alue Tampereen seutu tällä alalla on? Onko työpaikkoja, myös sellaisille, jotka eivät ole juuri valmistuneita tradenomeja, löytyykö töitä myös sellaisille, jotka eivät ole kirjanpitäjiä, mutta ovat kuitenkin oppimiskykyisiä ja näppäriä? Kannattaako harkita muuttamista Tampereelle? Vuokrat siellä ainakin ovat kalliita, että siitä päätellen töitäkin riittää ihmisillä, sillä niinhän se on, että jos on työttömyysseutua niin vuokratkin ovat alhaisia...
Millainen työllisyys-
2
446
Vastaukset
- Been there
Oppimiskykyisyys ja näppäryys ei paljon auta tässä nykyajan surkeessa tilanteessa, kun on paljon hyviä tyyppejä työttömänä. Tampereella työttömyys suurempi kuin keskmäärin muualla Suomessa.
- minnes sitte
Juu ja mä tiedän, että hallinto- ja toimistoalan paikkoja on toisaalta tarjolla, mutta niin on hakijoitakin - merkonomeja ja tradenomejahan syntyy pilvin pimein.... Ja juuri niitä taloushallinnon paikkoja näyttäisi olevan, sekä tietty vuokrafirman paikkoja.
Noo, ei kai sitten vaihtoehdoksi jää kuin stadi.... ja vielä kalliimmat asunnot... Stadissa myös näyttää toimistoalan paikkaan kuin paikkaan olevan vaatimuksena "täydellinen englannin kielen suullinen ja kirjallinen taito" - hih.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873418
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442837Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742356- 612308
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512251Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162236Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212123Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202057- 621964
- 1141926