Muistaako kukaan vanhaa kunnon Mean cityä? Rakastin tota pienenä! Oliskohan sitä mahdollista enää saada uusille koneille? Toinen rakkauteni oli hirmuvaikea Tintti Tiibetissä -peli :D Sitäkin kaipailen....
Mean city -peli
2
474
Vastaukset
- Mean Cityn fani
Mean City, siis se englanninkielen opiskelu peli? Rakastan sitä! (Jos pidät Mean Citystä, niin kannattaa etsiä myös peli A-Files, se on toinen hieno englanninkielen opiskelu peli.) Itse omistan yhä tuon Mean Cityn, mutta en nyt voi pelata sitä kun koneeni CD-asema on rikki. =( (Voisin kyllä kokeilla toista konettani, siinä toimisi CD-asema...) Itse Mean Cityn saatavuudesta en tiedä, mutta tiedän sen, että se toimii jopa, ihme kyllä, uusissakin koneissa (ainakin minun XP:llä ja Vistalla se on toiminut hyvin).
- legendaaa
Aaa, toi oli kyl hyvä peli. Harmi kun olin niin tyhmä lapsi, etten päässyt sitä koskaan loppuun :D Saispa noita vanhoja pelejä ladattua jostain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2932477Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1422254Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki132068- 1711560
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1381277Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä193898- 85886
- 174856
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala451796- 52684