Kotona vahtia pitää 5v rottispoika. Hiukka herra liikaa mamman perään ja protestoi metelillä yksin jäämistä. Aloin opettaa poitsua síihen, että mamman lähtö on ihan OK, eli älypelejä ja kovaa purtavaa ajankuluksi. Sujui.. Ja sujuu edelleenkin, mutta hiukan toisin kuin olin ajatellut.
Lähtiessäni antamaa herkkua - jopa pientä keksiä! - kiikutetaan näytille, kun palaan. Ja kun ojennan käden, saan namin takakisin itselleni. Hiukka naurattaa. Onko jollain kokemusta samasta? Tai olisiko tietoa tai hauskoja arvauksia siitä, mistä kyseinen toiminta voisi johtua?
Herra on oikeasti oikea vekkuli. Leikkisä ja ovela, sydäntäsärkevän "rehellinen" ja tosi äijä. Siis pakkaus, jonka kanssa viihtyy ja kokee itsensä arvokkaaksi ja rakastetuksi.
Mitä ajatella?!
2
440
Vastaukset
- mamumami
rottis poika tekee samaa, mutta ensin käy näyttämässä ja sitten rupeaa syömään. varmaan ehkä johtunee siitä kun ei olla kotona hän ei pääse ulos tarpeilleen?? tai jotain vastaavaa :) en tiedä... oon miettinyt että olisi hyvä että kun olen poissa niin hänellä olisi jotain tekemistä... mutta koira on näköjään tyytyväinen.
- Rotikaton
Koiralle joka protestoi jollakin ei-toivotulla tavalla yksinjäämistä, ei pitäisi antaa huomiota saati herkkuja n. puoltatuntia ennen kun lähtee. Eikä myöskään huomioida koiraa kun tulee. Näin koira oppii, että omistajan lähteminen ja tuleminen on "merkityksetöntä" eikä siitä tarvitse tehdä numeroa.. Tämä minun mielipiteeni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446