1,5 riviväli

wordpadiin

Kuinka saan wordpadiin riviväliksi 1,5? Pitäisi kirjoittaa 1,5 rivivälillä tehtävä, mutta en löydä mistä wordpadiin saa rivivälin vaihdettua, kun wordistä sen kyllä löydän???

13

2031

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äojlbväouv öiooujhk

      Ainoo keino on rivinvaihdon yhteydessä muuttaa fonttikoko isommaksi. Elikkäs jos kirjoitat 8:lla pisteellä, lyö rivinvaihto 12 pisteellä ja vaihda kirjoitettavan tekstin koko takaisin 8:aan...

      • eiymmärrävieläkään

        löydä ihan oikeasti noiden alempienkaan ohjeiden avulla, koska muotoile -> kappale-> sisennys eli kappalekohdassakin pystyy vain muuttamaan sisennyksiä
        Sivun asetuksissa voi muuttaa vain; koko lähde suunta ja reunukset, ei muuta


      • juupajuujajees
        eiymmärrävieläkään kirjoitti:

        löydä ihan oikeasti noiden alempienkaan ohjeiden avulla, koska muotoile -> kappale-> sisennys eli kappalekohdassakin pystyy vain muuttamaan sisennyksiä
        Sivun asetuksissa voi muuttaa vain; koko lähde suunta ja reunukset, ei muuta

        Ensin on sisennys, sen jälkeen taulukko ja sitten rivivälin valinta.


      • ÄH
        juupajuujajees kirjoitti:

        Ensin on sisennys, sen jälkeen taulukko ja sitten rivivälin valinta.

        mikä vitun taulukko? enpä ole nähnyt wordpadissa taulukkoa =o
        kyse ei siis ole wordista vaan wordPADista, eli vistan käyttöjärjestelmä on tällä koneella eikä mitään xpeetä

        anteeks kun menee jo kohta hermot, mutta en todellakaan saa tästä ladasta napin painalluksella mersua!!!


    • juupajuujajees

      Siitä keskeltä ylhäältä, luettelovalinnan vierestä.

    • Klikkaa oikealla sivua ja sitten kohtaa Kappale.

    • Dumber than Bush

      Miten saan puukkoon kirveen ominaisuudet? Kirveestä ne kyllä löytyy mutta en saa niitä puukkoon millään? Mitä pitäisi tehdä?

    • juupajuujajees

      Tuli vaan mieleen, että vanhemmissa Vinukoissa on vähän erilainen WordPad, kuin uusissa. Mulla on W7
      ja siinä on tuo rivivälin säätö.

      • KIITOS =)

        nin että luulen että tässä mallissa sitä ei vaan ole


      • sormi suussa
        KIITOS =) kirjoitti:

        nin että luulen että tässä mallissa sitä ei vaan ole

        on vista home, läppäri ostettu 07 tai 08


      • juupajuujajees

      • kaiken...
        juupajuujajees kirjoitti:

        Että se on kaikissa versioissa. Tämmönen on seiskassa.

        http://windows.microsoft.com/fi-FI/windows7/products/features/wordpad

        "WordPadissä on myös enemmän muotoiluasetuksia, kuten korostus, luettelomerkit, rivinvaihdot sekä uudet värit."

        no kyllä sen heti huomasikin...

        eli pitää siis ensin kirjoittaa kotona, pistää sähköpostiin ja kopsata töissä wordiin ja muokata ja tallentaa ja lähettää takas sähköpostiin, että saa sen tehtävän lähetettyä amkkiin...


      • sinnepäin...
        kaiken... kirjoitti:

        "WordPadissä on myös enemmän muotoiluasetuksia, kuten korostus, luettelomerkit, rivinvaihdot sekä uudet värit."

        no kyllä sen heti huomasikin...

        eli pitää siis ensin kirjoittaa kotona, pistää sähköpostiin ja kopsata töissä wordiin ja muokata ja tallentaa ja lähettää takas sähköpostiin, että saa sen tehtävän lähetettyä amkkiin...

        jotain


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe