Millanen systeemi on laserien kaseteissa? Siellä on kai jotain jauhetta?
Pystyykö niitä täyttämänä itse erittäin edullisesti?
Millä merkillä yleenä käyttökulut edullisimmat/kalliimmat eli
paljonko maksaa per tulostettu sivu pelkkää tekstiä
Laserien käyttökulut
2
350
Vastaukset
- uTxtUmipLN
Kukapa tuon viitsisi laskea vaikka se on helppo homma. Valmistaja ilmoittaa kasettien riitoisuuden sivuina tavallista tekstiä. Samoin siirtohihnan ja kuvarummun kestävyydet.
- -
Voi täyttää itse.Joissakin kasetissa on korkki valmiina, josta ainetta voi kaataa suoraan sisään.
Toisissa porataan reikä,täytetään ja sitten se korkki paikoilleen joka tulee täyttökitin
mukana. Itse löysin roskiin menneen hp 6l tulostimen josta otin jauheen. Siitä kaadoin
vaan oman tulostimen kasettiin(hp 4l). On muuten erittäin pölisevää ja sotkevaa ainetta eli jos ei
ole vetokaappia käytössä niin täyttö mielummin ulkona.
Netistä ainakin löydät firmoja jotka myyvät kittejä ja jotkut kirjakaupat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 163471
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit212372En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321965- 181881
- 821858
- 261582
- 291450
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui361427Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91394Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111334