuu.
Kuljin siitä sit ohi vaikka se oudosti tuijotti. Onko muilla vastaavia kokemuksia aivokuolleista toljottajista? Miten niihin pitäis suhtautua?
ja ei, ulkonäössäni ei ole mitään ihmeellistä.
Aivokuollut tuijottaja
jalmari_
5
910
Vastaukset 5
- Jjhhhd
Entäpä jos olisi tullut selän taakse ja kuiskannut olkapään yli: ”mielenkiintoista...”
- EiNiinIhmeellistä
Huumeiden käyttö tai humala saattaa aiheuttaa sairauden lisäksi kummallista käytöstä
- Antisissi
Mielialahäiriöt myös !
- Samatyyppi
Wuuups lukiki sairaudet jo tos..
Minulle käy monesti niin, että ensin tuijottavat ja sitten tokaisevat
"Terve.", jonka jälkeen sama tyhjä tuijotus jatkuu. Aina yhtä kovat kuumotukset.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7013298Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721063- 44979
- 70835
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit73697- 93674
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi49653Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k29585- 46566
Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.90544