Maailma ei kestä tällaista määrää ihmisiä! Jokaisessa maassa pitäisi säätää lasten tekeminen rikolliseksi 30 vuodeksi eteenpäin! Näin maapallon väkilukua saataisiin pudotettua lähes puoleen eli noin 3 miljardiin, jonka jälkeen saisi taas 10-20 vuoden ajan tehdä lapsia ja kierto jatkuisi... Tämä olisi ainoa keino säästää maailma! Jos tätä ei kukaan muu ota todesta, niin minä otan! Minä en koskaan harrasta seksiä, enkä hanki lapsia! Olen ainakin sitten omalta osaltani tehnyt elämäntyöni! Nykyihmisen elämäntyö ei ole sitä, että hankitaan lapsia vaan siinä, että onnistutaan elämään elämä hankkimatta niitä! Kaikki mukaan maailmansuojelutyöhön!
Lapsenteko rikolliseksi!
24
632
Vastaukset
- Forever free27
Mä tosin en ajattele ihan noin radikaalisti. Mä vaan en yksinkertasesti voi sietää kakaroita, ja siks en aio sellasia hankkia. Pelkkä ajatuskin masentaa.. Mua ärsyttää suunnattomasti nää lässyttävät mammat, jotka ylimainostaa kaikenmaailman facebookeissa omia pikku kullannuppujaan. Ei vois vähempää kiinnostaa katella jonkun kersan kuvia tai kuunnella mitä se on taas oppinu. Ja sit kadulla lykitään lastenvaunuja nokka pystyssä ja kuvitellaan olevansa jotenki muiden yläpuolella, ku ollaan kerta äitejä!
Nyt joku tietysti kuvittelee, et oon joku katkeroitunu vanhapiika tai etten pysty saamaan lapsia. Ehei, mä vaan rakastan liikaa omaa vapauttani jotta ottasin jotain kitiseviä kakaroita elämääni rajottaan!- lapsia,ei kiitos
Forever free27 mä ajattelen just samalla tavalla,tekisi monesti mieli päästellä tuommoista tekstiä.Nyky äidit ovat ihan ihme kiihkoilijoita ei mitään muuta elämää kun "mun kullanmuru", "synnyttämätön ei tiedä kivusta mitään" tuomitaan ja aliarvioidaan toisia.Jos erehtyy sanomaan että inhoan pentuja hyvä ettei kivetetä.Hirveintä on nämä imetys hommat julkisella paikalla tissit paljaina ja työpaikan ruokatauolla puhutaan vuotavista rinnoista.Toinen ärsyttävä asia:kaupassa juoksevat ja häiriköivät kakarat ja heidän vanhemmat jotka eivät mitään kuria pidä "pikku enkeleilleen",sama tilanne juhlissa.
Sitä kuulee monesti että "olet ollut lapsi itsekkin" niin typerä lause! kenenkään ei tarte pitää lapsista siksi et on itsekin ollut lapsi.
Onneksi ei ole enää montaa vuotta kun olisi jonkinlaisia mahdollisuuksia saada sterilisaatio. - joskus lapsia
Itse aion tehdä kaksi lasta kyllä, mutta sitten kun on sen aika ja kaikki asiat kunnossa, eli hyvä mielekäs työ ja parisuhde kunnossa. Nyt on kaikki muu, mutta työpaikka menee vaihtoon!
Nykyaikana tehdään lapsia ihan siksi kun ei kehdata mm. hakeutua työelämään, koska se on raskasta. Onhan se raskasta, eikä työnteko ole mikään ihmisyyden mittari, mutta ei sen takia pitäisi kuitenkaan lapsia tehdä! Lapsia ei myöskään saisi tehdä kun muutkin tekee! Ei ole tervettä kun aikuiset velttopaskat leikkii elävillä nukeilla(lapsilla) nukkeleikkejä ja todistelevat muille kykyjään ja juurikin esittelevät facebookissa niitä pentujaan. Kiinnostaa joo ihan vitusti. Mutta se on tämä suorituskeskeinen yhteiskunta missä ei saa käyttää aivojaan, vaan pitää tehdä kun muillakin on. Meillä kytee kauhea sosiaalinen pommi tässä kun tehdään niitä muksuja ihan aikansa kuluksi ajattelematta mitä se merkitsee. kannattaisi ennemminkin hankkia turvattu tulevaisuus ja hyvä parisuhde ja sitten niitä lapsia. Ja kaksi lasta saisi olla maksimi tässä yhteiskunnassa. Ja kaikenmaailman reppanoilta pois koko lapsenteko-oikeus!
Kayheaa sikiämistä tämä elämä ja siitä tulee ihan sata varmasti ongelmia. - longliveIndependence
lapsia,ei kiitos kirjoitti:
Forever free27 mä ajattelen just samalla tavalla,tekisi monesti mieli päästellä tuommoista tekstiä.Nyky äidit ovat ihan ihme kiihkoilijoita ei mitään muuta elämää kun "mun kullanmuru", "synnyttämätön ei tiedä kivusta mitään" tuomitaan ja aliarvioidaan toisia.Jos erehtyy sanomaan että inhoan pentuja hyvä ettei kivetetä.Hirveintä on nämä imetys hommat julkisella paikalla tissit paljaina ja työpaikan ruokatauolla puhutaan vuotavista rinnoista.Toinen ärsyttävä asia:kaupassa juoksevat ja häiriköivät kakarat ja heidän vanhemmat jotka eivät mitään kuria pidä "pikku enkeleilleen",sama tilanne juhlissa.
Sitä kuulee monesti että "olet ollut lapsi itsekkin" niin typerä lause! kenenkään ei tarte pitää lapsista siksi et on itsekin ollut lapsi.
Onneksi ei ole enää montaa vuotta kun olisi jonkinlaisia mahdollisuuksia saada sterilisaatio."Jos erehtyy sanomaan että inhoan pentuja hyvä ettei kivetetä.Hirveintä on nämä imetys hommat julkisella paikalla tissit paljaina ja työpaikan ruokatauolla puhutaan vuotavista rinnoista.Toinen ärsyttävä asia:kaupassa juoksevat ja häiriköivät kakarat ja heidän vanhemmat jotka eivät mitään kuria pidä "pikku enkeleilleen",sama tilanne juhlissa."
Aivan kuin omasta kynästäni! Itseäni pistää myös todenteolla v***ttamaan etenkin nuo metelöivät ja riehuvat kersat joiden "hälläväliä" -vanhemmat eivät tee elettäkään pistääkseen lapsensa käyttäytymään. Ja kuten mainitsit, tuo kaikki kummastelu ja paheksunta jonka saa niskaansa siitä että lapsenteko ei satu kiinnostamaan, minkä ihmeen takia? Onko muka lapsettomuuteni joltain pois? Kaikki saavat puolestani tehdä lapsia niin paljon kuin sielu sietää, eikö se riitä? Pitääkö vielä muutkin (ne jotka eivät vain lapsia halua) pakottaa tekemään samoin? - lapsia,ei kiitos
longliveIndependence kirjoitti:
"Jos erehtyy sanomaan että inhoan pentuja hyvä ettei kivetetä.Hirveintä on nämä imetys hommat julkisella paikalla tissit paljaina ja työpaikan ruokatauolla puhutaan vuotavista rinnoista.Toinen ärsyttävä asia:kaupassa juoksevat ja häiriköivät kakarat ja heidän vanhemmat jotka eivät mitään kuria pidä "pikku enkeleilleen",sama tilanne juhlissa."
Aivan kuin omasta kynästäni! Itseäni pistää myös todenteolla v***ttamaan etenkin nuo metelöivät ja riehuvat kersat joiden "hälläväliä" -vanhemmat eivät tee elettäkään pistääkseen lapsensa käyttäytymään. Ja kuten mainitsit, tuo kaikki kummastelu ja paheksunta jonka saa niskaansa siitä että lapsenteko ei satu kiinnostamaan, minkä ihmeen takia? Onko muka lapsettomuuteni joltain pois? Kaikki saavat puolestani tehdä lapsia niin paljon kuin sielu sietää, eikö se riitä? Pitääkö vielä muutkin (ne jotka eivät vain lapsia halua) pakottaa tekemään samoin?Tuntuu että tässä maassa on kaksi ryhmää äidit ja lapsettomuudesta kärsivät.Tuntuu kuin olisi joku kummajainen kun ei halua lapsia.
Itse olen kärsinyt työttömyydestä ja kivuliaasta sairaudesta,mutta tuntuu että muut vähättelevät "ongelmiani" sen vuoksi koska en muka voi tietää vaikeuksista mitään koska minulla ei ole lapsia.
Työpaikalla jos joku kysyy lapsenteko aikeista pitää ensin varmistaa ettei ne ihmiset jotka eivät ole saaneet lapsia ole kuulemassa ennen kun voi sanoa etten halua.
Itselleni on aivan sama kuinka paljon joku tekee lapsia ja soisin toki jokaiselle haluavalle lapsia,mutta olisi mukavaa saada itsekkin hyväksyntä sille etten halua lapsia enkä pidä lapsista ja haluan kauppareissut tehdä rauhassa ilman,että joku pentu ronkkii ostoksiani tai roikkuu kärryissäni.
- sd
Olen tietyllä tapaa samaa mieltä. Miksi meidän on pakko maksaa lapsettomuushoitoja, kun maailma on "täynnä" orpoja?Miksi ylipäätään lapsettomuushoitoja annetaan julkisella sektorilla? on aika selvää, että näin siirretään lapsettomuusongelmaa tuleville sukupolville. Joku sairaus/geneettinen vikahan aina siellä on taustalla ja lapsettomuus on mielestäni evoluution keino karsia pois huonot geenit. Tämä on ikävä asia luettuna, en yhtään tarkoita, että lapsettomuudesta kärsivät olisivat jotenkin huonompia tai laaduttomampia yksilöitä.
Tulee mieleen ajatus miksi ylipäänsä on silloin pakko raskautua, eikö voisi ajatella, että antaisi ihanan kodin jollekin suloiselle orvolle, joka ei ehkä ole koskaan nähnyt tai saanut tuntea äidinrakkautta? Eikö voisi Suomessa tehostaa adoptiokäytäntöjä ja alkaa tehdä systemaattista työtä sen suhteen, noin niinkuin eri maiden kesken.
Miksi on pakko saada tulla itse raskaaksi kalliilla julkisin varoin tehdyillä hoidoilla?
Ymmärrän halun saada kokea raskaus, mutta onko kaikki halut pakko saada toimeenpannuiksi ja rääktä itseään (pahimmillaan) vuosia raskailla hoidoilla?- lasta yrittävä
Sulla ei varmaan ole paljoa käsitystä adoptoinnin vaikeudesta nykyään? Moni lapseton taatusti adoptoisi mielellään vieraan lapsen Suomesta tai ulkomailta, mutta prosessi on äärimmäisen hidas. Kun ottaa kunnan sosiaalitoimeen yhteyttä ja ilmoittaa kiinnostuksesta adoptioon, menee helposti 5-7v että lapsen saa syliin asti. Lisäksi adoptio edellyttää usein niin vakaata elämäntilannetta, että siihen harvemmalla suomalaisella on varaa: pitää olla vakaa parisuhde, vakityöpaikat ja monessa maassa on olemassa lisäksi varallisuusrajat. Lisäks ikää pitää olla jo yli 25v mut alle 40v - siis adoptiojonoon mentäessä. Siis alle 30-vuotiaana on lähes mahdotonta saada adoptoitua.
Meillä tilanne on tämä, että olemme vm 86 ja 83 pariskunta. Mies on valmistumassa insinööriksi, mulla menee maisterin papruihin vielä 2v. Ollaan syyskuulta asti yritetty saada oma lapsi, koska olen tiennyt jo 14-vuotiaasta, että minun on vaikeeta tulla raskaaksi. Mulla on testosteroinitasot koholla: karvaa pukkaa ja menkat on epäsäännölliset. En pidä omia geenejäni mitenkään erinomaisina todellakaan. Henkiset ominaisuuteni on paljon paremmat kun fyysiset. Silti adoptiossa tie olisi paljon pidempi. Nyt pystyn syksyllä hakeutumaan lääkäriin ja saamaan hoitoja. Sen sijaan adoptiosta en voi ees haaveilla vielä. Täytän vasta 1,5v päästä 25v. 60 000e varallisuus on mahdollinen vasta reilusti yli 30-vuotiaana. Mun ala on sellanen, että työllisyys on aika hyvä valmistuttuani. Miehen ala taas työllistää huonosti ja joutunee tekemään valmistuttuaan pienipalkkasia muita töitä (nyt ollut kassalla jne). Opintolainoja on meille kertynyt jo yli 10 000e. Yritäpä tässä tilanteessa päästä edes siihen adoptiojonoon... - näin on hyvä
lasta yrittävä kirjoitti:
Sulla ei varmaan ole paljoa käsitystä adoptoinnin vaikeudesta nykyään? Moni lapseton taatusti adoptoisi mielellään vieraan lapsen Suomesta tai ulkomailta, mutta prosessi on äärimmäisen hidas. Kun ottaa kunnan sosiaalitoimeen yhteyttä ja ilmoittaa kiinnostuksesta adoptioon, menee helposti 5-7v että lapsen saa syliin asti. Lisäksi adoptio edellyttää usein niin vakaata elämäntilannetta, että siihen harvemmalla suomalaisella on varaa: pitää olla vakaa parisuhde, vakityöpaikat ja monessa maassa on olemassa lisäksi varallisuusrajat. Lisäks ikää pitää olla jo yli 25v mut alle 40v - siis adoptiojonoon mentäessä. Siis alle 30-vuotiaana on lähes mahdotonta saada adoptoitua.
Meillä tilanne on tämä, että olemme vm 86 ja 83 pariskunta. Mies on valmistumassa insinööriksi, mulla menee maisterin papruihin vielä 2v. Ollaan syyskuulta asti yritetty saada oma lapsi, koska olen tiennyt jo 14-vuotiaasta, että minun on vaikeeta tulla raskaaksi. Mulla on testosteroinitasot koholla: karvaa pukkaa ja menkat on epäsäännölliset. En pidä omia geenejäni mitenkään erinomaisina todellakaan. Henkiset ominaisuuteni on paljon paremmat kun fyysiset. Silti adoptiossa tie olisi paljon pidempi. Nyt pystyn syksyllä hakeutumaan lääkäriin ja saamaan hoitoja. Sen sijaan adoptiosta en voi ees haaveilla vielä. Täytän vasta 1,5v päästä 25v. 60 000e varallisuus on mahdollinen vasta reilusti yli 30-vuotiaana. Mun ala on sellanen, että työllisyys on aika hyvä valmistuttuani. Miehen ala taas työllistää huonosti ja joutunee tekemään valmistuttuaan pienipalkkasia muita töitä (nyt ollut kassalla jne). Opintolainoja on meille kertynyt jo yli 10 000e. Yritäpä tässä tilanteessa päästä edes siihen adoptiojonoon...Se on juuri tämä kun nykyihminen tuntuu ajattelevan, että hänellä on oikeus haluta mitä tahansa. Olen samaa mieltä, että jos lapsia ei yrityksistä huolimatta vaan ala tulla, pitäisi silloin lopettaa haaveilu ja tyytyä tai yrittää adoptiota - joka on kyllä ihan käsittämättömän vaikeaksi ja byrokraattiseksi tehty operaatio. En ymmärrä tätä halua järjettömään sikiämiseen siinäkään valossa, että maapallon tulevaisuus ei järin positiiviselta näytä. Mielestäni on itsekästä tuottaa lisää ihmisiä tänne pallolle. Oman ratkaisuni olen tehnyt ja putket on jo poikki. Rakastan vapauttani tehdä asioita spontaanisti ja elää vain itselleni ja avopuolisolleni.
En suinkaan vihaa lapsia, sillä työssäni paimennan lapsia. Mutta kun pääsen töistä kotiin ja istahdan sohvalle, on ihanan rauhallista ja hiljaista, en todellakaan kaipaa ketään kitisemään viereeni. - sd
lasta yrittävä kirjoitti:
Meillä tilanne on tämä, että olemme vm 86 ja 83 pariskunta. Mies on valmistumassa insinööriksi, mulla menee maisterin papruihin vielä 2v. Ollaan syyskuulta asti yritetty saada oma lapsi, koska olen tiennyt jo 14-vuotiaasta, että minun on vaikeeta tulla raskaaksi. Mulla on testosteroinitasot koholla: karvaa pukkaa ja menkat on epäsäännölliset. En pidä omia geenejäni mitenkään erinomaisina todellakaan. Henkiset ominaisuuteni on paljon paremmat kun fyysiset. Silti adoptiossa tie olisi paljon pidempi. Nyt pystyn syksyllä hakeutumaan lääkäriin ja saamaan hoitoja. Sen sijaan adoptiosta en voi ees haaveilla vielä. Täytän vasta 1,5v päästä 25v. 60 000e varallisuus on mahdollinen vasta reilusti yli 30-vuotiaana. Mun ala on sellanen, että työllisyys on aika hyvä valmistuttuani. Miehen ala taas työllistää huonosti ja joutunee tekemään valmistuttuaan pienipalkkasia muita töitä (nyt ollut kassalla jne). Opintolainoja on meille kertynyt jo yli 10 000e. Yritäpä tässä tilanteessa päästä edes siihen adoptiojonoon...Lainaan itseäni: "Eikö voisi Suomessa tehostaa adoptiokäytäntöjä ja alkaa tehdä systemaattista työtä sen suhteen, noin niinkuin eri maiden kesken."
Voisiko tuosta päätellä, että tiedän nykyisen adoptiokäytännön olevan tehoton (ja haasteellinen)?
Kyllä adotiojonoon pääse, on oltava itse hyvin aktiivinen eikä vain odottaa laakereillaan.
Toivon unelmanne toteutumista, toivon orpojen lastenkin saavan kaikkien rakastavan kodin. Silti en edelleenkään jaksa uskoa, että lapsettomuushoidot ovat järkeviä. Adoptio on vain tehtävä helpommaksi. Eikä se muutu, jollei sitä hakevat sitä vaadi muuttamaan. - tuleva äiti
Miksi meidän on pakko maksaa lapsettomuushoitoja, kun maailma on "täynnä" orpoja?Miksi ylipäätään lapsettomuushoitoja annetaan julkisella sektorilla? on aika selvää, että näin siirretään lapsettomuusongelmaa tuleville sukupolville. Joku sairaus/geneettinen vikahan aina siellä on taustalla ja lapsettomuus on mielestäni evoluution keino karsia pois huonot geenit. Tämä on ikävä asia luettuna, en yhtään tarkoita, että lapsettomuudesta kärsivät olisivat jotenkin huonompia tai laaduttomampia yksilöitä
Aina ei ole kys jostain geenivirhestä vaan yksinkertaisesta asiasta joka vaati hoitoa!!! On törkeä sanoa näin :
evoluution keino karsia pois huonot geenit. Evoluutio on itse asiassa ihan mahdoton ajatus sillä ihmiset ovat saanet alkunsa Jumalasta!!!! Mutta ihminen on kääntynyt Luojansa vastaan ja luulee olevansa Häntä parempi mutta loppujen lopuksi ihminen ei voi eikä pysty hallitsemaan maailmaankaikeautta eikä voi siirtää maailmanlopun tuloa.. eikä tiedä monia muita asioita..
Jokainen valtsee itse miten elää ja se että käy lapsettomuushoidossa tai on käymättä!! Ketkä te olette arvostelemaan toisia ja lapset ovat kyll tämän maailmaan tulevaisuus! Ja lapset tuovat iloa elämään!!! - sd
tuleva äiti kirjoitti:
Miksi meidän on pakko maksaa lapsettomuushoitoja, kun maailma on "täynnä" orpoja?Miksi ylipäätään lapsettomuushoitoja annetaan julkisella sektorilla? on aika selvää, että näin siirretään lapsettomuusongelmaa tuleville sukupolville. Joku sairaus/geneettinen vikahan aina siellä on taustalla ja lapsettomuus on mielestäni evoluution keino karsia pois huonot geenit. Tämä on ikävä asia luettuna, en yhtään tarkoita, että lapsettomuudesta kärsivät olisivat jotenkin huonompia tai laaduttomampia yksilöitä
Aina ei ole kys jostain geenivirhestä vaan yksinkertaisesta asiasta joka vaati hoitoa!!! On törkeä sanoa näin :
evoluution keino karsia pois huonot geenit. Evoluutio on itse asiassa ihan mahdoton ajatus sillä ihmiset ovat saanet alkunsa Jumalasta!!!! Mutta ihminen on kääntynyt Luojansa vastaan ja luulee olevansa Häntä parempi mutta loppujen lopuksi ihminen ei voi eikä pysty hallitsemaan maailmaankaikeautta eikä voi siirtää maailmanlopun tuloa.. eikä tiedä monia muita asioita..
Jokainen valtsee itse miten elää ja se että käy lapsettomuushoidossa tai on käymättä!! Ketkä te olette arvostelemaan toisia ja lapset ovat kyll tämän maailmaan tulevaisuus! Ja lapset tuovat iloa elämään!!!Kuules, minä en ole viemässä keneltäkään pois mitään. Olen vain kyseenalaistanut sen, miksi se on maksettava julkisin varoin. Kun taustalla on aina geenien virheet. Vai tahdotko sinä ehdoin tahdoin synnyttää tänne uuden sairaan lapsen :o . Ja JOS jumala olisi olemassa ja JOS hän tahtoisi ihmisten sikiävän maailman täyteen, hän ei varmaan olisi luonut lapsettomuutta ;) Ehkä onkin jumalan tahto, että me kaikki tulemme lapsettomiksi ;) Sitähän ei voi tietää ;)
Ja koita rauhoittua vähän ja hengittää ja ottaa asiat asioina, ettei tarvitse kolmen huutomerkin voimin tulla kertomaan jumalasta. Minä en usko noin aggressiiviseen jumalaan enkä tahdo olla sellaisen kanssa tekemisissä.
Miksi on törkeää sanoa, että evoluutio karsii pois huonot geenit. Ilman tuota karsintaa sinuakaan ei olisi olemassa, kun sinä, kuten minäkin, polveudumme sellaisesta geenivarastosta, jonka alkuisät ja äidit selvisivät tuhoisista taudeista. Se on vain biologiaa, sinä olit se, joka otit asian henkilökohtaisesti. - kyrsiintyny!
mee ny terapiaan jo!! tuollahan on eri palstat mielisairaille ymym. väitätkö vatipää ettet ikinä käytä terveytes hoitoon lääkäripalvelua??? ai jumalauta! minä maksan myös aika lailla veroja,ja olen oikeutettu saamaan myös vastapalvelua siitä hyvästä. auta armias jos sulle tulis vaikka syöpä tms ni arvaa kuka maksaa nekin??me muut! ei sun tehtävä ole valkata MIKÄ SAIRAUS ANSAITSEE HOITOA. että savuaa lapsellisten pentujen kirjotukset. tää on yhä lapsettomuuspalsta,tääl jaetaa surut ja murheet.miten eksyitte tänne edes?? kertokaas>? kun tuolla on ihan sinkkupalstoja,seuranhakua ymsyms. aika ihmeellistä menoa.kukaan ei ole teitä vaatinu lisääntymään!jokaisella on oikeus saada tai olla saamatta lapsia.se ei todellakaan ole teiltä pois.vai meinaatko ettäsaat verovirastolta enempi rahaa jos hoidot lakkautettas????
- sd
kyrsiintyny! kirjoitti:
mee ny terapiaan jo!! tuollahan on eri palstat mielisairaille ymym. väitätkö vatipää ettet ikinä käytä terveytes hoitoon lääkäripalvelua??? ai jumalauta! minä maksan myös aika lailla veroja,ja olen oikeutettu saamaan myös vastapalvelua siitä hyvästä. auta armias jos sulle tulis vaikka syöpä tms ni arvaa kuka maksaa nekin??me muut! ei sun tehtävä ole valkata MIKÄ SAIRAUS ANSAITSEE HOITOA. että savuaa lapsellisten pentujen kirjotukset. tää on yhä lapsettomuuspalsta,tääl jaetaa surut ja murheet.miten eksyitte tänne edes?? kertokaas>? kun tuolla on ihan sinkkupalstoja,seuranhakua ymsyms. aika ihmeellistä menoa.kukaan ei ole teitä vaatinu lisääntymään!jokaisella on oikeus saada tai olla saamatta lapsia.se ei todellakaan ole teiltä pois.vai meinaatko ettäsaat verovirastolta enempi rahaa jos hoidot lakkautettas????
En keskustele noin räyhäävästi käyttäytyvien kanssa. Sinä et saa elämässäsi aggressiivisella käyttäytymisellä mitään rakentavaa aikaan, todistat vain muille olevasi raivopää.
mutta palataanko keskustelemaan sitten kun olet rauhoittunut? :)
- InternetsMostHated
PIENET LASPET OVAT INHOITTAVIA!
- ....
jos nyt tosissaan olisit juttujes kanssa niin mene ihmeessä muille palstoille kuten esim vauvakuume tai odotus! lapsettomuuspalstalla ei ole niin kovinkaan monta jotka tässä asiassa valitettavasti olisivat edes onnistuneet...
- -----------------
Lapsettomuus-palsta ei oo sopiva tollaseille kiihkoilijoille. Tämän takia Suomi24 onkin ikävä paikka. AIka kipeää tekee monelle meistä lukea näitä kommentteja geenivirheistä ja että pitäisi hyväksyä lapsettomuus. Kun ei ole mitään ihmeen geenivirhettä monellakaan meistä. Miksi jokaisella ei ole oikeutta saada edes sitä yhtä lasta, edes yrittää.
Jos julkisella puolella ei maksettaisi lapsettomuushoitoja niin maksetaan tupakoivien terveyshaitoista (keuhkoahtaumatauti, -syöpä), ylipainoisille laihdutusleikkauksia ym ja alkoa liikaa käyttäville. Plää!
Kaikkien ei tarvii haluta lasta, ei todellakaan! Osa meistä kuitenkin haluaa saada lapsen. Onko se niin vaikeeta käsittää? - pilkunpainaja
----------------- kirjoitti:
Lapsettomuus-palsta ei oo sopiva tollaseille kiihkoilijoille. Tämän takia Suomi24 onkin ikävä paikka. AIka kipeää tekee monelle meistä lukea näitä kommentteja geenivirheistä ja että pitäisi hyväksyä lapsettomuus. Kun ei ole mitään ihmeen geenivirhettä monellakaan meistä. Miksi jokaisella ei ole oikeutta saada edes sitä yhtä lasta, edes yrittää.
Jos julkisella puolella ei maksettaisi lapsettomuushoitoja niin maksetaan tupakoivien terveyshaitoista (keuhkoahtaumatauti, -syöpä), ylipainoisille laihdutusleikkauksia ym ja alkoa liikaa käyttäville. Plää!
Kaikkien ei tarvii haluta lasta, ei todellakaan! Osa meistä kuitenkin haluaa saada lapsen. Onko se niin vaikeeta käsittää?Pakko takertua yhteen yksityiskohtaan
"Jos julkisella puolella ei maksettaisi lapsettomuushoitoja niin maksetaan tupakoivien terveyshaitoista (keuhkoahtaumatauti, -syöpä), ylipainoisille laihdutusleikkauksia ym ja alkoa liikaa käyttäville. Plää!"
Kukaan ei täällä tainnut sanoa että hyväksyisi sen sijaan tupakoivien terveyshaittojen maksamisen tai ylipainosten laihdutusleikkaukset yms. Itse en ainakaan hyväksyisi.
- Ihana elämä..
Ei kai lapsien lukumäärä maaimaa tuhoa vaan meidän ihmisten elintavat ja esim. lentokoneella matkustaminen on yksi suurin uhka maapallon hyvinvoinnille. Kuin noin dramaattisesti ja huolestuneesti suhtaudut lastentekoon, et varmastikaan ole koskaan lentänyt, sen verran valveutunut taidat olla.
Minun tärkein olemassaolon tarkoitukseni on olla äiti. Mitähän muuta tarkoitusta varten elämä yleensä on? Sitäkö, että voi tehdä "uraa" ja saada jotakin muuta aikaiseksi, jonka sitten kaikki unohtavat kun tekijä on pois. Mitä sisältöä elämässä voi olla ellei perha-elämä, parisuhde ja lapset? Se ura vai mikä, matkustelu ja maaiman näkeminen. No joo, sillä me ihmiset maaiman hävitämme emme lasten teolla.- lapsia,ei kiitos
Tämä just vapaaehtoisia lapsettomia ärsyttää! Miksi sitä ei voi hyväksyi,että ihminen voi haluta olla itsenäinen eikä meidän onnellisuus ole riippuvainen jostain toisesta ihmisestä.
Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää?? en viitsisi edes itse myöntää jos elämäni sisältö olisi jonkun toisen ihmisen varassa.
Törkeää sanoa,että meidän elämässä ei ole sisältöä eikä tarkoitusta. - lapsia,ei kiitos
Elätkö todella sen lapsesi kanssa niin pimennossä ettet tiedä ja tajua etteivät kaikki parisuhteessa elävät heterot halua lasta.
Etkö tiedä sitäkään,että monet lesbot ja homot haluavat lapsia.
Tajuatko yhtään miten asiaton kommenttisi oli? tuomitsit siinä niin lihavat,lesbot kuin lapsettomat ja yhdistit ne vielä yhdeksi ja samaksi.
Voin kertoa olen hetero olen varma etten ole lesbo,en ole lihava,enkä jammaile räkälässä enkä halua lapsia. - JM
Elämän tärkein tehtävä on kehittyminen eikä lasten saanti.
Ja jokainen ihminen rasittaa maapalloa ja tuhoaa sen varoja joka helvetin sekuntti.
Aina kuuluu minä minä minä tai minä haluan ja ihminen sattuu olemaan niin itsekeskeinen,
että tehdään lisää kansoitusta tähän maapalloon, joka ei todellisudessa kestä enempää.
Lasta ei tehdä sen takia että minä haluan vaan siksi, mitä tarjottavaa sinulla on lapselle.
Jos on sairauksia (mieli tai muita) ei pidä tehdä lasta, jos olet köyhä, työtön -ei lasta.
Jos olet uskovainen- ei lasta (lapsen päätä ei pidä sekoittaa saduilla), jos tupakoit tai käytät päihteitä - ei lasta!
- rtdrt
Ei voi kieltää semmosta mitä ei oo koskaan tapahtunut. Kukaan ihminen ei osaa tehfä lasta Vai onko joku joskus nähny että ihminen istahtaisi pöyä ääreen, haalisi ulottuvilleen kasan luita verisuonia, ihoa hiuksia hampaita, sisäelimiä plus muuta tykötarvetta ja muovailisi niistä ihmisen. Ei ei vitun juntit, ihminen vaa hinkkaa itseään toista vasten niin kauan että lukeaa ja oottelee sitten 9kk että beibi kehittyy ulostumisvalmiiksi
- ilkioikkii
Maailma kestää taatusti tämän väkimäärän mutta päivänvaloa ei kestä se, että ruokaa, jota on riittämiin, ei jaeta reilusti
- 1säpappa
Ainakin tuolla tavalla saataisiin rikollisuus radikaalisti kasvamaan.
Mikä olisi mielestänne sopiva rangaistus lapsenteosta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.665885- 1185135
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4223079Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s971521Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3531171- 29999
- 65981
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46896Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109884Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52849