Kotona vahtia pitää 5v rottispoika. Hiukka herra liikaa mamman perään ja protestoi metelillä yksin jäämistä. Aloin opettaa poitsua síihen, että mamman lähtö on ihan OK, eli älypelejä ja kovaa purtavaa ajankuluksi. Sujui.. Ja sujuu edelleenkin, mutta hiukan toisin kuin olin ajatellut.
Lähtiessäni antamaa herkkua - jopa pientä keksiä! - kiikutetaan näytille, kun palaan. Ja kun ojennan käden, saan namin takakisin itselleni. Hiukka naurattaa. Onko jollain kokemusta samasta? Tai olisiko tietoa tai hauskoja arvauksia siitä, mistä kyseinen toiminta voisi johtua?
Herra on oikeasti oikea vekkuli. Leikkisä ja ovela, sydäntäsärkevän "rehellinen" ja tosi äijä. Siis pakkaus, jonka kanssa viihtyy ja kokee itsensä arvokkaaksi ja rakastetuksi.
Mitä ajatella?!
2
444
Vastaukset
- mamumami
rottis poika tekee samaa, mutta ensin käy näyttämässä ja sitten rupeaa syömään. varmaan ehkä johtunee siitä kun ei olla kotona hän ei pääse ulos tarpeilleen?? tai jotain vastaavaa :) en tiedä... oon miettinyt että olisi hyvä että kun olen poissa niin hänellä olisi jotain tekemistä... mutta koira on näköjään tyytyväinen.
- Rotikaton
Koiralle joka protestoi jollakin ei-toivotulla tavalla yksinjäämistä, ei pitäisi antaa huomiota saati herkkuja n. puoltatuntia ennen kun lähtee. Eikä myöskään huomioida koiraa kun tulee. Näin koira oppii, että omistajan lähteminen ja tuleminen on "merkityksetöntä" eikä siitä tarvitse tehdä numeroa.. Tämä minun mielipiteeni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005368692Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5370824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102231Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1701267Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17936Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40794Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57762Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72744- 46725
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657