Kuinka saan wordpadiin riviväliksi 1,5? Pitäisi kirjoittaa 1,5 rivivälillä tehtävä, mutta en löydä mistä wordpadiin saa rivivälin vaihdettua, kun wordistä sen kyllä löydän???
1,5 riviväli
13
2031
Vastaukset
- äojlbväouv öiooujhk
Ainoo keino on rivinvaihdon yhteydessä muuttaa fonttikoko isommaksi. Elikkäs jos kirjoitat 8:lla pisteellä, lyö rivinvaihto 12 pisteellä ja vaihda kirjoitettavan tekstin koko takaisin 8:aan...
- eiymmärrävieläkään
löydä ihan oikeasti noiden alempienkaan ohjeiden avulla, koska muotoile -> kappale-> sisennys eli kappalekohdassakin pystyy vain muuttamaan sisennyksiä
Sivun asetuksissa voi muuttaa vain; koko lähde suunta ja reunukset, ei muuta - juupajuujajees
eiymmärrävieläkään kirjoitti:
löydä ihan oikeasti noiden alempienkaan ohjeiden avulla, koska muotoile -> kappale-> sisennys eli kappalekohdassakin pystyy vain muuttamaan sisennyksiä
Sivun asetuksissa voi muuttaa vain; koko lähde suunta ja reunukset, ei muutaEnsin on sisennys, sen jälkeen taulukko ja sitten rivivälin valinta.
- ÄH
juupajuujajees kirjoitti:
Ensin on sisennys, sen jälkeen taulukko ja sitten rivivälin valinta.
mikä vitun taulukko? enpä ole nähnyt wordpadissa taulukkoa =o
kyse ei siis ole wordista vaan wordPADista, eli vistan käyttöjärjestelmä on tällä koneella eikä mitään xpeetä
anteeks kun menee jo kohta hermot, mutta en todellakaan saa tästä ladasta napin painalluksella mersua!!!
- juupajuujajees
Siitä keskeltä ylhäältä, luettelovalinnan vierestä.
Klikkaa oikealla sivua ja sitten kohtaa Kappale.
- Dumber than Bush
Miten saan puukkoon kirveen ominaisuudet? Kirveestä ne kyllä löytyy mutta en saa niitä puukkoon millään? Mitä pitäisi tehdä?
- juupajuujajees
Tuli vaan mieleen, että vanhemmissa Vinukoissa on vähän erilainen WordPad, kuin uusissa. Mulla on W7
ja siinä on tuo rivivälin säätö.- KIITOS =)
nin että luulen että tässä mallissa sitä ei vaan ole
- sormi suussa
KIITOS =) kirjoitti:
nin että luulen että tässä mallissa sitä ei vaan ole
on vista home, läppäri ostettu 07 tai 08
- juupajuujajees
KIITOS =) kirjoitti:
nin että luulen että tässä mallissa sitä ei vaan ole
Että se on kaikissa versioissa. Tämmönen on seiskassa.
http://windows.microsoft.com/fi-FI/windows7/products/features/wordpad - kaiken...
juupajuujajees kirjoitti:
Että se on kaikissa versioissa. Tämmönen on seiskassa.
http://windows.microsoft.com/fi-FI/windows7/products/features/wordpad"WordPadissä on myös enemmän muotoiluasetuksia, kuten korostus, luettelomerkit, rivinvaihdot sekä uudet värit."
no kyllä sen heti huomasikin...
eli pitää siis ensin kirjoittaa kotona, pistää sähköpostiin ja kopsata töissä wordiin ja muokata ja tallentaa ja lähettää takas sähköpostiin, että saa sen tehtävän lähetettyä amkkiin... - sinnepäin...
kaiken... kirjoitti:
"WordPadissä on myös enemmän muotoiluasetuksia, kuten korostus, luettelomerkit, rivinvaihdot sekä uudet värit."
no kyllä sen heti huomasikin...
eli pitää siis ensin kirjoittaa kotona, pistää sähköpostiin ja kopsata töissä wordiin ja muokata ja tallentaa ja lähettää takas sähköpostiin, että saa sen tehtävän lähetettyä amkkiin...jotain
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514