Kotona vahtia pitää 5v rottispoika. Hiukka herra liikaa mamman perään ja protestoi metelillä yksin jäämistä. Aloin opettaa poitsua síihen, että mamman lähtö on ihan OK, eli älypelejä ja kovaa purtavaa ajankuluksi. Sujui.. Ja sujuu edelleenkin, mutta hiukan toisin kuin olin ajatellut.
Lähtiessäni antamaa herkkua - jopa pientä keksiä! - kiikutetaan näytille, kun palaan. Ja kun ojennan käden, saan namin takakisin itselleni. Hiukka naurattaa. Onko jollain kokemusta samasta? Tai olisiko tietoa tai hauskoja arvauksia siitä, mistä kyseinen toiminta voisi johtua?
Herra on oikeasti oikea vekkuli. Leikkisä ja ovela, sydäntäsärkevän "rehellinen" ja tosi äijä. Siis pakkaus, jonka kanssa viihtyy ja kokee itsensä arvokkaaksi ja rakastetuksi.
Mitä ajatella?!
2
471
Vastaukset
- mamumami
rottis poika tekee samaa, mutta ensin käy näyttämässä ja sitten rupeaa syömään. varmaan ehkä johtunee siitä kun ei olla kotona hän ei pääse ulos tarpeilleen?? tai jotain vastaavaa :) en tiedä... oon miettinyt että olisi hyvä että kun olen poissa niin hänellä olisi jotain tekemistä... mutta koira on näköjään tyytyväinen.
- Rotikaton
Koiralle joka protestoi jollakin ei-toivotulla tavalla yksinjäämistä, ei pitäisi antaa huomiota saati herkkuja n. puoltatuntia ennen kun lähtee. Eikä myöskään huomioida koiraa kun tulee. Näin koira oppii, että omistajan lähteminen ja tuleminen on "merkityksetöntä" eikä siitä tarvitse tehdä numeroa.. Tämä minun mielipiteeni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482814Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3632017- 401757
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351678Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua311393Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327949Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782