Eli haluisin tietää että onko hyvä ase? tiedän ettei vakiona lähde paljoa, ei väliä viritän kuitenkin. Monet on haukkunu maruin m16 ja m4 sarjaa niin onko tämä luotettava? Eikä kiinnosta 11 wee kakaroiden kommentit tyyliin on ihan mahtava!! kaverilla on ammuin kerra ei hajonnu! vaa kunnon vastauksia
Marui M16A2
11
890
Vastaukset
- mm
en tiiä onko hyvä mut ite hankkimas m16a2 granaatinheittimellä.. onko nuo granaatinheitin ammukset kertakäyttöisiä vai voiko käyttää useamminki? :D
- Soft87
Voi teitä aloittelijoita... Ei sinne mitään granaatteja pistetä, vaan kolme kuulaa kerrallaan.. Se "Granaatinheitin" on vaan rekvisiittaa, mutta kolme kuulaa niistä useinmiten lähtee.
(Jos nyt siis tarkoitit m16 sarjan aseden RIS kiskoille yleensä asennettavia "granaatin" heittimiä)
Ja Soft97:lle, herra kolmetoistavuotias ostaa ihan minkä aseen tykkää, kukaan ei tykkää kaikista aseista. Itse tykkään Maruin m4/m16 sarjasta, Marui on aina varma valinta. Vaikka en itse enää kyseisen valmistajan aseita enää juuri omistakkaan, niin voin suositella silti henkilöille jotka haluaa varmaa suoraa paketista, ilman että tarvii koko sisältöä vaihtaa ekan käytön jälkeen. - day
Soft87 kirjoitti:
Voi teitä aloittelijoita... Ei sinne mitään granaatteja pistetä, vaan kolme kuulaa kerrallaan.. Se "Granaatinheitin" on vaan rekvisiittaa, mutta kolme kuulaa niistä useinmiten lähtee.
(Jos nyt siis tarkoitit m16 sarjan aseden RIS kiskoille yleensä asennettavia "granaatin" heittimiä)
Ja Soft97:lle, herra kolmetoistavuotias ostaa ihan minkä aseen tykkää, kukaan ei tykkää kaikista aseista. Itse tykkään Maruin m4/m16 sarjasta, Marui on aina varma valinta. Vaikka en itse enää kyseisen valmistajan aseita enää juuri omistakkaan, niin voin suositella silti henkilöille jotka haluaa varmaa suoraa paketista, ilman että tarvii koko sisältöä vaihtaa ekan käytön jälkeen.huoh vaan sinua niistä lähtee noin 40-70 kuulaa kerralla ja ne ei ole kerta käyttöisiä vaan uudelleen ladattavia.
- JPH95
Itse suosittelen G&P m16/m4 sarjalaisia metallikuoren ja hyvien vakio lähtönopeuksien (n. 110-120) takia. Ne ovat myös aivan yhtä kestäviä kuin maruin aseet. Itselläni on tuo G&P m16a3 m203 kranaatinheittimellä ja hyvin on toiminut ja tehoja riittää. Ja vielä tiedoksi Soft87, että ne ovat vain ne maruin kranaatinheittimet jotka ampuvat kolme kuulaa kerrallaan esim G&P:n kranaatinheittimiin voi ostaa erikokoisia kranaatteja 18:sta 200:aan kuulaan ja ne ovat kaasutoimisia.
- lfJDFAUSODF
mulla on kyseinen ase on toiminut ja ku viel ostaa se paketin niin ei tarvii maskin ja maastopuvun niin harrastus on alkanut
- Cullin
Ihan hyvä, mutta GP tekee parempaa kamaa, niinkuin muutkin. Maruin Colt sarjassa on vittumainen vika. Piippu heiluu sivulta sivulle, ja jopa pystysuunnassa. Tämän riesan voi korjata delta ringiä pyörittämällä, tai hankkimalla metallirungon. Muuten vankkaa maruin laatua, niinkuin ennenkin. Suosittelen.
- softaaja 2001
Marui m16 on iha sika hyvä!! Käytin yhes sodas ja sit se aseen kuulat lähti ihan sairaan lujaa kannataa ostaa
- Pätiä
Älkää missään nimessä ostako TM:n M16 sarjalaisia jos, ette ole valmiita uhraamaan paljon aikaa ja rahaa. Ovat vakioina kuin paperista tehtyjä hernepyssyjä. Nyt vasta 400e jälkeen alkaa oma M16A2 olemaan pelikelpoinen. Alkuperäisestä on jäljellä ainoastaan muoviosat, ulko- ja sisäpiippu.
Vakion ongelmia:
1. Piippu alkaa vispaamaan rajusti jo pienen käytön jälkeen
2. Säälittävät lähdöt (~80m/s)
3. Muovirunko (etenkin "korvakkeet", jotka pitävät aseen kasassa hajoavat nopeasti)
4. Hoppi säätyy itsestään
5. Ase nitisee ja natisee
6. Ase tosiaankin tuntuu siltä, että se hajoaisi samantien kovemmassa käsittelyssä
7. Vers. 2 gearboxi täytyy vaihtaa viritettäessä (=maksaa rahaa)
Muita "ongelmia"
1. Pitkä
2. =Kömpelö
3. Parempiakin aseita saa samalla hinnalla
4. Ase kuuluu Maruin ensimmäisiin mallistoihin =Ase kärsii monista "lastentaudeista" joita olen myös yllä luetellut.
- marui m16 a1
mul on marui m16 a1 vietnam ja on toiminut hyvin...
- softaajavuodesta2001
Mulla on ollu Maruinin M16A2 ja on toiminu moitteettomasti (:
- S.T.A.L.K.E.R.
Pätiä puhuu asiaa,
Maruin M4/M16 on todella huonoa vastinetta rahalle. Se on maruin yksi muovisimmista asesarjoista ja sen jälleenmyyntiarvo on vakiona huono, kukaan ei halua muovista kitinälelua alitehoisena 200€. Lisäksi sen saaminen myyntikuntoon maksaa todella paljon, kolttien metallirungot harvoin maksavat alle satasta. Jos kuitenkin uskot pärjääväsi aseella monta vuotta, niin osta pois; luotettaviahan nuo ovat. Ajan mittaan tulet kuitenkin katumaan, ettet ostanut sitä hieman kalliimpaa G&P:n tai G&G:n metallikolttia.
Itse en henkilökohtaisesti "diggaa" colt-sarjaa, mutta jos itse haluat tuollaisen, niin osta pois, loppujen lopuksi se on AINA omasta mielipiteestä kiinni, koska lähes jokaiseen aseeseen löytyy varaosia/lisäosia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi802691On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole572632Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.682578Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä852504Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu792018Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl481995Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1401853Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve291422Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko361422Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?141377