Sinä mukava nainen,
Minä vapaa, fiksu ja koulutettu "nuori" mies :) .. elämä ollut sen verran hektistä ja matkojen täyttämää jotta en ole ehtinyt asettumaan. MUTTA ... yksinkin on tylsää ja silloin tällöin olisi unikaveri oikein tervetullut. Toki kesän lähestyessä alkavat yöt muutenkin lämpenemään, mutta ei se oikein aja samaa asiaa :)
Jos itsekin olet vailla unikaveria eikä innosta ravintolastakaan sellaisia hankkia, niin ota yhteyttä :)
[email protected]
Unikaveri haussa
4
538
Vastaukset
- Kukkuu6354
Moi!
En ole hakeutumassa unikaveriksesi koska luulen olevani Sinulle liian aikuinen.
Mut kymmenen pistettä sympaattisesta ilmoituksesta. Asiat kun voi ilmaista niin monella tapaa.
Toivottelen onnea ja menestystä valitsemallasi tavalla!- Unikaverisi
:) ... ajattelin kokeilla josko tosiaan löytyy mukavaa neitoa tätä kautta kun ei itsellä intoa ja energiaa mennä baaritiskille notkumaan.
Huomasin, että olin unohtanut mainita ikäni .. eli 36v kertynyt ... ja toki fiksu ja filmaattinen ihan oikeasti :)
Mukavaa iltapaivaa kaikille - Eliittiolio
Unikaverisi kirjoitti:
:) ... ajattelin kokeilla josko tosiaan löytyy mukavaa neitoa tätä kautta kun ei itsellä intoa ja energiaa mennä baaritiskille notkumaan.
Huomasin, että olin unohtanut mainita ikäni .. eli 36v kertynyt ... ja toki fiksu ja filmaattinen ihan oikeasti :)
Mukavaa iltapaivaa kaikillePaikkakunta on melko suuri tekijä, onko jostakin unikaveriksi sinulle :) Vaikeaahan se olisi täältä lapista jos sattuisit etelämmässä asumaan..
- Unikaverisi
Eliittiolio kirjoitti:
Paikkakunta on melko suuri tekijä, onko jostakin unikaveriksi sinulle :) Vaikeaahan se olisi täältä lapista jos sattuisit etelämmässä asumaan..
anteeksi, ihan oikean unen tarpeessa näytän tosiaan olevan kun unohtelen oleelisia asioita :) ... eli Helsingin suunnalla itse asustelen joten toki helpottaa jos unikaverikin asuu edes samassa osassa maata :) ... toki muuten kiva tutustua olisi lappilaisiinkin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831509Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671295Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2291262Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041256Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121070Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041029Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134969Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65943- 85873
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123818